רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

הצד שני - איש נטורי קרתא מסביר

שלום לך רבי חיים.

קראתי בבלוג שלך את הידיעה והפרסום של העולים להר הבית נגד דעת כל גדולי ישראל, שזייפו ביום שישי האחרון את קמפיין "הקאניבלים" שמטרתו הוקעה של מעשי לאומנות מסוכנים שנעשים בלבוש חרדי, נגד הערבים.

כנראה שה"אבן" פגעה טוב מאוד במקום, ואותם נערים העומדים מאחורי הקמפיין נעלבו מאוד והחליטו להשיב בדרך ילדותית של זיוף "מתוחכם".

אותם ילדים בטוחים עכשיו שהם "ניצחו", שהם חכמים גדולים וקופרייטרים מהוללים, הם גם בטוחים שהם הפכו את הקמפיין (!), והם חושבים שהציבור באמת מתייחס לאלו שמתעקשים להניף את דגל הלאומיות והלאומנות, בשעה שכרגע מתחילה בדיוק מגמה הפוכה בציבור החרדי, והיא לאמץ את דרך השלום וההידברות עם הצד השני, מה שמועיל ומביא לתוצאות יותר מכל דבר אחר. 

ראינו כיצד עיתון משפחה הפתיע עם הטור בערבית של העורך מר אריה ארליך, וכעת העדה החרדית בירושלים מגייסת את נטרונא הסאטמרית מניו יורק לקמפיין הסברה נרחב בקרב הציבור הערבי, כי כולם מבינים שאת האש צריך להרגיע ולכבות את הלהבות, וכמה שיותר מהר. 

למעשה שני הילדים הזייפנים ש"הפכו את הקמפיין", עשו צ'ולנט ילדותי ועירבבו את בעלזא עם העדה החרדית סילפו עובדות וכתבו שקרים, וגם הצליחו להרגיז בדרך את דושינסקיא שבכלל לא קשורים לעניין, כאילו שהם מקבלים כסף מהמדינה לתלמוד תורה שלהם.  

לכן אין מה לשתף פעולה עם העולים ברגל גסה על הר הבית ומתחייבים באיסורי כרת, מלבד העניין של ההתגרות באומות שיש על זה יש כידוע קונצנזוס נרחב של כל גדולי ישראל מקיר לקיר שהעניין הזה הוא פסול לחלוטין מכל וכל, הן מהצד ההלכתי של איסור כרת והן מהצד ההלכתי של איסור גרימת איבה. 

את האנשים האלה צריך להוקיע ולבהיר שאין להם מקום בתוך בתי כנסיות ובתי מדרשות של הציבור החרדי, הם אנשים שבגלל חוסר האחריות שלהם והציניות בה הם מתייחסים לכל העניין של התגרות באומות וסיכון חיי אדם, אחוז הפיגועים בציבור החרדי טיפס ועלה בעשרות אחוזים בגל הטרור האחרון עובדה שאי אפשר להתעלם ממנה בשום פנים ואופן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.