בנו של ר' מיכל הרי הוא הגאון ר' דוד פיינשטיין
שליט"א הי' התלמיד הכי אהוב ומקורב של ר' לייזר ידו לא זזה מתחת ידו, תמיד
שוחחו בלימוד בחביבות נפלאה, עד לאותו פרשה בה התחיל הרדיפה הג'יהאדית נגד ר' מיכל,
או אז נפרדו דרכם של הרב והתלמיד.
והנה ביום מן הימים הי' זה ביום שלישי כשר'
לייזר הי' אמור למסור את השיעור הקבוע (שנמסרה בעקביות כל יום שלישי בלי שום יוצא
מן הכלל) הודיע לכולם שאינו מוכן עדיין והשיעור ימסר למחרת ביום רביעי. ויהי לפלא.
באותו יום רביעי בדיוק בזמן המיועד לשיעור הנדחה
הי' החופה של ר' דוד שליט"א.
זו היתה נקמתו המתוקה של ר' לייזר בתלמידו לשעבר,
בכך טרפד לו את החופה ודאג שלא יוכלו חביריו להשתתף בשמחתו.
זה הי' האיש, זו היתה משנתו, אלו הן מדותיו
התרומיות שאותן מסר לנו דרך 'תלמידו-בהשקפה' ובמדות תרומיות, הרי הוא מעתיק השמועה
היורד לשרש הדברים רבי נתי שליט"א.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.