רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 באפריל 2016

דרעי מתחנף לשמאל בתקוה כי הם יצילו אותו

מאת ש"סניק

דרעי מאותת לפרקליטות ולבגץ אל תיפלו עליי, תנו לי להישאר בתפקידיי השונים, תעצמו עיניים כמו שעצמתם על ברק ועוד רבים, כי אני שלכם,אני איתכם..
תרצו לחלק את ירושלים? אני פה בשבילכם!
תרצו להחזיר את עפרה או חבל בנימין?בשביל זה אני פה!
אני בממשלת ימין כגיס חמישי, אני המרגל שלכם בממשלה הזאת, כשבקבינט הבטחוני ירצו להיכנס בערבים אני ימנע את זה ׳יעני׳ אני הקול השפוי בקבינט...
ידידיי השמאלנים אני שלכם ובשבילכם זה שהתעשרתי על חשבון משלם המיסים הישראלי לא אומר שאתם צריכים לזרוק אותי...
אל תיבהלו השחיתות שלי הולכת הפעם רק לטובתכם...
איפה תמצאו אחד כמוני שיש לו עדר מטומטמים אחריו שאפילו את האג׳נדות הפוליטיות שלהם ואת הדעות הימניות הם זונחים בשבילי???
אל תוותרו על ביצת הזהב שאני...
רוצים דוגמא?? קיבלתם 2000 ערבים וזה רק הקדימון...
דרעי רק שכח שמי שמבשל לו את הדייסה הזאת זה בורא עולם והם רק שליחים, ואין עצה ואין תבונה נגד השם יתברך, וכשהוא פוגע בעם ישראל כשמתיר לכמות גדולה כזו של מחבלים להתאזרח ולטייל להם בכל שטחי הארץ כאוות נפשם, לקבל ביטוח לאומי, והטבות על חשבון עם ישראל ויגיע כפיו, כי הרי הכל בא מהמיסים שכל אחד משלם.. הוא הכניס מחבלים יותר מהטעות עם גלעד שליט שאין ספק שזו בכיה לדורות... בורא עולם יקבור אותו עמוק יותר ויותר והוא ילך ויסתבך עם עצמו הרבה יותר ממה שהוא מדמיין.. אדון דרעי לך הביתה ואל תזיק יותר ממה שהזקת עד היום!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.