רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 ביולי 2018

בחור מישיבת תות"ל 770 נעצר בשל עריקותו - הנהלת הישיבה הסגירה אותו

ביום חמישי האחרון לפנות בוקר נעצר בחור הלומד בישיבת תות"ל המרכזית 770 שנסע לחלק חומר חסידות בבתי כנסת בעיר לייקווד שבניו ג'רסי.
לאחר שסיימו התמימים את החלוקה החלו לנסוע בחזרה לכיוון 770 כשבדרך הם נעצרו ע"י שוטרי תנועה לבקשת הרשיון, שם הוא נעצר ע״י המשטרה בעקבות בעיה כל שהיא ברשיון, כשהשוטרים מודיעים לבחורים כי בעוד שעתיים יוכלו לקחת אותו מתחנת המשטרה הסמוכה.

לאחר שעות של חיפושים ותשלום הקנס התברר, כי המשטרה איננה מעוניינת לשחרר אותו כי הוא שוהה בלתי חוקי בארה"ב.

תדהמה, הרי בחור זה רשום בישיבה מזה שלוש שנים ומדוע איננו חוקי?! מתברר כי הנהלת הישיבה בראשות ברוד וגלוכובסקי ביטלה לו את אשרת השהייה כבר לפני שישה חודשים ולא טרחה להודיע לו דבר.

ובאשמתם הדבר יכול  ח"ו לגרום לבחור לא להגיע ל770 כל חייו ולגירוש מארצות הברית.
רק לאחר דין ודברים והפעלת קשרים הצליחו העסקנים להכניס לו תפילין ואוכל כשר לשבת, וכן מספר ספרי קודש. בחור זה נמצא כעת בכלא בניו ג'רסי, ולמי אכפת?!

מבלי כל קשר (או עם הרבה קשר) ביום שישי האחרון הגיעו פקחי ההגירה של עיירת ניו יורק לדירה מסיומת בהם ישנים תלמידי התמימים מהישיבה ב770 שאין להם מקום בפנימית 1414 עם תרשימים מדויקים ותמונות של שבעה בחורים (!) על מנת לגרשם אל מחוץ לארצות הברית. מתברר כי הנהלת הישיבה הסגירה אותם אל השלטונות וכי הם אינם חוקיים!!

מעולם הנהלת הישיבה לא הודיעה לאותם בחורים ע"כ במילה וחצי מילה.

כל זאת בזמן שהנהלת הישיבה בעצמה, מצפצפת על החוק יום יום ושעה שעה ועושה דברים רבים שהם לא רק עם החוק אלא נגד החוק וכו וכו ועוקצת ועושקת את שלטונות המדינה.

אבל פתאום כשזה לא מתאים לה, לא איכפת לה  להלשין על בחורים במסירה ממש.

בפועל - כעת ישנם שבעה בחורים שנמצאים בישיבת 770 לא חוקיים, ואם הם לא יסדרו את הניירת עם עורך דין בעלויות גבוהות מאוד - הם לא יוכלו לחזור ל770. זכות שאין לקחת אותה מיהודי ובפרט חסיד חב"ד.

יש לציין כי דירות אלה לא רשומות בשלטונות בתור פנימיות של בחורים, ואין למשטרה דרך לדעת עליהן מבלי לקבל מידע מדויק מהנהלת הישיבה.

על מקרים אלו מתבקשת זעקה, עד מתי?! עד מתי הנהלת הישיבה והעומדים בראשה ישטו בבחורים שלה? עד מתי מצב זה ימשיך כאן בישיבה של הרבי מלך המשיח שליט"א?!

אנ"ש והתמימים מתבקשים להמשיך להעתיר בתפילות עבור הת' אהרון אברהם בן רחל לדידן נצח אמיתי תיכף ומיד ממש!

בתגובה שמענו מיודעי דבר בקורה בישיבה כי הבחור הזה זרק את הספרים של תורת מנחם שכתוב עליהם זי"ע לפח והרביץ מכות וזרק ספסלים וספרים ב-770

מהנהלת הישיבה נמסר כי הם הודיעו לבחור כי לקחו ממנו את רשיון השהייה בישיבה והיה לו חצי שנה זמן לסדר את הדברים ולא סידר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.