רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 בפברואר 2016

האדמו"ר האהרוני יגיע לישראל לא רוצה טראסק

מאת סאטמארי


בחודש אדר צפוי האדמו"ר מסאטמר להגיע לביקור בישראל במהלכו ישתתף בשמחת
נישואי אחיינו וכן יערוך שבת התאחדות לחסידים בציונו של רבי שמעון בר
יוחאי במירון.
במוצאי שבת, נשא הרבי דרשה במהלכה ביקש והזהיר שלא לעשות "עסק" ו"רעש" סביב הנסיעה.

"אני נוסע בעוד כמה שבועות לארץ, בגלל שמחה משפחתית, ולחזק את המוסדות
שלנו בארץ", אמר האדמו"ר, "בונים כעת בנין חדש בבני ברק. נסעתי כבר הרבה
פעמים לארץ, ועד עכשיו רק לקחתי עמי את הנגידים בעם שנדבו ותרמו בניינים
למוסדות שלנו בארץ. אבל סתם לקחת אנשים לארץ להגדיל הטראסק, בעבר כבר
אמרתי שאני לא רוצה את זה".

"אני נוסע עכשיו לארץ לחזק את החסידים בארץ, והזמינו אותי לשבות את השבת
במירון. הם הציעו לפני את התוכנית הזה, בעבר לא הייתי בשבת במירון.
ובחדרת קודש קבלתי את ההזמנה. ובשבת פרשת פקודי אני נוסע למירון לשבת",
סיפר האדמו"ר.

האדמו"ר המשיך ואמר כי "בעבר כבר נסעתי לארץ בלי רעש, בלי פרופגנדה, ולא
לקחתי עמי את הציבור, גם עכשיו אינני צריך לא קבלת פנים, לא מנורות
ברחוב, לא מודעות ברחובות לא גדולים ולא קטנים, וכל השטויות הללו, רכבי
שרד וכהנה. אני מחתן השבוע והרבה מאוד פעלתי שזה יהיה באופן מצומצם ביותר
כדי לא לגרום לבחורים שהראש שלהם יהיה עסוק בדברים בטלים. ועד עכשיו
חתנתי כמה נכדים, ואני מחתן השבוע, אבל בלי שום 'מצב' כל שהוא.
"לנסוע למירון, מצידי אני לא רוצה שאף אחד יסע איתי לארץ. אבל אני מבין
שאין בידי למנוע מחסידים שיש להם הרגש כלפי קברו של רשב"י, ואני מבין
שיגיעו לשבת במירון. אבל ברצוני לומר: אף אחד לא נוסע בגללי לשבת. מי
שנוסע נוסע בעצמו, בגלל שיש לו הרגש לרשב"י. מי שברצונו לנסוע לכבודי
עדיף שישאר בביתו".
הרבי המשיך ואמר כי "בשבוע העבר הגיע משלחת מארץ הקודש לביתי שהם רוצים
לארגן קבלת פנים לכבודי בירושלים היות שאני הולך להיות בירושלים על שמחה
משפחתית. והם אמרו שהם רוצים להביא כל ילדי הת"ת על טהרת הקודש לקבלת
פנים. אבל אני רוצה לומר להם: אני מגיע לירושלים כמו איש פשוט, בלי
'מצב', בלי קבלת פנים, בלי מנורותט ושלטים. ואני מודיע להם שם בירושלים
ובבני ברק, שלא יהיה כלום לכבודי, לא מבית ולא מבחוץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.