רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 ביוני 2017

מבזקים

ברוך דיין האמת: אמו של הרב יוסף וליס מנכ"ל 'ערכים'. הרב יושב שבעה בביתו רחוב הגליל ברעננה.

רה"מ בנימין נתניהו מגיב לדיווח ב'הארץ' על ההתפתחות בפרשת המתנות - "סיפור מופרך שמטרתו הפעלת לחץ פסול על גורמי האכיפה".. 

ישראל כהן בטוויטר: זעזוע. פגיעה בנאמני גדולי הדור. הבוקר הותקף מילולית נכדו נאמן ביתו של מרן הגר"ח קניבסקי יענקי קניבסקי בלכתו עם שר התורה. הגר"י זילברשטיין הביע מחאה... 

אהוד ברק ב'שישי תרבות' - "אולי יווצר מצב שבו אשקול באמת להיכנס לחיים הפוליטיים. לא כרגע. אם סקרים היו שווים משהו, בבית הלבן הייתה יושבת עכשיו קלינטון ומדברת ברחוב בלפור עם בוגי. סקרים מישהו משלם בעדם. לא הקמנו את המדינה כדי שמי שיעמוד בראשה יקבל מעטפות של כסף או מתנות. לאהוד אולמרט יש יחסים מורכבים עם האמת. יאיר לפיד בחור סמפטי, כיף לעשן איתו סיגר". 


'דה מרקר' בתחקיר על האבא והבן המיליארדרים החרדים: מיכו ויצחק מירילשוילי - עלו מרוסיה לפני 8 שנים ומנסים להישאר מתחת לרדאר התקשורתי והציבורי בישראל. יצחק הצעיר רק ממכירת הפייסבוק גרף לכיסו מיליארד דולר. תורמים רק בישראל 150 מיליון ש"ח בשנה בעיקר לחב"ד ולציונות הדתית. 'ערוץ 20' שהקימו זוכה ל- 2% רייטינג בלבד. הערוץ מפסיד ויצחק מוציא כל שנה 10 מיליון ש"ח להחזיק אותו. פוליטיקאים שמקורבים למשפחה מתחת לרדאר: צחי הנגבי, גדעון סער, זאב אלקין, אריאל אטיאס ומאיר שטרית. מקורבים למשפחה: "באירועים פרטיים שלהם לא תראו פוליטיקאים, רק נפגשים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.