רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 באוגוסט 2017

ווארטים

"אל תחשוב לידידיך את אלה המשבחים את כל דבריך ומעשיך, אלא את אלה המעירים לך בנועם על מגרעותיך."

"אהבה היא כמו כינור; המוסיקה עלולה לעצור מפעם לפעם, אבל המיתרים נשארים לנצח".

לפי מכתבי הרבנים שהבראקל הוא העוף המקורי בלי הכלאות בלי הנדסה גינטית ולפי מכתבי האוסרים שהשינוי בעוף רק הזקן הנני לבשר לקהל עדת ה' שנמצא עוף בראקל בל זקן הנשמר אצל חצר של מגדל תרנגולים מדורי דורות ולפי עדותו בלי שום עירבובים בלי הכלאות וגינטים ובזמן הקרוב נתחיל לגדל מזה עופות בהשגחה מיוחדת ויאכלו ענוים וישבעו
מקום החותם הבד”ץ 
בד"ץ מישקולץ 
בד"ץ קאליב
בד"ץ מזבוז
בד"ץ ורצקי

מרוקאי אחד נחשב לבעל יכולת מהירה בחישובים והתקבל למשרד הנהלת חשבונות, הבוס שלו ביום הראשון אומר לו שמעתי שאתה ידוע במהירות שלך בחישובים תענה לי כמה זה 33 כפול 81...
עונה לו מיד ההמרוקאי 50, הבוס שלו מסתכל עליו ואומר לו התשובה לא נכונה.. עונה לו המרוקאי עזוב נכונה, איך המהירות???

בחור אחד מביא איתו הביתה חבר מיד אחרי העבודה.אישתו ישר מתחילה בצעקות  "השתגעת לגמרי?" "…למה לא צילצלת לקבל אישור?מה זה פה מסעדה? באים בלי לתאם מראש?"  וממשיכה להשתולל ולצרוח:  "תראה איך הבית נראה…  יש כלים בכיור…. אני לא לבושה… תראה את השיער שלי….  לא בישלתי כלום…. ואני גם לא מתכוונת לעשות עכשיו שום דבר ובטח לא אוכל…""למה בכלל הבאת אותו תגיד לי….?"עונה הבעל: "הוא חושב להתחתן, רק רציתי שיראה מה מחכה לו….

הלכתי אתמול לחנות המשקאות על אופניים, קניתי בקבוק ויסקי והנחתי אותו בסל האופניים. כשעמדתי לעזוב, חשבתי לעצמי שאם אפול מהאופניים, הבקבוק יישבר. אז שתיתי את כל הוויסקי לפני שרכבתי הביתה. לבסוף, התברר כי החלטה טובה מאוד, כי נפלתי מהאופניים שלי שבע פעמים בדרך הביתה. תארו לעצמכם מה היה קורה לבקבוק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.