רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 בפברואר 2016

מבזקים - מפה ומשם


ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט"א : יש רבנים שהולכים לתקשורת ומדברים נגד המפלגות החרדיות. יש לכם בעיות, תבואו אלינו תדברו איתנו. אנחנו רפורמים?
-----------------
פטירת האדמו"ר מראדושיץ זצ"ל: האד' לא התעורר הבוקר. בן 62 בפטירתו. השאיר עשרה ילדים, בחודש חשוון האחרון חיתן את נכדתו הראשונה. בנו נסע אתמול לארה"ב.
 -----------------
'יתד': בעקבות תחקיר של ישראל רוזנר על נהגים שנוסעים בפרעות ומשתמשים בטלפון, פנתה המשטרה לכתב 'יתד' וביקשה ממנו תיעודים נוספים שהגיעו למערכת. חלק מהנהגים כבר זומנו לחקירה.
 -----------------
יאיר לפיד ממשיך לזנק! סקר 'מעריב' הבוקר: אילו היו מתקיימות היום הבחירות, למי היית מצביע? הליכוד 27, יש עתיד 18, המחנה הציוני 15, הבית היהודי 12, ערבים 12, ישראל ביתנו 10, ש"ס 7, יהדוה"ת 7, מרצ 6, כולנו 6.
 -----------------
 ברוך דיין האמת: האדמו"ר מראדושיץ מבית שמש חתנו של האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל נפטר הבוקר בפתאומיות.
 -----------------
דוברות איחוד הצלה: הפיגוע בשער שכם -  נחום ברנשטיין סגן ראש סניף ירושלים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני צעירים בהכרה שסבלו מפצעי דקירה בפלג גופם העליון, ועוברת אורח נוספת במצב קל שלטענתה נפגעה ברגלה עקב הירי שבוצע לעבר המחבל שביצע את הפיגוע. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה וכוחות גדולים של משטרה פעלנו בזירה. פעילות מהירה של כוחות הביטחון מנעה בחסדי ה' מהמחבל לפגוע באזרחים נוספים".
 -----------------
הלם! בבית שמש נפטר כעת בפתאומיות בביתו - האדמו"ר מראדושיץ הרה"צ דוד צבי שלמה הורונצ'יק זצ"ל חתנו של האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל.
 -----------------
התגובות בטוויטר למודעה של 'אגד': בני רבינוביץ: "מוותרים על מודעות התנחומים. עדיף שתטפלו בנהגים מופקרים". אריה ארליך: "מעט מדי, מאוחר מדי, אבל מוכיח שאין כמו מאבק ציבורי נחוש כדי לנער חברה מאטימותה".
 -----------------
 ריבלין בטורו ב'בקהילה': שרוליק פרוש הוביל מהלך חכם בעירו ועצר את הרישום בנפרד של הסמינר החדש. התוצאה: פתאום יש שקט במועצה ואין הדלפות מביכות. אם ימשיך כך יוכל פרוש למצוא עצמו מועמד מוסכם לקדנציה נוספת.
 -----------------
יציאה ראשונה מהכלא: הבוקר מוקדם הגיע הרב פינטו מלווה בסוהרי שב"ס לטיפול בהדסה עין כרם. בבגדיו הרגילים ולא במדי אסיר.('וואלה')
 -----------------
ח"כ מוזס לזיגמן ב'קול ברמה': "סיעת יהדוה"ת מצפה מהממשלה לעמוד בהסכם הקואליציוני. אני מוביל את העניין מול יריב לוין ונפגשנו. ישנם כמה נושאים על הפרק וביניהם החקיקה נגד הרפורמים. נמתין להחלטות המועצת".
 -----------------
בהמשך להתבטאויותיו של הרמטכל וההתקפות עליו, ח״כ עפר שלח, יו״ר סיעת יש עתיד: ״דבריו של הרמטכ״ל מבטאים באופן ברור ותמציתי את מוסר הלחימה עליו התחנכו דורות של לוחמים, מימי בן גוריון ועד היום. מי שתוקף את רב אלוף אייזנקוט בעניין זה תוקף את רוחו של צהל ואת בסיס עוצמתו״.
 -----------------
שר הבריאות ליצמן הגיע יחד עם רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו לביקור אצל פצועי אוטובוס המוות בבית החולים אסף הרופא
 -----------------
 בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של פצוע הדקירה מהארוע בשער בנימין. מיד עם פנויו לחדר הטראומה לפני כשלוש שעות הוחל בפעולות החייאה נרחבות ורציפות אך לצערנו הן לא צלחו והוא נפטר מפצעיו.
 -----------------
המחבלים שביצעו היום (חמישי) את פיגוע הדקירה בסניף רמי לוי שבאזור התעשייה שער בנימין הם בני 14 ו-15 מביתוניא שליד רמאללה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי השניים הסתובבו בסניף במשך 20 דקות לפני שדקרו שניים מהלקוחות שהיו במקום. כמו כן עולה כי אזרחים שהיו במקום מנעו מהשניים לברוח באמצעות עגלות, עד שאזרח ירה בהם.
 -----------------
 ברוך פודה ומציל! יו"ר הנהלת הישוב תל ציון הר' דוד אזולאי מנהל הישוב נחמניאל סבן וחבר הנהלת הישוב הר' אייל ראובן אצל ניצול הפיגוע היום בשער בנימין חבר הנהלת הישוב הר' אבי אביטל שיח' שנפגע באורח בינוני היום בפיגוע בשער בנימין ומאושפז בהדסה הר הצופים
 -----------------
שגריר האיחוד האירופי בביקור בישיבת פונביז
 -----------------
 ישי כהן ב'כיכר': ברגע האחרון ביטל רה"מ בנימין נתניהו פגישה עם אריה דרעי, משה גפני ונפתלי בנט שתוכננה ליום א'. הפגישה היתה אמורה לעסוק בנושא העברת מחלקת 'תודעה יהודית' מהרבנות הצבאית לאכ"א
 -----------------
ח"כ עופר שלח ל'פילפוליטיקה' ב'קול ברמה': "אם 'יש עתיד' תרכיב את הממשלה הבאה, חוק הגיוס פתוח למשא ומתן.
 -----------------
 בושה! מערכון סאטירי על תאונות דרכים שודר הערב ב'ארץ נהדרת' בזמן שמשפחות הרוגי האוטובוס יושבים שבעה. השר אלקין ליו"ר הרשות השניה: "גם לסאטירה צריכים להיות קווים אדומים".
 -----------------
 'מעריב' בפרשנות על הסקר: מפלגת השלטון 'הליכוד' מאבדת 3 מנדטים, 'יש עתיד' הופכת למפלגה השנייה בגודלה ועוקפת את 'המחנה הציוני', החרדים שומרים על כוחם, ליברמן ובנט מתחזקים ו'כולנו' רושמת ירידה דרמטית.
 -----------------
 'הקול החרדי': זקן אדמו"רי ב"ב האדמו"ר מספינקא-כהנא מרח' יהושע. בן 95. פונה לביה"ח 'מעיני הישועה' לאחר שלא חש בטוב, מצבו יציב.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -----------------
'ידיעות': ב'אגד' קיימו אתמול מפגש חירום של בכירי החברה והחליטו: מחמירים עונשים לנהגים! נהג שייתפס עם טלפון בנסיעה, יקבל קנס של 2500 ש"ח למרות שהקנס המשטרתי הוא 1000 ש"ח.
 -----------------
 גרינצייג חושף ב'בחדרי': מכתב תנחומים נדיר מהגראי"ל שטיינמן לאלמן מוטי פרנקל שאשתו נספתה באוטובוס המוות: "בוודאי מכאן והלאה אך טוב וחסד יימצא באהליכם
 -----------------
 הותר לפרסום שם הנרצח בפיגוע ב'רמי לוי' - טוביה ינאי ויסמן הי"ד, לוחם בחטיבת הנח"ל, בן 21 ממעלה מכמש. נשוי ואב לתינוקת.
 -----------------
בושה! מערכון סאטירי על תאונות דרכים שודר הערב ב'ארץ נהדרת' בזמן שמשפחות הרוגי האוטובוס יושבים שבעה. השר אלקין ליו"ר הרשות השניה: "גם לסאטירה צריכים להיות קווים אדומים".
 -----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
שוב פיגוע רצחני הערב - רמי לוי בראיון: "בכניסה לסניף היו שומרים. המאבטח זיהה את המחבלים, וכשעצר אחד, השניים הנוספים נמלטו לתוך החנות והחלו לדקור ולרצוח. דווקא בסניף הזה יש לנו גם שומרים מחברת שמירה וגם חיילים של הצבא. הפרסומים שקריים, לא הולכים לסגור לנו את הסניף".
עד ראייה עוזאל ותיק בראיון: "החנות הייתה מלאה, לפתע שמעתי צרחות, כולנו הבנו מיד שזה פיגוע. חמושים בחנות ירו תוך שניות במחבלים. כל הסופר היה צרחות, אנשים זרקו את העגלות וברחו".
שוב 'ארץ נהדרת' רוקדים על הדם - נתי טוקר 'דה מרקר' בראיון: "הם רצו לצחוק על הממשלה אבל הם הלכו קיצוני. זה לרקוד על הדם בעיתוי רגיש מאוד. אם המשפחות יצפו בזה הם יפגעו מאוד".
תלונות גם על 'סופרבוס' - הרב צמח צדוק משגיח ישיבת 'קול יעקב' בראיון: "היום נסעתי בסופרבוס מבית שמש לב"ב, הנהג נסע בפראות ובטירוף, כל הדרך הנוסעים היו עם היד על הדופק. החרדים לא מתלוננים ומנהלי התחבורה הציבורית מנצלים את זה".
תחקיר הרפורמים של 'קול חי' - מגיש המהדורה אבי מימרן בראיון: "לא רק שאין מקוואות אצל הרפורמים, חלקם אפילו לא יודעים מה זה. בג"צ לא בדק לפני שחייב לתת להם להיכנס למקוואות. יש קבוצה קטנה של רפורמים שהם אלו שעותרים לבג"צ ורוצים להשתחל לתוך הציבור החרדי".
הנהג בביתר ששיחק בנייד באמצע הנסיעה זומן לחקירה - אלי שלזינגר 'בחדרי' בראיון: "מדובר בנהג מביתר של חברת עילית, הוא נתפס והוסרט משחק בפלאפון תוך כדי נהיגה מהירה. הנהג זומן לחקירה. תלונות הגיעו היום גם על נהגים של חברת דן שמשתוללים בכביש ומשחקים בנייד".
 -----------------
מדורת חצות בסקופים: בלעדי!
אברהם אביטל שנפצע באורח בינוני בפיגוע בסניף 'רמי לוי' משחזר בראיון: המחבל דקר אותי בצוואר ובגב כמה דקירות, בנס הסכין לא פגעה בעורק ראשי. מודה לכולם על התפילות.‬‬
‫‫• בעלי רשת 'רמי לוי שיווק השקמה' רמי לוי בראיון: כל הפרסומים הערב - שקר גמור. לא זומנתי לשום חקירה או שימוע, חיילי צה”ל מאבטחים את הסניף.‬‬
‫‫• גר צדק עולה חדש מצרפת שנטרל את המחבל אריאל ליבנאי בראיון: זו הפעם הראשונה שנתקלתי באירוע כזה. השם נתן לי כוח להתגבר עליו.‬‬
‫‫• תחקיר 'קול חי' - הרפורמים לא משתמשים במקווה טהרה, אבי מימרן בראיון: מתוך 14 טלפונים רק קהילה רפורמית אחת מחזיקה במקווה, השאר אמרו לנו 'בשביל מה צריך מקווה?"
.‬‬
‫‫• יו״ר נאמני תורה ועבודה הדר׳ חנן מנדל תוקף בראיון את החוק של גפני בנושא המקוואות: החוק עוד יהרוס את הדת בישראל. לא כולם צריכים ללכת ע״פ בית מדרש אחד.‬‬
‫‫• ועידת ש“ס ב'רמדה', בועז ביטון המשנה לר“ע חדרה בראיון:  תחושה של אחדות גדולה תחת הנהגת מועצת החכמים ויו“ר התנועה.‬‬
‫‫• ׳הממשיך׳ של הרב פינטו רבי יואל כבן 15 בלבד - העיתונאי שי מלול עורך ׳המגזין-אשדוד׳ בראיון: הוא נחשב לעילו ומדקלם פרקים שלמים בשיעורים. תלמידי הרב בהחלט מקבלים אותו ורואים בו כממשיך ופונים לעצה ותושיה.‬‬

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.