רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 ביולי 2018

מבזקים

ביהמ"ש חייב את איש ש"ס יהודה אבידן לשלם 1,800 שקלים למרזל, בן ארי ובן גביר, לאחר שנעדר מהדיון בו תובעים את אבידן ב-400 אלף שקלים, לאחר שבבחירות 2013 האשים אבידן את מרזל בשידור כי הוא "רדף את הרב עובדיה בחייו".

הודעה שהועברה היום לגבאים: מדבר מרדכי דריימן בשליחות. נא להעביר לכל הבחורים בשטיבלעך, שאין לעשות שייט ולא להתקרב כלל למים.

זעזוע: סאטמר ב"ב לקחו אוטובוס בנות לטיול ב...מחנה צבאי (לטרון). לביש מזלם אחת הבנות לא הרגישה טוב וחייל טיפל בה. (מחר יעשו כינוס בקרית יואל במונרו נגד 'גזירת הגיוס...'). יצויין שקיבלו אישור מחזקל רוטר. ראש הישיבה שוהה בנ.י.

שמו של המחוז החרדי הושמט מהרשימה שנכללה בפרסומי משרד החינוך על זכאות להסעה עבור תלמידים בעלי צרכים מיוחדים, כאשר המודעות מתפרסמות רק בעיתונות החילונית - ומציעות הרשמה באמצעים שאינם נגישים לחרדים רבים.

גיא ורון כתב "החדשות" בצפון: ‏אין מה להיות מופתעים כל פעם מחדש ממלונות ואתרי תיירות שמייצרים הפעולות בהפרדה ומבקשים להקפיד על צניעות - מעט מאוד מטיילים חילונים בוחרים בשנים האחרונות בקיץ לטייל בארץ. הפרנסה העיקרית מגיעה מהציבור הדתי לאומי והחרדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.