רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 באפריל 2016

ווארטים


"מה שחשוב בחיים הוא לא עצם העובדה שיש לנו חיים. ההבדל שעשינו בחייהם של אחרים הוא שיקבע את המשמעות של החיים שאנו מנהלים."

״אומץ - לא אומר שאתה לא מפחד, אומץ - אומר שאתה לא נותן לפחד לעצור אותך.״

״המטרה היא לא לעשות את מה שאחרים אוהבים, אלא, שאחרים יאהבו את מה שאתה עושה.״

ח"כ זועבי בתגובה למנהרה שהתגלתה:
חפרנו בשביל להחביא את האפיקומן...

מים רבים לא יכבו את האהבה,
אלא אם כן עברת בהם באמצע השטיפה...

בסיום השיעור פנה התלמיד לרבו ושאל:" זה עתה למדנו שאין בן דוד בא עד שתכלה הפרוטה . אבל אתמול למדנו שבזכות נשים צדקניות עתידין ישראל להיגאל. אז במה באמת תלויה ביאת המשיח? בהעדר הפרוטה מהכיס, או בנשים הצדקניות?" השיב המלמד:" אוי, חביבי, כשתגדל תבין שאין זו סתירה. בזכות נשים צדקניות תכלה הפרוטה מהכיס..."
הא בהא תליא

אמא נכנסת לחדר של הבת שלה ורואה מכתב סגור על המיטה המיועד אליה. עם תחושה לא טובה היא פותחת את המכתב וקוראת:
אמא היקרה,
מצטערת להודיע לך על זה בצורה הזאת אבל עזבתי את הבית והצטרפתי לחבר שלי ואנו עוברים לגור ביחד, ממש התאהבתי בכל התכשיטי הפירסינג שלו ובכתובת הקעקע ובאופנוע הגדול שלו.
אני בהריון ואחמד אמר לי שאנחנו נהיה מאוד שמחים בבקתה שלו ביער לא רחוק מההורים שלו.
הוא רוצה עוד הרבה ילדים ממני וזה אחד החלומות שלי.
למדתי שמריחואנה לא מזיקה ואנחנו נגדל ליד הבקתה שלו גם בשבילנו וגם בשביל החברים שלו והם יתנו לנו בתמורה את הקוקאין והאקסטזי שאנחנו צריכים.
בינתיים אנחנו מתפללים שימצאו תרופה לאיידס כדי שאחמד ירגיש טוב יותר, מגיע לו.
אל תדאגי אמא אני כבר בת 15 ואני יודעת איך לדאוג לעצמי.
אחרי הלידה אני אבוא לבקר פעם בחודש כדי שתכירי מעט את הנכד שלך.
נ.ב
אמא כל זה לא נכון, אני אצל הבת של השכנה.
רק רצתי להראות לך שיש דברים יותר גרועים בחיים מהתעודה שלי שנמצאת במגירה של השולחן…
אני אוהבת אותך,
תתקשרי להודיע מתי זה בטוח שאני אחזור הביתה.

א אינגערמאן האט געדרייווט א קאר אין סקווער אנע רעקל ל"ע פליצלינג שטעלט איהם אפ די היימישע פאליציי הנקרא "פאבליק סעיפטי" מיטן טענה אז דרייווען אנע רעקאל איז קעגן די לאקאלע געזעץ עס רופט זיך "רעקלעסס דרייווינג"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.