רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 בנובמבר 2018

מבזקים

׳ישראל היום׳: החלו המגעים בין רה״מ נתניהו לבכירי ׳הבית היהודי׳ למינויו של בנט לתפקיד שר הביטחון. שר בכיר שמקורב לרה״מ נתניהו, הוא זה שמקדם את הנושא במטרה למשוך את כהונת הממשלה לפחות עד סוף מושב החורף.

ישראל כהן חושף ב׳קול ברמה׳: למרות כניסתו של נציג עץ נוסף למועצת העיר ב״ב, ב׳דגל׳ לא מתכוונים להתפטר. לטענתם בקהילות החסידים בב״ב היו אחוזי הצבעה נמוכים וחלקם הצביעו להפלג. ב׳דגל׳ מסבירים כי אם כבר על נציג אגו״י לפרוש מהרשימה.

ר"ע י-ם היוצא ניר ברקת מוביל את המו"מ לכניסת 'אגודה' לקואליציה של ליאון, הצהריים נפגש ממושכות בלשכתו עם יוסי דייטש. בכירים ב'אגודה' מספרים על דף חדש ביחסים עם ליאון.

יוחנן ויצמן ב׳קול חי׳ - ״ברור לי שעופר ברקוביץ׳ גם אם יהיה בקואליציה יחזור להתנהגות שלו מהעבר ולא יפעל לצד הנציגים החרדים״. מימרן: ״למה לא נשארת בבית? למה ללכת ולהכניס פתק של מי שהצהיר שהוא נגד החרדים? הרי יכלת להישאר בבית. זו הייתה ההוראה של האדמו״רים״.

ויצמן ב׳קול חי׳ - ״אני לא יוציא את ההסכם שלנו עם עופר. זה יכול להביך אותו מול הבוחרים שלו החילונים. לא היה סעיף בהסכם ש׳דגל׳ לא תצטרף לקואליציה. גם לא היינו רוצים שהם יהיו באופוזיציה ויתקפו אותנו משם״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.