רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 ביולי 2018

מבזקים

'מקור ראשון': הערבים מאוכזבים מהחרדים - הדיל הערבי חרדי שעבד בחוק הגיוס, לא הצליח להעלות את הערבית למעמד של שפה רשמית במדינה. החרדים ישלמו על כך בפעם הבאה שחוק גיוס או מרכולים יגיע למליאה. תמיכת הערבים ירדה מהפרק.

אטינגר ב'שעה טובה': דייטש מחזר אחרי הקול של הליטאי עובד. בימים האחרונים נערכו פגישות חשאיות ביותר בשביל להגיע להבנות. ובמקביל פרוש מנסה לאגד אותם תחת שלומי אמונים עם כרטיס חבר.

ח"כ אשר בקול ברמה, על הבחירות בירושלים: בשונה מערים אחרות בירושלים חייבת להיות אחדות מלאה של כל המפלגות החרדיות כי בעבר שילמנו  מחיר יקר על פיצולים. כל החלטה אם יהיה מועמד ומאיזו מפלגה הוא יהיה תהיה משותפת.

‏יום ליום חושף: בנצרת עילית תוקם לראשונה חזית חרדית בראשה יעמוד נציג חב"ד מהפלג המשחיסטי. רבני דגל התורה המקומיים תומכים ברשימה אך לא מביעים עמדתם בגלוי בשל משא ומתן שמנהלים ראשי התנועה הארצית עם ראש העיר רונן פלוט את המבקש את תמיכת דגל גם ברשימתו למועצת העיר.

‏עוד מיום ליום: נוריאל כהן, חרדי יקיר העיר נצרת עילית החליט על ריצה עצמאית למועצת העיר. "הייתי בעד איחוד הרשימות הדתיות עשיתי כל מאמץ, דברים לא התנהלו לרוחי, לכן החלטתי להתמודד. לא רוצה להיות תלוי באף אחד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.