רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 בדצמבר 2016

מה באמת קורה עם אחראים "החדשים" על מתווה הגיוס בחב"ד ומה בדיוק איכפת לוילשאנסקי - עשרות אחוזים של נשירה או דיון באיזה תשובה שהלובאוויטשר ענה עליו ומה עשה הגאון החסיד ר' יואל קהאן בביקורו בארץ בקשר לגיוס חב"ד?

לכבוד
נושא ארון ברית ה' בדורנו - ר' חיים שאולזון שליט"א

הימים האחרונים היו עם כמה הפתעות. קודם כל הכותרת השיקרית כאילו החליפו את מתווי הגיוס - כפי שאמר לי בכיר מ'שלומי אמונים': זה שוילשאנסקי חייב להחליף את שמות האחראים הוא אך ורק תוצאה ישירה מהעבודה של חיים שאולזון. אם לפני חצי שנה לייזי וילשאנסקי ומשה הבלין התגאו בכך שהם הם עסקנים שהביאו הישועה, היום אחרי הטיפול 10000 ששאולזון עושה להם והם לא יכולים להרים טלפון לשום רב לשום אדמו"ר כי כולם קוראים בקביעות מה שחיים שאולזון כותב, הם מחפשים כפרות לעזאזל שיסכימו שיקראו את שמם על מעשה נבזי מזעזע זה שכדי שהם יוכלו להתחבאות מאחוריהם.

אז נאמר ברורות: חיים שטיינר ויאמי ליפשיץ השעירים לעזאזל החדשים שהם בסך הכל בובות תיאטרון של לייזי וילשאנסקי ומשה הבלין, הם עצמם גם יבינו בקרוב כי גם להם לא משתלם להיות בובות תיאטרון של הורסי ומשמידי חב"ד - לייזי וילשאנסקי ואביו המתחבא מאחוריו ומשה הבלין המתחבא מאחורי יאמי ליפשיץ.

יאמי ליפשיץ וחיים שטיינר שני עסקנים מליגה נמוכה כיום בסיום קריירה שמקיימים את הוראת אריק שרון הנודעה: תכתוב נגדי מה שאתה רוצה העיקר שתאיית את השם שלי נכון. אז השם של חיים שטיינר ידוע אבל מי זה בדיוק יאמי ליפשיץ, איך נאיית את השם שלך נכון כאשר נכתוב כי אתה בסך הכל פודל שפל של הצמד האכזר לייזי וילשאנסקי ומשה הבלין? אנא שלח לנו למייל האדום מה שמך המדוייק.

ועכשיו אנו חוזרים לבלאגן שמילא את המייל האדום לגבי מה שבעולמם פירסם על התשובה של הלובאוויטשר על יוסף יצחק וילשאנסקי.

קיצור הפרשייה כך: לפני כשבוע פרסמנו מכתב מהמייל האדום לפיו באחד השנים הלובאוויטשר הגיב על מעשה של וילשאנסקי שהוא בעל מחלוקת ולא לשם זה הוא שלח אותו לארץ. מיד התמלא המייל האדום תגובות נזעמות - התשובה הזו שקר לא היה דבר כזה. אנו שאין לנו כלים לברר דבר זה עד שיגיע לידינו תיעוד, מיד הגבנו כמו שאנו רגילים לכבד את הקוראים של בעולמם והידיעה הוסרה בינתיים, אולם במייל האדום הוסיפו לנו כמה אנשים כי אכן בין עסקני צפת התשובה הזו היתה ידועה, היא לא הגיעה לוילשאנסקי אז איך הוא יודע שהיא לא קיימת?

אבל שימו לב מכל המיילים שאנו מודים להם מאד אנו מפרסמים מייל מזעזע אחד:

"לכבוד 'בעולמם של חרדים'"

אינני שייך לעסקני חב"ד מהתקופה שבה עוסק הצעטעל של הרבי על פיצ'ה וילשאנסקי, אינני יכול לומר מאומה מלבד דבר אחד: זה בכלל לא מופרך אופן פעילותו החתרני כל השנים תחת לייבל ע"ה קפלן וכו', כך שזה לא מושלל, אבל אני באופן אישי איני יכול לאשר זאת, אבל מה שאני הזדעזעתי הוא בכלל ענין אחר ולפלא שלא תפסו זאת:

זה כבר חדשים נאכאנד בזה אחר זה ר' חיים שאולזון כותב יום לאחר יום על הפשע החמור שזה רבם דקרו כפשוטו ממש היינו שלוקחים את ראשו של רבינו ומניחים אותו במקום שאיני רוצה להוציא מדל שפתי רח"ל. משפילים כבוד חב"ד וחסידי חב"ד לדיוטא הכי תחתונה שמאז הוקמה ליובאוויטש לא היה עסקן כזה שעשה מעשים שפלים כאלה והכל בערמומיותו הידועה של פיצ'ה וילשאנסקי, והוא מהרס ומחריב ביודעין דור העתיד של ליובאוויטש רח"ל.

והנה על כך וילשאנסקי לא עומד על רגליו האחוריות שיבטלו הידיעות ב'בעולמם' עליו הוא מתעלם כאילו [ולפני זמן מה כשבנו לייזי [אוי לר' אליעזר קרסיק שנכדו קרוי ע"ש הוא זה שמשפיל כבוד חב"ד עד לדיוטא התחתונה בשונה מר' לייזר סבו שכמה השתדל וכמה עמל על כבוד ליובאוויטש באה"ק!] ישב בקראון הייטס עם כמה אנשים אמר כמסל"ת: מה ששאולזון כותב, מי בכלל קורה אותו כמה משועממים, אנו לא מתעסקים עם משועממים שכמותו. אז כאשר כותבים בבעולמם כנגד זה שלוקחים את התמימים ובפרט ממשפחות שמסרו חייהם על שמירת תורה ומצוות ונותנים אותם כפרי בשל לצבא, על כך וילשאנסקי שותק, זה בכלל לא איכפת לו מה כותבים ב'בעולמם', אבל ברגע שכתבו משהו אישית על היותו 'שליח של רבינו' היינו כשזה נוגע לאיזה שיקול פנים משפחתי של עצמו, כאן מתחיל להתקיף וכל עושי דברו שולחים למייל איומים וכותבים בקבוצות וואטצאפ שמה ששאולזון כתב זה שקר גמור, אבל מה פתאום התעוררתם עתה? כבר כמה חודשים שאולזון כותב עליכם. אלא מאי באמת לא איכפת להם כלל לשמד את התמימים ואדרבה אצלם זה אידיאולוגיה - אנו זכינו לנרמל את חב"ד! הם מתגאים במה ששאולזון כותב! ויש אומרים שהם מראים למלוכה את 'בעולמם' ועל זה מוסיפים להם תקציבים אדירים! היינו שניחא להו במה שכותבים עליהם שהם משמדים את חב"ד! אבל כשזה נוגע לאיזה צעטל אחד שהיה או לא היה וצעטעל זה הוא די רגיל לכל מי שעבד פנים בפנים עם רבינו שהיה כותב דברים חריפים לעסקנים, כאן פתאום הוא מזדעק!

הרי לנו כמה מסקנות

א. וילשאנסקי מילדותו מלא בתסביך נחיתות ומאד חשוב לו בעיקר שלא יפרסמו מענות קשות מרבינו עליו. ורק זה בלבד [והמענה הכי ידוע עליו היה כשיצא לשליחות לאוסטרליה 'איני רוצה להתחיל עם יתום']
ב. וילשאנסקי מתגאה במה ששאולזון כותב עליו והוא משתמש בזה לקבל תקציבים נוספים!
ג. וילשאנסקי אחד מהשנים: או שאכן מעולם לא עבד מול רבינו כלל ורק הרב קפלן ע"ה היה העיקר ולכן מעולם לא קיבל צעטלעך חריפים כי אינו רגיל בכגון דא והוא ממש כמו בעל תשובה 'טרי' שהגיע לליובאוויטש לפני כעשרים שנה ולפני זה היה סתם ילד תינוק שהרב קפלן הכניס לו מידי חודש בחודשו משכורת. או שהוא פשוט שקרן כדרכו ושניהם נכונים כי הוא הפכפך וכפי שאמר עליו אחד המשפיעים בישיבה מאז 'פיצה ער איז א אנדרוגינוס ער האט אלע מייעלות הפכיות צוזאמן' יש בו דברים דומים לשקרן יש בו דברים דומים לטמבל יש בו דברים דומים לעסקן והכל בעירבוביה והוא עצמו אינו יודע מה הוא...]
ד. אם וילשאנסקי לא קיבל צעטל זה, אז בוא נראה האם בכלל קיבל בכלל צעטלעך מהרבי?"

מייל נוסף:

"למייל האדום רב ברכות וקודם כל יישר כוח על עבודתכם החשובה לגלות האמת של אוייבי איש אנשי ביתו בתוך הבית ע"י מנגדים נוראיים.  כדאי לפרסם שבביקורו  האחרון של הגה"ח הר"י כהן שליט"א ישב לשיחה ארוכה מאד עם המשפיע הגה"ח ר' זלמן גופין ועיקר השיחה היתה על הגיוס. בין הדברים הרימו טלפון לרב גלוכובסקי, לרב ירוסלבסקי ועוד והיו דיבור חריף ביותר וביותר בענין זה ור' יואל אמר שאם היה בכוחו היה מדבר על זה בגלוי ממש עם התמימים! רק בגלל כבוד הבית דין לא מדבר בגלוי".

עד כאן"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.