רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 בינואר 2018

הערות והארות


פגשתי חסיד לעלוב שאלתי מתי נוסע היום להר הזתים לציון של הרבי מלעלוב ז"ל ר משה מרדכי
ענה לא נוסע עזוב עבר כבר 30 שנה
שאלתי פולין בז שבט אתה נוסע ?
ענה בטח
=============================
סגן השר ליצמן לדקלסגל: ״נעשה לי עוול ע״י בג״צ כשמוניתי לשר. פשע ממש. לעולם לא יהיה שר יותר מיהדות התורה. אם חוק המרכולים לא היה עובר - הייתי מפיל את הממשלה״.
מה שחסר בדברי ליצמן שהסיבה להפלת הממשלה מפני שהוא לא יוכל יותר לשבת במשרד הבריאות על זה חיה וקיימת הממשלה ולא על השבת
=============================
הטענה שהרקורד של האדם היכן הוא צמח וגדל ומי היו הוריו לענין זה שיתמנה כגדול הדור היא לא נכונה
הרבי משינאווא אמר על זה שזה שכתוב "הוא אשר דבר לעם סגולתו-שמור לקדשו מבואו ועד צאתו" זה שמשה רבינו גדל בבית פרעה זה לא מודל לגדול הדור זה לא כתוב בשום מקום זה ענין מיוחד במשה רבינו בלבד
=============================
יענקי פרבר בקול ברמה "מעולם לא הייתי בכנסת, בכלל אני חושב שהכנסת זה מקום מאוס, החכי"ם החרדים נמצאים שם בדיעבד, רק שהיומונים החרדיים מפארים ומרוממים אותם, הופכים אותם לרבנים עם התואר "הרב" שמצמידים לשם שלהם, נותנים הרגשה לקוראים שהחכי"ם החרדים מצילים את עם ישראל ואת עולם התורה, ואם לא הם, לא היו ישיבות בארץ, החכי"ם החרדים הופכים לדמות להערצה ולחיקוי, ואז חכי"ם חרדים יוצאים נגד התופעה של בחורי ישיבה שבאים לראות אותם בכנסת, מה חשבתם? הפכתם את עצמכם לדמויות הוד, אז טבעי שהצעירים החרדים ירצו לראות אתכם בפעולה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.