רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

מדוע שמואל אויערבך מאוהב בנואפים ומלוכלכים שהם גבאיו והכי קרובים אליו מה קורה ביניהם ומדוע הוא מפחד מהם? הגיע הזמן לחשוף את האמת אחת ולתמיד

קוראי הבלוג חושבים בודאי שאני הולך עד הסוף מכה עד כמה שאני רק יכול חושבים שאין לי קווים אדומים, אז אגלה לכם סוד קטן גם לי יש קווים אדומים, ואם הייתי באמת מגלה את מה שאני יודע לא הייתם יושנים בלילות. אני לוקח בחשבון את הנזק לאחרים לא רק למדובר, ולכן היכן שהנורה האדומה נדלקת לי אני עוצר גם אם אני מאמין שמדובר במי שמצוה להכות בו בשל מעשיו הרעים

עדים לפחות מאה איש היודעים שאני בקי בפרשיות של סובבי שמואל אויערבך ויודע על מעשיהם החמורים מאוד, דברים מזעזעים ממש והם התפלאו כל הזמן מדוע אני שותק, לא אחת שאלו אותי למה אתה לא כותב, והסיבה היא, שגם לי יש קווים והיכן שאני חושב שעדיף בלי או שזו הרחקת לכת אני מחזיק את עצמי בכח לא ממשיך

אחד הדברים שאני מחזיק הרבה זמן זה את הקורה מסביבו של שמואל אויערבך, אמנם בכאב סיפרתי רק על קצה המזלג על הגנים שלו למרות שלקחתי בחשבון את המשפחה למה הם צריכים לסבול, אבל עליהם לדעת כי אני מכיר את הסיפור הזה חמישים שנה במצבים הכי קשים שלי במלחמה הגדולה עם הרשע הזה ששמו שמואל אויערבך לא עשיתי זאת קיוויתי שאחיו עזריאל ועוד כמה אחרים ממשפחתו ירסנו אותו שגם הוא יבין שישנם קווים אדומים. אבל אם אלו לא מבינים כי עידודם הוא הגורם להשתוללותו, אז שישלמו את המחיר

בשורות אלו אני לא הולך לעסוק בפרשיות כלשהן, אני רק יספר לכם, כי מעתה אין עוד כפפות, ואחשוף כמה פרשיות מאוד לא נעימות הקשורות בשמואל אויערבך, ולצערי בגבאיו קרוביו מדובר במלוכלכים מאוד נואפים ידועים מי שעשו מעשים מזעזעים, ושם תלמדו על הקשר המיוחד שנוצר בין שמואל אויערבך למי ממקורביו קרוביו שיזעזע אותכם

שימו לב, הוא יודע על כל פרשיות הנהג שלו המועמד של בני תורה בבני ברק נכד לאדמו"ר ידוע ובכל זאת מעודד אותו. בו בזמן כשהוא שירת אותו הוא המשיך במעשיו החמורים הללו, מפני שאצלו זה טבע שני הוא לא יכול בלי המעשים האלו, וזה לא מזיז לשמואל אויערבך הוא ממשיך להשתמש בו כנהג, הם שנים 'בחורים' - ר' אברהם יהושע מבריסק מכנה את ר' שמואל א האלטער בחור - חיים בלי נשים ולא צריכים אותם ודי למבין. אל תשכחו שמואל אויערבך לא כמו אחיו עזריאל שהבין כי אינו יכול להיות בלי אשה וחיפש מהר פתרון התחתן שוב, שמואל אויערבך לא צריך את זה, ותשאלו אתם מדוע

27 תגובות:

  1. סוף סוף אתה מפרסם את מה שתריך.
    מדובר בחבורה של נואפים וגזלנים רוצחנים.
    הציבור יזדעזע כשהכל יתגלה. לפחות מה שאני יודע

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין למה שאולזאהן ימ"ש לא מפרסם דברים כאלה על גור ורבי של גור.
      אולי כי הוא יודע שאם יכתוב עליהם כך, הוא לא יחיה (אמן!!) יותר מכמה שעות.
      על בני תורה ורב אויערבך הוא יכול לכתוב מה שרוצה. ממילא בני תורה אמיתיים לא קוראים אינטרנט, והם עדיני נפש ולא יעשו לו כלום חוץ מנו-נו-נו.

      מחק
    2. גם הרבי מחב"ד חיבלי אישה שנים

      מחק
  2. אני מוחה !!

    הרב חיים תפסיק עם הלכלוכים.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה רב חיים?
      חיים שאולזון הוא אפס מאופס, שכל כולו מהסטרא אחרא.
      גלגול של קרח ועדתו.
      שונא תורה זה מה שחיים שאולזון.

      מחק
  3. מי לא מכיר מדובר ברב בידרמן אבל פה תספר כבר עד הסוף

    השבמחק
  4. גם קנייבסק יש אומרים הנואף קנייבסקי מסתדר יפה בלי אשה.

    השבמחק
  5. ידוע שהסטרא אחרא מתלבש במי ששרוי בלא אשה ובלא ילדים. כפי שהיה אצל הרב שך שם מצא הסטרא אחרא מקום להתלבש. ושיטות הסטרא אחרא לפגוע בגדולי הדור ובכך להפיל את הדור. הרב שך פגע בגר"ד פוברסקי ושמואל אוירבך בגראי"ל ובגר"ח קנייבסקי. ה' ישמרנו מהטינופת שמוליק אוירבך שחי במשכב זכור וכו' וכו' כידוע ליודעי חן.

    השבמחק
  6. ואת זה כותב הנואף שאולזון שתאוות חייו היא לנאוף עם שיקצעס גויות?

    השבמחק
    תשובות
    1. ותאוות שמוליק אוירבך ימ"ש הכלב החזיר והשקץ לנאוף עם גברים ליטאים.

      מחק
    2. ימח שמך. תשרף בגיהנום.
      מי שמך לדבר על גדולי ישראל? אתה עפר ואפר לעומת הגאון הרב שמואל אויערבך.
      היזהר לך בלשונך, מלדבר על גדולי ישראל.
      מנוול.

      מחק
    3. שמוליק אויערבך הוא אדם נבל שבנבלים שמה שמעניין אותו זה שנאת הרב שטיינמן והרס כל עולם התורה. אל תספר לי גאון וצדיק הוא לא יותר מנואף ומבצע משכב זכור ימ"ש של הנבל הזה. רואים מי הם תלמידיו הסוררים שהולכים להרוג את גדול הדור. שמוליק אוירבך זה בלעם בן בעור ששכב עם חמורו.

      מחק
    4. לי יש את זה: http://www.bhol.co.il/forums/topic.asp?whichpage=2&topic_id=3001391&forum_id=771

      ומה יש לך? סיפורי שאולזון?

      מחק
    5. מי שפגע ברב שטיינמן שליט"א היה חולה נפש.
      בן משפחתו של הרב פילץ' שחתם למען ג' בכלל.
      אז סעו לכם לחורים שלכם. חצופים ובזויים.

      מחק
  7. בעל הבלוג והמגיבים פה הם חולי נפש.
    אין בינם למציאות כלום, הם מזלזלים בגדולי ישראל מכניסים ראשם בתוך מחלוקות, ומדברים סרה בתלמידי חכמים.
    אוי להם מיום הדין.
    חיים אתה אפס בזוי ועלוב, תרקב בחו"ל, אתה עובר על איסור דאורייתא כל יום שאתה שם. אז טול קורה.
    ולמגיבים פה, לכו לעזאזל.. אתם בטח משיחיסטיים הזויים שעליכם בוכה הרבי זיע"א שמעוותים את שמו.

    השבמחק
    תשובות
    1. חיים שאולזון רק אתה יכול לטפל בנבל שמוליק אורבעך פטרוב ונתי גרוסמן. אשריך שאתה מציל את כבודה של היהדות החרדית ומנקה את האשפה והזוהמה משערי חסד.

      מחק
    2. סליחה מגיב נכבד

      חולי נפש יושבים בשערי חסד. אדם שמשתכר כל ליל שבת עם שלשה בקבוקי רמת הגולן, אדם שכל חייו זה תאוות כבוד וניאוף וכל בני ביתו ידועים כגנבים ונואפים זה חולה נפש. אדם שלא מבין שמה שהוא עושה מביא להרס דור שלם וחורבן ליהדות החרדית רק בגלל תאוות כבוד זה חולה נפש אמיתי. אדם שבשמו מוצאים פשקולים נגד גדול הדור ויד ימינו משמיץ את הרב שטיינמן כבר עשרים שנה זה חולה נפש מטורף. אדם שבשמו באו לרצוח את הרב שטיינמן יום לאחר שדזכה בחמישה מנדטים בירושלים בני ברק ומודיעין זה חולה נפש.

      חיים שאולזון שאמנם אין לי איתו דבר ואני לא מתחבר אליו בכלום, נשמע לי אדם בריא מאד בנפשו חכם מאד שלא מתרגש מאף אחד ופשוט כותב אמת אובייקטיבית. זה אמנם כואב מאד אבל זאת המציאות תסתכל במראה ואל תהיה בת יענה שטומנת את הראש בחול.

      מחק
    3. על מי אתה מדבר? לר' שמואל אין ילדים. היתה לו אישה מקסימה ומיוחדת שכנראה היא דאגה לשמור על כבודו.

      מחק
  8. יהודים יקרים הגזמתם!!
    תראו לאן הגיעה שנאת החינם!
    אני כיהודי מתחזק לא מאמין למראה עיני ולמשמע אוזני.
    המצב הזה כואב לי מאוד.
    בבקשה חזרו בתשובה, הקפידו איש בכבוד רעהו, בבקשה!
    מהר פן יהיה מאוחר חלילה.

    השבמחק
  9. רבותי אתם לא יודעים במה מדובר, אתם חושבים שחיים מגזים.
    הגבאי הראשי של ר' שמואל- שמו בידרמן הוא חולה מין ידוע. סוטה ונואף מפורסם. לפלא שחיים לא כתב עליו עד היום.
    שהסיפורים יעלו בני ברק תרעד

    השבמחק
  10. אני כהומוסקסואל חרדי אשמח דווקא מאוד אם יהיה לי רב חשוב כמו הרב שמואל אוירבך

    השבמחק
    תשובות
    1. נתי גרוסמן מוסר שביום רביעי בערב שמוליק והשמוליק שלו זמינים חחח

      מחק
  11. אם רב שמואל כל כך מאוהב בסוטים ונואפים מדוע אין לו כל קשר עם שאולזונה הפרוץ?

    השבמחק
  12. אתה פשוט לא נורמלי.

    השבמחק
  13. ימח שמו של שאולזון שר"י
    הלוואי שנזכה לראותו נמק ביסורים נוראים עוד בטרם רדת נשמתו הטמאה לשאול תחתית.

    כך הרשע הזה כתב על כל גדולי ישראל, חוץ מעל הרב שטיינמן והרבי...

    תפסיקו להתייחס לרפש, לסחי ולמאוס של המטונף השאלוזוני הזה!

    דיברת סרה על קדוש ישראל ותפארתו

    השבמחק
  14. פרצי צחוק בלתי נשלטים.
    הסגנון הגס והשפה הנמוכה שר' חיים מכניס לשיח החרדי הינם תענוג עליון

    השבמחק
  15. חיים אהבתי! תמשיך תמשיך תמשיך!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.