רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 ביוני 2018

מבזקים

יו"ר ש"ס בתל אביב נתן אלנתן תוקף את ראש העיר על כניעתו לארגוני הנשים: "רון חולדאי נכנס ללחץ מכל מיני קבוצות לחץ שמאלניות. הוא מפחד שהרשימה החילונית ומר"צ ישתו לו קולות ולכן הוא מתנהג בצורה שטותית".

ח" כ אחמד טיבי לחכם ב"קול  חי" על חוק המואזין: אין שום דיל לא בקשו מאיתנו שום דבר בנושאים אחרים, בנושא שבת וצבא אנחנו לא מתערבים. אנחנו נצא מהמליאה כשהחוקים יעלו בכנסת.

בשמחת הבר מצוה לבנו יחידו של המשפיע הרה"צ רבי יחזקאל טויב שליט"א ונכד האדמו"ר ממודזיץ היו האדמורי"ם משומרי אמונים, קוזמיר, לעלוב, קאמרנא, שאץ דרהאביטש , הגרי"מ מורגנשטרן, הדיין הגאון רבי נפתלי נוסבוים. המקובל רבי גמליאל רבינוביץ, הגר"י בינג והגר"ש אבוחצירא בנו של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שהגיע בשליחות אביו עם בקבוק יין. ועוד

בנצי מילר: האדמו"ר מצאנז הגיע לפני זמן קצר לביה"ח איכילוב לביקור חולים אצל המליונר ר' איצ'ה וולף המאושפז במקום.

הבוקר הופצה בקבוצות הווטסאפ של אלעד שמועה שקרית כביכול ברגעים אלו מתבצעת פשיטה משטרתית בביתו של חבר מועצת העיר אבי דיין, שבאותה עת היה בפגישה חשובה בלשכתו על הגאון הרב אריה שכטר, בתגובה לשמועה אומר דיין: יש גורמים אנונימיים פחדנים שמסתתרים מאחורי מקלדת, ומפיצים שמועות שקריות, בעוד שאני ממשיך בעשייה למען תושבי העיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.