רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 27 בדצמבר 2016

עידן חדש בצפת? חברי העירייה ירדו לשכונת הדרום - וטיפלו במפגעים המסוכנים ובתשתיות הרעועות: ''מגיע לתושבי העיר חיים נורמלים''



לאחר פניות רבות שקיבל חבר העירייה הרב אליעזר לזר על בעיות תשתיות חמורות ומפגעים חמורים, בשכונת הדרום בעיר צפת החליט לרדת לשטח ולטפל באופן מיידי בבעיות השכונה.

חבר מועצת העיר הרב אליעזר לזר יחד עם חבר העירייה הרב עמנואל לוי המשמש כיו''ר וועדת הביקורת בעיר וחבר העירייה מר אריק מנגיסטו ערכו השבוע סיור מקיף בשכונות הדרום בעיר יחד עם תושבי השכונה.

חברי העירייה שמעו מתושבי השכונה על כשלים חמורים ובעיות ניקוז חמורות בשכונה ועל מפגעי בטיחות העלולים להוות סכנת חיים לתושבי השכונה.
תחילה, סיירו חברי העירייה בשכונת מאור חיים בעיר, שם שמעו מהתושבים על בעיות ניקוז, בעיות של סחף וסלעים ואבנים שמתגלגלים מהעיר העתיקה, בימי גשם וסערה ומהווים מטרד ולעיתים אף סכנה לתושבים.

חברי העירייה פנו להנהלת העירייה בענין, ולאחר בדיקת הנשא עם גורמים נוספים הוחלט לבצע ניקוז לעיר העתיקה ורחוב קרן היסוד ובכך יימנע סבל רב מאותו שפך היורד בואכה מאור חיים.

בהמשך, הגיעו חברי העירייה לרחוב האחד העשר שם נסגר הכביש נסגר עקב קריסת הכביש בגלל עומסי מזג האוויר. בהערכת המצב שקיימו במקום, הוחלט על סגירת הכביש מחשש למפולת נוספת.

כשהגיעו חברי העירייה לרחוב לוחמי הגטאות בעיר, הופתעו לשמוע מהתושבים על קיר שקרס ברחוב כשהתושבים וילדי השכונה ממשיכים להלך בסמוך לקיר, כשאף אחד מהגורמים המקצועיים לא לוקח אחריות על המפגע החמור הזה.

חבר העירייה הרב לזר יצר קשר במקום עם הגורמים המקצועיים בעיריית צפת ביניהם מנכ''ל העירייה מר רוני בן אבו, סמנכ''ל העירייה מר גילי גולדשטיין ומבקר העירייה גבי וענונו, התריע בפניהם על הסכנה במקום והנחה אותם לסגור את המדרכה מכל הכיוונים על מנת למנוע סכנה ובמקביל להביא קבלן ומהנדס כדי לטפל בבעיה.

בסיום הסיור, הודו תושבי השכונה לחבר מועצת העיר הרב אליעזר לזר נציג אגודת ישראל בצפת, על הטיפול המיידי והמהיר בבעיות החמורות, ולשותפיו המקצועיים יו''ר וועדת הביקורת בעיריית צפת ונציג דגל התורה בעיר הרב עמנואל לוי על העזרה הרבה בכל עת וכן לחבר העירייה המוערך מר אריק מנגיסטו העושה רבות ונצורות למען תושבי העיר.

הרב לזר ציין כי ''קשה לראות את ההזנחה העצומה של השכונות בעיר והזלזול הבוטה בתושבי השכונה. בעזרת השם, בקרוב נערוך סיורים בעוד שכונות יחד עם הגורמים המקצועיים בעיריית צפת ונוודא שתושבי צפת מקבלים את מה שמגיע להם – חיים נורמלים ותשתיות תקינות''.

לגלריה כנסו כאן:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.