רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 ביולי 2018

מבזקים

אבי גבאי ל'ישראל היום': "אשמח מאוד אם גנץ יצטרף למפלגה, אבל אני המועמד של 'העבודה' לראשות הממשלה. רק אני, לא שום אדם אחר. אין שום אפשרות אחרת, רק אני".

עוד מאבי גבאי ל'ישראל היום' - "לפי הסקרים בוז'י הרצוג היה עכשיו רה"מ וקלינטון נשיאת ארה"ב. הסקרים מייצרים רק כותרות".

עוד מגבאי ל'ישראל היום' - " מספר שתיים הייתי אצל כחלון, לא חוזר לשם. בסקרים המדוייקים יש ביני לבין לפיד פער של שלושה מנדטים בלבד. אני מוביל הרבה שינויים וזה קשה לאנשים כמו פרץ ובר, מקווה שיתגברו".

גבאי ל'ישראל היום' - "אף פעם לא הייתי חבר של כחלון, אבל אין מצידי דם רע ולא מותח עליו ביקורת אישית. חוק הגיוס הוא בלוף שלא מקדם שוויון בנטל, זה אכזב אותי מאוד. כחלון לא היה אמור לתמוך בחוק הגיוס".

אבי גבאי במתקפה ב'ישראל היום' על לפיד - "הוא בעיניי תופעה לא רצינית. אדם בלי דעה. העמדה שלו מתחלפת כל הזמן ונקבעת לפי הסקרים. חוסר העקביות שלו מוחלט. לא רואה בו שום אמת, הוא במרוץ להיות שר החוץ של נתניהו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.