רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 8 בספטמבר 2017

אלול זה הזמן לבקש סליחה מהרב שאולזון - לצערי הייתי תמים ולא הבנתי מה שכתבת לפני 30 שנה ‎

מאת חסיד של הרב שך לשעבר

לכבוד הרב שאולזון

שלום וברכה!

בחודש אלול זה הזמן לבקש סליחה. ובראש ובראשונה אני רוצה להתוודות לפניך ואזכיר את ימי נעורי השובבים בישיבת פוניבז'. הייתי צעיר עם דם חם. ראיתי ברב שך גדול הדור, ואני נכנסתי בדיוק בתפר שהחלו המלחמות  בישיבה עם הספסלים והחרמות והבכיות של הרב שך, ולא הססתי לפגוע בר' בערל ולהציק לר' דוד ולחלק את הפשקווילים ולגרור את הספסלים למטה. בקיצור זכיתי לשבחים ולתהילות כירושלמי שבא לישיבה בבני ברק והרגשתי שאני מציל את עולם התורה.  ולא אשכח איך שכל גיליון שלך הרגשתי שיושב לו מנוול חבדצק'ר מאמריקה שעושה צחוק מגדולי ישראל ולא הפסקנו לקלל אותך.

זה בדיוק הייתה ההרגשה שלנו וכך התחנכנו.

לשמחתי הרבה אני כבר סבא לנכדים קטנים. וגם נפתחו לי העיניים, והיום אני מבין שעשיתי פשעים! כן פשעים אבא שלי ז"ל חשב שאני לומד ולא הבין שהבן שלו משמש כלי משחק בידי חוליגנים פושעים והבן התמים חושב שהוא מציל את הדור משמד.
 
ולצערי אני מבין שמה שקרה לי לפני קרוב ל-30 שנה ממשיך להיות היום אצל אותם בחורים צעירים ואני בטוח שגם להם מספרים את מה שסיפרו לנו.

הרב שאולזון לא הכרתי אותך אז וגם לא היום, אבל היום אני מבין אחרי הרבה שנים שצדקת שכתבת את הדברים מכאב לב אמיתי, וכל המחלוקות של הרב שך בישיבה היו לשם אגו בלבד והיו כאלו שהשתמשו ברב שך שנגרר למחלוקת שהרסה את הישיבה עד היום הזה.

הרב שאולזון אני מקווה שאתה מבין לליבי ומוחל לי על ימי הנערות שהיינו שבויים בתוך בועה.

אני מאחל לך שנה טובה וכתיבה וחתימה טובה.

ישראל אהרן ג.

ב"ש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.