מאת לוחם מלחמות ה'
אך מיודעינו לא ויתר והגיש בהתחכמות בקשה לביטול פסק הבוררות, הרמת יד ורגל בתורת משה, ובלי למצמץ עם זקן וכיפה של מקובלים, להלן הפסק הנחרץ של השופטת:
ראשית נבהיר 2 דברים שהועלו בדיונים שונים לגבי הוצאת האמת על
מיודעינו שקד בוהדנה.
תואר רב וכדו': מיודעינו שקד בוהדנה לעולם לא הוסמך לרבנות, ולא עבר
בחינות לכך! אשר ע"כ אין לכנותו בתואר "רב" שלשמו צריך להיות ראוי
גם מבחינת שמירת התורה והמצוות, לצערנו, לא הא ולא דא, לא מיניה ולא מקצתיה.
איסור לשה"ר: כתב החפץ חיים בכלל ד' הלכה ח' וז"ל: "כשבי"ד
אומרים לאדם דין אחד במה שהוא בקום ועשה, בין שהוא דברים שבין אדם למקום או דברים
שבין אדם לחברו, ואינו רוצה לקיים בשום אופן, ואין לו תשובה במה שאינו מקיים, מותר
לספר גנותו, ואף לרשום את גנותו בספר הזיכרונות לדור דורים" עי"ש.
ובכן, בפרק זה נפרסם את סירובו השרירותי של שקד בוהדנה לקיים את כל
פסקי הדיינים ואת עזותו לפנות כאדם חובש כיפה, לערכאות לביטול פסקי הדיינים, שליחת
בריונים להכאת שלוחי בי"ד, פרסום מודעות (מכספי הקדש!) כנגד פסקי הדין, וכן
הבאת אברכים שומעי לקחו לדיונים בתביעה בערכאות בהסעה מאורגנת, שבכך הביא גם את
הרבים לחילול ה', כולם דברים שע"פ דין תורה מחייבים אותו בנידוי (עי' שו"ע
יו"ד שלד מג) לתשומת לב התמימים שאוכלים בשר פיגולים משחיטתו ו/או השגחתו
ב"מ.
הדברים כולם מתועדים במסמכים שלא ניתן להכחיש, אבל בהחלט למי שירצה להתעלם
ולהמשיך לחיות בשקר, הרשות בידו.
תקציר: בפרק הקודם פירטנו כיצד השתלט על ביהכנ"ס בכוח הזרוע ובאלימות
גסה ע"י הסטת שומעי לקחו כנגד מייסד ביהכנ"ס וקהילת 'אור החיים הקדוש'
הגבאי המסור אבי אפרהימי, כיצד חיללו את קדושת השבת, חיללו את קדושת בית הכנסת,
וכיצד חיללו את כבוד הקהילה כולה ע"י הכאת הגבאי שליח הציבור ומייסד הקהילה,
לעין כל ובאכזריות מזעזעת.
ובכן רבותי, יש שופטים בירושלים, ויש גם דיינים באלעד וקירית אונו,
והם כולם פה אחד, פסקו נחרצות שוב ושוב ובצורה חד משמעית כי על שקד בוהדנה וכת
דיליה, להחזיר לאלתר את המפתחות לאבי אפרהימי וועד העמותה ולהסתלק מביהכ"נ.
כעת נביא הכול במסודר (בקצרה כמובן) לפי השתלשות הדברים:
מיד בהיוודע הפשע שעשה (כמפורט בפרק הקודם) ונודע הדבר לרבנים גדולי
ישראל, הוצא צו המורה על סגירת שערי ביה"כ עד לבירור העניין בביה"ד, על
ההחלטה התקיפה חתומים הרבנים: הגאון רבי מאיר מזוז, הגאון רבי אליעזר בן דוד,
הגר"י מלאכי, הגר"א גנח, הגר"מ בוטבול שליט"א, להלן הפסיקה
בחתימות הרבנים שליט"א:
להמשך כנסו כאן:
ומה אתם חושבים שעשה
שקד בוהדנה מיודעינו? האם הוא התרגש או נבהל מפסק הדין הברור ומהמודעות? הצחקתם
אותו! למה מי הם בכלל כל הרבנים הנ"ל לעומתו המקובל האלוקי הפטיש החזק? הלה צפצף
על כולם וטען שלא יאפשר 'ביטול תורה' ושלח את כמה בריונים (כן, חלקם בדמות
אברכים...) להכות באגרופים את מחלקי הפסק דין מאת הרבנים שליט"א ונכנס לביה"כ
לעין כל באין פוצה פה ומצפצף, וכל זה ימים ספורים לפני ראש השנה!
במקביל, שקד מצידו
ניסה מיד להפיגין כוח ולהביא לביהכנ"ס סוללת רבנים שידברו בשבחו ושיימחו על
"בזיון כבוד התורה" (כן כן שמעתם טוב...) כמובן שהוא לא מספר להם על מה
מדובר ואיך הוא ביזה ורמס את כבוד התורה וכבוד השבת ע"י ארגון הפשע שהקים
בתוככי ביהכנ"ס, כיצד גלגל מהמדרגות והפליא את אגרופיו בגבאי שהקים ובנה את
ביהכנ"ס והביאו הוא בעצמו לביהכנ"ס, וגם הוא לא מספר להם שאסור להיכנס
בכלל לביה"כ. דרשן אחד הגיע בתמימותו ודיבר ככל אשר הורה לו בוהדנה, לא נזכיר
את שמו כי לכל העם בשגגה, אבל שימו לב, ביום שלישי כא' אלול תשע"ג ימים
ספורים לאחר הלינ'ץ בגבאי המסור, היה אמור להגיע גם הגאון הרב בן ציון מוצפי
שליט"א, ימים לפני כן נתלו מודעות ברחבי אלעד כי כבוד הרב מגיע לשאת את דבריו
בביהכנ"ס אור החיים, שקד בוהדנה חשב להפיל גם אותו בחלקלקות לשונו, אך כאן
ציפתה לו הפתעה:
הרה"ג מוצפי
שליט"א בירר לפני הגיעו מה קרה בביהכנ"ס ומששמע על מעשיו ואכזריותו של
בוהדנה הורה מיד לבטל את הגעתו ואף הורה להכריז בשמו כי כל המתפלל שם עובר על גזל
היות וגיוס כספי התרומות כולם הגיעו ע"י גבאי ביהכנ"ס אבי אפרהימי
הי"ו. נו, אתם חושבים שזה עשה רושם על בוהדנה? לא הזיז לו אפילו.
גם צו מניעה בדבר
איסור שינוי בחברי העמותה והרכב הגבאים של ביהכ"נ נותר כדומן על פני האדמה,
שקד הורה למרות הכול לשנות ולהוסיף ככל העולה על רוחו, "הפסק לא הגיע
אלי" יטען לאחמ"כ בביה"ד, להלן:
סוף דבר, לאחר סחבת
והיתול ממושך בבתי הדין, נאלץ בוהדנה להגיע לבוררות, הדיונים התקיימו בבית דינו של
הרה"ג רצון ערוסי שליט"א רבה של
קירית אונו. שם נפסק חד משמעית שעליו להחזיר את המפתחות לגבאי אפרהימי מיסד הקהילה
ובית הכנסת, אולם שקד יוכל להישאר ו"לרעות את צאן מרעיתו" (למי שלא הבין
את הרמז בדבר קהל מאמיניו שכצאן לטבח יובלו) אך כמו המן בימים ההם בזמן הזה, כן
מיודעינו שקד שקדוני, לא נאה ולא יאה לו לשמש תחת סמכותו של הגבאי שאותו הדיח בכוח
הזרוע, ולכן לא טרח אפילו להשיב לכבוד הדיינים, ברור שלא עלה על דעתו לציית לפסק
הדיינים ולהחזיר את הניהול לאפרהימי, במקום זאת, הוא שב ותרגל עם חסידיו כיצד
לשבור את ידיו ורגליו של אפרהימי, לכשזה ינסה רק להיכנס לבית הכנסת! (עדויות
האברכים).
לכשנכחו הדיינים
בעזותו וחוצפתו של שקד בוהדנה ולגלוגו על פסק הדין, נאלצו לבסוף הדיינים להוציא
פסק שאין לו כמעט תקדים בחומרתו בבתי הדין הרבניים, והוא: שחל על שקד בוהדנה איסור
מוחלט להיכנס למתחם בית הכנסת אור החיים (חסד לאברהם) למשך 10 שנים!!!
בוהדנה שב וצפצף על
פסק הדין תוך שהוא קורא בדרשותיו לרב רצון שליט"א בתואר 'דוקטור', וכן 'עם
הארץ', ועוד, לא חש ולא חשש גם לפרסם בראש חוצות מודעות התרסה כנגד דייני בית הדין
על שהעזו לפסוק נגדו, שהרי הוא מעל התורה ו'חד בדריה' כשבתאי צבי בזמנו...
גם הרב הצדיק, חסידא
קדישא הגר"א בן דוד שליט"א שבא להעיד כנגד בוהדנה זכה לחירופים וגידופים
(שאין מכבוד המקום והציבור להעלותם על הכתב) מהאי ינוקא שטרם יבש החלב משפתיו
(להזכירכם, הבדל של למעלה מ-50 שנה, שלא לדבר על ההבדל שבין הקדושה לסט"א),
גם נגד המרא דאתרא הרב מלכה שליט"א דיבר בבוז וטען שדרשותיו הן פילפולי סרק
ושאינו ראוי להקרא רב! בשל הפריצות במשפחתו, עפ"ל.
להלן מסמך
תקציר מצילום פסק הדין הסופי של כב' הדיינים בביה"ד בראשות הרב רצון ערוסי
שליט"א, קראו היטב את המסמך, בו מתומצתים מתחילה ועד סוף חלק ממעלליו ותעלוליו
של שקד בוהדנה והיתולו בדייני ביה"ד, שלא לדבר על חוסר ציות סידרתי לפסקי
ביה"ד, מומלץ להחזיק חזק את הכיסא לפני כן:
ומה לדעתכם עשה ועושה
שקד מיודעינו, האם מקיים את הפסק?
ובכן לא זו בלבד שלא מקיים
ולא מתייחס, אלא גם פנה לערכאות בכדי לבטל את הפסק של הדיינים! ובמקביל לא נרתע
ולא עצר ברוחו ועזותו להנפיק מודעות רחוב ענק (מכספי המתפללים כמובן, אצ"ל) כנגד הדיינים ונגד הפסק שלהם, וכן לארגן גם עצרת
מחאה בבית הכנסת על "ביזוי כבוד התורה"... נשמע לכם הזוי? זאת המציאות!
בפרשת השבוע קראנו (שמות
כא): ואלה המשפטים אשר תשים לפניהם, וכתב רש"י ע"פ הגמ' פ"ק
דסנהדרין: "לפניהם ולא לפני עובדי כוכבים, ואפילו ידעת בדין אחד שהם דנים
אותו כדיני ישראל אל תביאהו בערכאות שלהם, והמביא מחלל את השם וכו', עבור שקד
בוהדנה חומש ורש"י זה דבר קטנוני, זה לא קבלה מעשית ושמות מלאכים, זה
סה"כ חומש, לכן אין לו בעיה עם זה. אבל דא עקא שהשופטת לא הסתירה את ההלם
והזעזוע מעצם החוצפה של הבקשה לפתוח החלטה של בי"ד רבני ע"י אדם המכנה
עצמו בתואר "רב" ועוד עם זקן וגלימה דרבנן... והיא שלחה את מיודעינו ובאי
כוחו בחזרה לפסק הרבנים בנחרצות, נראה כי עצם החוצפה בבקשה התמוהה של
"הרב" שקד בוהדנה הוכיחה לכב' השופטת כי מדובר באדם תמהוני וחריג
בעזותו, דבר שכשלעצמו מצדיק עליו את הדין של ביה"ד הרבני.
להלן פניית בוהדנה
לערכאות לביטול פסק הדיינים, ושימו לב כיצד מנסה לסבך ולהעליל על עריית אלעד כולה
שכביכול לוקה בשחיתות, וזאת כי אינם מוכנים לסגוד לו:
אך מיודעינו לא ויתר והגיש בהתחכמות בקשה לביטול פסק הבוררות, הרמת יד ורגל בתורת משה, ובלי למצמץ עם זקן וכיפה של מקובלים, להלן הפסק הנחרץ של השופטת:
זאת ועוד נפסק כי שקד
ישלם סך אלף ₪ ליום בעודו בבית הכנסת, פסק דין חלוט וברור, אבל שקד לא מתרגש משום
דבר, מקסימום ישלם, הרי לא ישלם מכיסו, אלא מכספי הציבור...
משפט זה לבדו שולם
מכספי נדבות הציבור וללא ידיעתם בסך מאות אלפי שקלים!!! על דו"ח כספי מי שמע
מאז שהנ"ל השתלט על ביהכנ"ס (ולהזכירכם על בסיס טענה זאת תכנן את ההדחה
והלינ'ץ בגבאי המסור), מי יודע בכלל היום מה קורה שם, הלא הכספים מגיעים ישירות
לידי הנ"ל ומי יאמר לו מה תעשה ומה תפעל, על דרכי המרמה ובזבוז כספי הציבור
במהלך המשפט הזה יכלה הזמן והמה לא יכלו, אך ישנו סיפור מעניין השופך מעט אור על
רמת המרמה והשחיתות הכספית גם יחד של שקד בוהדנה ועוזריו, ומעשה שהיה כך היה:
בתחילת המאבק המשפטי,
בוהדנה שכר את שירותיהם של שני רשמי העמותות לשעבר, סוכם על סכום של 130,000
ש''ח לטיפול בתיק + 4,000 ש''ח על כל הופעה בבית הדין או בבית המשפט. עוזרו האישי
ויד ימינו של בוהדנה, המכונה 'השולייה', הלא הוא יאיר אברהמי (אותו אחד שהוא גם
סופר, גם סוחר, גם בעל האולם, גם יועץ נדל"ן וגם... בקיצור אוהב כסף וכמה
שיותר), החליט במהלך תקופת הדיונים שהוא יכול להיות גם בנוסף לכל עסקיו, על תקן
עו''ד, למה ללמוד ולהבחן ע''מ להיות עו''ד? הרי מורה דרכו לא נבחן ע"מ להקרות
רב, והוא החליט שהוא כותב מכתב לבית הדין של הרב ערוסי בשם העו''ד שמייצג את הרב
מר שולי וייס. כיצד? הוא פשוט מאוד זייף את הלוגו של משרד העו''ד וגם את חתימתו של
העו''ד, וכתב מה שכתב בשמו של העו''ד וייס, שמייצג את הרב. אלא מה, שברוב
''גאונותו'' במקום לשלוח את המסמך המזויף לבית הדין (וכמובן לרמות את כבוד הדיינים
בכך) הוא פשוט שלח במייל את הזיוף לא פחות ולא יותר מאשר ל...עו''ד עצמו!
כאשר העו''ד שולי
וייס ראה את המייל, הוא לא הבין מה קורה, איך יתכן שהוא שלח לעצמו מסמך שהוא בכלל
לא כתב אותו? אבל הוא התעשת מהר מאוד והבין את מה שקרה. הוא התקשר לבוהדנה ושאל
אותו לפשר הדבר, הלה כמובן טען שזה נעשה ללא ידיעתו, כמובן לשמור על שמו ''הטוב''
. שולי וייס הבהיר לרב שהוא עומד לתבוע אותם על זיוף והונאה, הרב התחנן בפניו שלא
יעשה זאת, שולי וייס קיבל את תחנוניו של הרב והחליט במקום תביעה ע''ס מאות אלפי
שקלים שהם יפסיקו לייצג את הרב והכסף ששולם לא יוחזר. וכך הלכו ופרחו להם למעלה
מ-130,000 ₪ !!! מכספי מתפללי ביה"כ אור החיים הקדוש, וזאת ללא ידיעתם כמובן.
וכעת לשאלות הנוקבות:
מהיכן למד 'כבוד הרב'
שמותר לזייף מסמכים וחתימות, האם זה ע"פ הפשט או ע"פ הסוד?
כיצד מסוגל 'כבוד
הרב' ובא"כ לנסות להונות את הדיינים בצורה כה מבישה, היכן יראת שמים
מינימלית?
האם 'כבוד הרב' או אברהמי
נתנו את הדין ע"כ לציבור? לא!!!
האם הכספים הללו יצאו
מכיסו הפרטי של 'כבוד הרב' או של אברהמי? לא!!!
האם 'כבוד הרב' ביקש
פעם את רשות הציבור להשתמש בכספי ביהכנ''ס לצורכיו האישיים ומלחמותיו
? לא!!!
האם הציבור יודע כמה
כספים 'כבוד הרב' שופך על פרסומים אישיים שלו, חלקם בכלל מחוץ לעיר ולא קשורים
לקהילה? לא!!!
מדוע בתחילת כל שנה מדפיס
'כבוד הרב' 5,000 לוחות שנה כשבבית הכנסת ישנם בקושי 50 בתי אב שאינם קבועים?
מה כל הלהיטות הזאת
ללוחות שנה, האם זה בכדי שהציבור ידע את זמן צאת השבת לפי ר"ת, או שמא למען
יראו את הדרת גאון עוזו בשלל גלימותיו ו'פוזותיו' בתיקונים שונים ומשונים?
האם הציבור יודע שהוא
עצמו, מממן את מסע היחצנות והפרסום המטורף של 'כבוד הרב'? לא!!!
האם הציבור יודע
שברוב הפעמים הכספים שנתרמים לתהילים לילדים, אינם מגיעים כלל ליעדם?
לא!!!
איזה גדול בתורה התיר
ל'כבוד הרב' לממן את משפטו האישי בערכאות מכספי הקדש של המתפללים וללא ידיעתם?
יזכיר לנו 'כבוד הרב'
מתי לאחרונה תרם שקל בודד אחד לביה"כ? לעולם לא!!!
עוד שאלה, כיצד 'כבוד
הרב' מתכונן להחזיר את כל כספי הגזלה מביה"כ, בכמה תשלומים ובאיזה גלגול
בדיוק?
ושאלת השאלות: האם
הציבור קיבל פעם דין וחשבון על כספי ביהכ''ס, מאז שכבודו חמס את
המקום? לא!!! אז היכן השקיפות ש'כבוד הרב' הבטיח לנו?
גם בדיון האחרון שהתקיים
לפני כשבוע (21.2.17) חזר השופט והבהיר באר היטב לשקד כי האיסור כניסה לבית הכנסת
והקנס בעינו עומד, זאת למרות כל הלומדעס והפלפול שעשה שקד בכדי לרוקן את פסק
הדיינים מתוכן, השופט שאל אותו אם הוא מאמין למה שהוא אומר? ושאל אותו אם גם
בפסקים בשולחן ערוך הוא עושה פרשנויות ועושה מה שנראה לו? והוא שוב ניסה להסביר…
אמר לו השופט: "כרב בישראל הייתי רוצה ליחס לך קצת יותר אינטליגנציה".
לאחמ"כ, הטוען הרבני דוידזון עמד וניסה להסביר שוב שבית הדין חזר בו, השופט
נזף בו: "אני מבין שאתה מסביר לי איך להבין פקסים" וכמו"כ אסר כבוד
השופט על הועד החדש להשכיר את אולם ביהכ"נ כיון שבית הכנסת אינו שלהם ועליהם
להתפנות! אך שקד שוקד על בזיון הפסקים של כל הדיינים והשופטים שהם כולם עפר
לרגליו, מבחינתו הוא הסמכות העליונה.
סוף דבר הוברר למעלה
מכל ספק כי שקד בוהדנה הינו גזלן (מובא גם בפסק הבי"ד לעיל) וגם מרים יד
בתורת משה ומסרב לקיים פסק דין הדיינים והשופטים ומחלל שם שמיים ברבים ועושק את
קופת הציבור לצרכיו האישיים מלחמותיו ופרסום שמו, ובפרקים הבאים ניגע גם בחגיגות
הכנסות ספרי התורה והתיקונים למיניהם ועוד.
ולסיום הפרק: הכתבות
הקודמות כבר גרמו להלם וזעזוע בקרב רבים מנאמניו, חלקם הודיעו כבר כי הינם רוצים
לעוזבו אלא שהם חיים בפחד מחבורת העבריינים המקיפה את שקד בוהדנה, חלקם אוימו שמי
שינטוש את ה"רב" יזכה לחופן קללות ממנו וכדו', שקד שקדוני אף שלח את האלטיזאכן
השכונתי לאיים על המתפללים כי "כבוד הרב יתבע אותם על הוצאת דיבה", שקד
נמצא בחלומות שעדין כולם מפחדים ממנו, ובכן, אנו קוראים לכל הצד שכנגד: זה בדיוק
הזמן לקפוץ מהעגלה של שקד בוהדנה ההולכת ומתרסקת במהירות ובעוצמה, מוטב לחזור
בתשובה כעת כי עוד מעט יאוחר, ועדיף לכם שהקב"ה יברך אתכם ושקד יקלל מאשר
להיפך...
ולמיודעינו: נכון
שלהרים יד בתורת משה ולגזול כספי ציבור, זה דבר ש"בקטנה" אצלך, כי הלא אתה
גם מעל משה רבינו, אבל שים לב: בשבוע הבא אנו מתחילים להוציא את החומר
"האמיתי", זה שיגרום לך ולכת דילך להתבייש לצאת לרחוב, כן, ממש לפני
פורים אנו הולכים לתלוש מפניך את המסיכה ולחשוף את פרצופך האמיתי, יהיה שמייח עד
דלא ידע...
שווה לחכות, מצווה
להפיץ ולפרסם!

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.