רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 במאי 2014

מה קרה בזוויהעל - גירסת חסידי ר' משה גדלי'

מאת זוויהלער

כדי לא לגרום לחילול השם הוחלט בהנהלה שהאדמו"ר לא יתקרב לבנין שלהם אלא בסוף מסע ההלויה לפני העלאה לטנדר יגש האדמור ויעשה קריעה ויאמר קדיש, בעם הגעת המיטה לסוף ההלויה ברחוב שמואל הנביא החלו שכירי החרב של האח שנשכרו להגן על המיטה להקיף את המיטה ולא לאפשר לגשת עד שהאח הר"ש החל לצעוק בעצמו שרוצים לגנוב את המיטה, ואז החלו בחוריו להשתולל בו בזמן שאצלנו ביקש האדמו"ר לנהוג בכבוד אמו ולא לעשות שום פרובקציה והחלו להכות במוטות ברזל ובכל חפץ שנזדמן לידיהם וכך החל מסע ההתגוננות ואז ביקש האדמו"ר אצלנו לא לומר קדיש כנהוג כדי לא לגרום עוד חילול השם וביקש לעלות על הטנדר של הח"ק
ואז צעק האח הר"ש לא יקום ולא יהיה והחלו להודפו ולדוחפו מאת הטנדר והכו את הנהג של הטנדר של ח"ק שיסע מהר ומיד, ואז פתחו אנ"ש את הדלת הקדמית של הטנדר והאדמו"ר עלה ללא מלוים בדרכה להר הזיתים, בהגיעו להר הזיתים החל שוב מהומות ביקש האדמו"ר הרג"מ שלא לרדת מהטנדר עד שיזוזו האחרים וכך היה לאחר שהאחרים זזו יצא האדמו"ר מהטנדר וניגש לכסות באומור קדיש וכמה מילים קצרות של הספד,

לאחר קדיש ביקש האדמו"ר שוב את רשות הדיבור וביקש שלא ידברו בענין ולא יגרמו לחילול השם ואין זה דרכו כלל אלא שדרכו היה בכל הזמנים לוותר ומבקש מבני הישיבה ומאנ"ש להתחזק ביתר שאת בלימוד התורה כדי שיועיל לעילו נישמתו, ונפרד מאמו באמרו שרק את יודעת כמה בכל חיי הייתי מסור אליך.

אחרי צאת האדמו"ר הכריז ראש הישיבה שבעת הזאת כולנו ראינו את ההבדל בין בני לבין חמי ואנו בדרך האדמו"ר נלך ונקדש שם שמים ולא ח"ו להיפך.

תגובה 1:

  1. שקר וכזב!!!!!!!!!! חסידי ר' גדליה משה התחילו להכות את כולם סתם . האדמו"ר ר' שלמה ביקש שיכניסו את אח שלו לטנדר, והם לא הצליחו לפלס את הדרך לטנדר והתחילו לתת מכות לכולם. היה שם מאות אנשים ולא יכלו לזוז. גבאי של ר' שלמה אברהם הורביץ שברו לו את היד מרוב מכות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.