רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 בספטמבר 2017

המייל האדום במכתב כבוד ומתחנן בפני זקן רבני הדור הגאון האדיר צור החלמיש רבי משה יהודה לייב לנדא פוסק הדור! הצל את בחורי חב"ד מהמגייסים כמו שהצלת אותנו מטריפות הבארקל!

נאומו חוצב הלהבות של הגאון אליהו לנדא מכפר חב"ד הוכיח כי משפחת לנדא בעקשנותה ובשורשיה הקדומים בכוחה להיות מנהיגות אמיצה בחב"ד. בעבר כבר פירסם בעולמם של חרדים מכתב גלוי לגאון ר' משה לנדא בנושא החמור של גיוס בחורי חב"ד והרס חב"ד על ידי הבלין-וילשאנסקי. אבל לרגל הנאום הנורא שהתקיים אתמול אנו מפרסמים מכתב נוסף.

"כבוד הגאון האדיר, עומד בפרץ, פאר מקדושים שמו מפארים גדולי הדור פטיש החזק רבי משה יהודה לייב לנדא!

בכל הדרת הכבוד פונים אנו לכבודו זו לנו הפעם השניה. סערת הבראקל שדממה לאחרונה שוב גילתה כי בכל הקשור לפושעים ונוכלים מנהיג הדור הוא כב'. הוא היחיד שהעז לעמוד מול כל אותם עשירים משקיעי כספים וללא כל מורא מאיומים שהיו וממשיכים להיות עמד כ' ונתן גב לכל הרבנים שחששו. גם הגאון רבי משה שטרנבוך קיבל את העוז מכב' לפרסם את המכתב, כנ"ל האדמור מסטאמר.

הדבר הוא לא אות כבוד לגדולתו, אלא רק מוכיח את תפקידו ואת חיובו לעמוד בפרץ. הרי משפחת חב"ד וכב' הם חסידי חב"ד שזכו למה שרבים לא זכו להיות שומרים משמרת הקודש דור אחר דור של חסידי חב"ד העומדים במשמרת הרבנות.

מצבו של בית דין רבני חב"ד כיום נמצא בשפל המדריגה. חמסנים נוכלים ושודדים השתלטו על החותמות על ההחלטות ועושים בו כבתוך שלהם. כבודו הוא היחיד שנותר מכלל רבני חב"ד שמילתו תיתן גושפנקה ותוקף להציל את משאת נפשו של האדמו"ר הרש"ב מליובאוויטש בישיבה שהקים לפני 120 שנה.

אנו פונים כאן לכב' ואומרים בכבוד אך בתוקף: הרימו את המטה אשר בידכם השמימה וקרעו את ים התקציבים וים השקר והפורענות שמביאים אותם עסקנים מהרסי בית דין חב"ד.

פתחו פיכם בזעקה ואמרו את האמת והרימו שופר להעיר ישנים בישיבות חב"ד מתרדמתם.

והיה כאשר ירים משה את ידיו וניצחו ישראל את העמלקים בחב"ד שרוצים רק תקציבים ובשביל זה מוכנים הם להשמיד רוחנית את כל בחורי חב"ד את כל המפעל הנהדר שהקים מרן האדמו"ר מליובאוויטש מורכם ורבכם שהעלה אתכם על כס הרבנות בעיר התורה המעטירה בני ברק. החזירו לו את חובכם!"

מצוה שאי אפשר לעשותה בידי אחרים דוחה הכל! רק אתם היחידם שנותרתם עומדים בפרץ הנורא הזה והפרשיה של עוף הבראקל רק הוכיחה עד כמה יכולים אתם לעמוד והציבור מחכה למוצא פיכם. אם הצלחתם לעמוד מול חומה מבוצרת של עשירי עולם ועסקנים מפולפלים בעדה החרדית וכד', הרי בטח תצליחו במחי יד לעמוד מול אותם קטני המוחין נערים עבדים מתפרצים כמו הבלין ווילשאנסקי שלא שנו ולא שימשו מעולם!

אנו לא מעיזים לסיים את דברינו בדברי מרדכי לאסתר 'אם לעת כזאת הגעת למלכות' כי עפר אנו תחת כפות רגליכם. אך בזאת תבחנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.