רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 באפריל 2018

דרישה מאריה דרעי: "השב את ש"ס בראשל"צ לידיים נקיות"

מאת ש"סניק

רבנים וגבאי בתי כנסיות בעיר ראשון לציון קוראים ליו"ר ש"ס אריה דרעי להדיח את יו"ר ש"ס בעיר אריה כהן ולהשיב את ראשות ש"ס בעיר לידיים נקיות, זאת לאור הודעת המשטרה כי גיבשה תשתית ראייתית נגד אריה כהן, בעבירות של מרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים וכן גניבה בידי עובד ציבור ורישום כוזב, ההמלצה להעמידו לדין, ולהגיש נגדו כתב אישום חמור בגין עבירות מרמה והפרת אמונים.
"פירסום הידיעה גרם לחילול ה' גדול מאוד בעיר, ובידי יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי, האפשרות לתקן את החילול ה' הנורא, להודיע כי אריה כהן לא יעמוד בראש ש"ס בבחירות הקרובות, ולהשיבה לידי יו"ר ש"ס ר' שמואל ג'מיל, שכיהן בתפקיד במשך שנים רבות, כיהן כחבר מועצה נאמן, וזכה לברכותיהם של רבני העיר", אומרים בעיר.
מסתבר, כי מתחת לפני השטח, נרקמו בריתות פוליטיות חדשות בציבור הדתי והחרדי בעיר, כשהמכנה המשותף לכולם הוא סלידתם ממעשיו והתנהלותו של אריה כהן בעיר, שהצליח להמאיס ציבורים רבים, ולהרחיקם מהמפלגה. כך רבני קהילות דתיות וחרדיות רבות התלכדו סביב רשימה חדשה ומרעננת למועצת העיר, שבמקום הראשון הוצב ר' שמואל ג'מיל, ובמקום השני עו"ד שרון גושן, חסיד חב"ד מוכר בעיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.