רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 במרץ 2018

מועצת הפלג היא פיקציה לא תחזיק מעמד - ראשי הישיבות מבינים שמשתמשים בהם בשביל ביזנס של פטרוב וגרוסמן

מאת מחבל

לצערי הרב לאחר הפטירה והזעזוע מנסים גורמים לא הגונים לעשות כאילו מועצת להמשיך את שליטתם, ולצערנו כולם רואים כעת איך פטרוב דאג רק לעצמו ולמעשה שלט על מרן ראש הישיבה זצוק"ל ודאג לכבוד עצמו כל פעם שצעק קנאות וכאילו דואג לכבודו של רבינו הטהור והקדוש הוא התכוון כיצד להעמיק את שליטתו ותו לא. לצערי כיום חלק גדול מראשי הישיבות מבינים את המצב והשתתפו בשבעה אבל לאט לאט כולם ימשכו את רגליהם מהקבוצה הזאת שהתברר למפרע שמכרה אידיאולוגיה אבל עשתה הרבה כסף על חשבון ר' שמואל.

אני מודיע לכולם בזה הרגע, הייתי חסיד גדול של ר' שמואל אהבתי אותו אהבת נפש  אבי התקרב על ידו ולמד אצלו, עם החבורה שכביכול אמורה לייצג אותו אין לי כלום. כל מי שהיה אצל ר' שמואל מבין טוב מה אני מתכוון.שואלים אותי אם אני מתכוון להיות שונא. אז התשובה בשום אופן לא אתקרב למי שביזה את רבינו. אבל יש להיות באמצע בלי שום קשר לשום פלג כמו שכל עם ישראל חי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.