רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 ביוני 2018

מבזקים

יו״ר יחד אלי ישי לזיגמן ב׳קול ברמה׳: לא יתכן שבאלעד יש רוטציה פעם חסידים פעם ליטאים ואף פעם הספרדים לא במשוואה, אני קורא לדרעי להגיע איתנו למועמד מוסכם שיקח את ראשות העיר אלעד.

יו״ר יחד אלי ישי לזיגמן ב׳קול ברמה׳: מאיר פרוש אמר לי, תביא מועמד ספרדי לאלעד העיקר שזה לא יהיה צורי קריספל. אלעד שייכת לספרדים, אני קורא לאריה דרעי להחזיר עטרה ליושנה. ישראל פרוש עשה עבודה מדהימה, אבל אם יש הסכם עם דגל אין סיבה שאנחנו לא נהיה חלק מחלוקת העוגה.

יו״ר יחד אלי ישי לזיגמן ב׳קול ברמה׳: חייבים להעמיד מועמד חרדי בירושלים שינצח בקלות. קיבלתי פניות רבות שארוץ בעצמי אך זה לא על הפרק ואין לי כוונה להתמודד.

קלמן ב'בחדרי': מו"מ מתקדם לרשימה מאוחדת של ש"ס ו'יחד' בבני ברק. מטעם ש"ס מנהל את המגעים גדליהו בן שמעון. בין הדרישות של יחד: סגנות ושינוי שם המפלגה לשס"י.

דובר ש"ס אשר מדינה על הפרסום ב'בחדרי': "אנשים חכמים כבר יודעים לבד. כותרות מפוצצות על מהלכים מוניציפאלים של ש״ס בערים שונות, המגיעות מבעלי אינטרסים שונים - לא שוות הרבה. כפי שהצהרנו בראשית הדרך, לא ניגרר לתגובות והבהרות. כשדברים באמת מתרחשים הם מגובים בהודעה רשמית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.