איני יודע אם הכותב הוא טיפש או שהוא באמת תמים וחושב שזו גדלותו של הרבי מבעלזא. ברשימה על חברי 'מועצת גדולי התורה' בשבועון 'משפחה' של ערב חג מסביר הכותב כי הרבי מבעלזא הוא איש שלום אוהב שלום ורודף שלום, ומה הגדלות שלו, שבמלחמת הרב שך בחסידים הצטרף הרבי מבעלזא ללוחמים בחסידים
הוא בודאי התכוון לשבח את הרבי מבעלזא אבל אותו כותב ככל הנראה לא למד את ההגדה, מדוע פותחים בגנות בעבדים היינו בשביל לסיים בשבח, הוא עשה את ההיפך פתח ב'שבח' ואוי לנו אם זה השבח של הרבי מבעלזא, וגרם שמסיימים בגנות מזכירים לו את עוונותיו
למי שאינו יודע, בגלל המעשה הזה שעשה הרבי מבעלזא הרבי הנוכחי מגור שנים רבות לא ישב עמו לצד שולחן אחד ולא נכנס לשום מקום שהיה שם, וכשהיה מגיע ושומע כי הרבי מבעלזא שמה המתין עד שיצא בשביל שלא להתסכל בפני... וחלילה לא להושיט לו יד
הרבי מגור חזר לתת יד לרבי מבעלזא רק לאחר ששב בתשובה פרש מ'דגל התורה' והכיר בחטאו
לא הייתי כותב שורות אלו לולא אותם חכמים המבקשים להוכיח את גדלותו של הרבי מבעלזא במעשים הללו. אני בטוח שרוב חסידי בעלזא היו מעדיפים שהרבי שלהם לא היה עושה מעשה שכזה. צעדים כאלו מתאימים ל'חכמים' מן הסוג של ישראל אייכלר ודומיהם, שבקושי מגיעים ל'תם' שבהגדה שהציעו לרבי לעשות כך, האמינו שכך יגדלו יכנסו לכנסת, לא היה איכפת להם כבודו של הרבי והעיקר למלאות את תאוותם
הרבי מבעלזא בכל צעד פוליטי בחייו נכשל, וזאת בשל יועציו ה'חכמים' שהכשילו אותו כשלון אחר כשלון. והנה אפילו עכשיו כש'יהדות התורה' הגיעה לשיא בבחירות וכשהרבי מבעלזא תופס חלק מן ההנהגה, הם יושבים באופוזיציה והרבה לא יכולים לעשות. כל זאת בשל אותה קללה שקולל הרבי מבעלזא - על ידי זקני האדמורי"ם של אותו דור - שבכל נושא פוליטי שהוא חלק ממנה נכשלים
איזהו חכם המכיר את מקומו, הרבי מבעלזא ופוליטיקה הם תרתרי דסתרי שם לא מקומו, ויועציו יעשו הרבה יותר חכם אם הם ידאגו ליצור לו תדמית טובה יותר
בשביל שלא ישתמע כי מדשתקי שמע מינא דניחא להו, אני כותב שורות אלו במחאה על מה שנכתב ב'משפחה'
הוא בודאי התכוון לשבח את הרבי מבעלזא אבל אותו כותב ככל הנראה לא למד את ההגדה, מדוע פותחים בגנות בעבדים היינו בשביל לסיים בשבח, הוא עשה את ההיפך פתח ב'שבח' ואוי לנו אם זה השבח של הרבי מבעלזא, וגרם שמסיימים בגנות מזכירים לו את עוונותיו
למי שאינו יודע, בגלל המעשה הזה שעשה הרבי מבעלזא הרבי הנוכחי מגור שנים רבות לא ישב עמו לצד שולחן אחד ולא נכנס לשום מקום שהיה שם, וכשהיה מגיע ושומע כי הרבי מבעלזא שמה המתין עד שיצא בשביל שלא להתסכל בפני... וחלילה לא להושיט לו יד
הרבי מגור חזר לתת יד לרבי מבעלזא רק לאחר ששב בתשובה פרש מ'דגל התורה' והכיר בחטאו
לא הייתי כותב שורות אלו לולא אותם חכמים המבקשים להוכיח את גדלותו של הרבי מבעלזא במעשים הללו. אני בטוח שרוב חסידי בעלזא היו מעדיפים שהרבי שלהם לא היה עושה מעשה שכזה. צעדים כאלו מתאימים ל'חכמים' מן הסוג של ישראל אייכלר ודומיהם, שבקושי מגיעים ל'תם' שבהגדה שהציעו לרבי לעשות כך, האמינו שכך יגדלו יכנסו לכנסת, לא היה איכפת להם כבודו של הרבי והעיקר למלאות את תאוותם
הרבי מבעלזא בכל צעד פוליטי בחייו נכשל, וזאת בשל יועציו ה'חכמים' שהכשילו אותו כשלון אחר כשלון. והנה אפילו עכשיו כש'יהדות התורה' הגיעה לשיא בבחירות וכשהרבי מבעלזא תופס חלק מן ההנהגה, הם יושבים באופוזיציה והרבה לא יכולים לעשות. כל זאת בשל אותה קללה שקולל הרבי מבעלזא - על ידי זקני האדמורי"ם של אותו דור - שבכל נושא פוליטי שהוא חלק ממנה נכשלים
איזהו חכם המכיר את מקומו, הרבי מבעלזא ופוליטיקה הם תרתרי דסתרי שם לא מקומו, ויועציו יעשו הרבה יותר חכם אם הם ידאגו ליצור לו תדמית טובה יותר
בשביל שלא ישתמע כי מדשתקי שמע מינא דניחא להו, אני כותב שורות אלו במחאה על מה שנכתב ב'משפחה'
תיתי לו לרבנו חיים - שאילולי הוא לא ידענו
השבמחקמה זה "המשפחה"
מי שהיה מעורב בענינים אז יודע, שהאדמו"ר מבעלזא עשה את הצעד רק כדי שלא יבער שוב המחלוקת בין החסידים לליטאים, הליטאים אפי' הציעו לאדמו"ר מבעלזא שיקבל כסא השני' בכנסת מצד דגל התורה, והאדמו"ר מבעלזא לא רצה, שאמר שהוא לא הצטרף לעץ כדי להרוויח כסא בכנסת, אלא כדי שלא יהא התפלגות בין החסידים לליטאים.
השבמחקאבל העולם גולם יישאר עולם גולם, כל מה שאדמו"ר מבעלזא עושה, הוא רק להרוויח לעצמו, ואפי' אם הוא האדמו"ר שנותן הכי הרבה צדקה, ודואג לכלל יותר מכל, יישאר תדמיתו של דואג רק לעצמו,
וחיים שאולזון, יש לו אינטרס אישי, מפני שהוא חבדצקע, ורב ש"ך יצא נגד המשיחיזם של חב"ד, ופסל את כל חב"ד, ולכן כל החבדצקעס נגד מה שאדמו"ר מבעלזא הצטרף לדגל התורה.
אה פתאום חיים שאולזון מוכיח מהנהגת אדמו"ר מגור שאדמו"ר מבעלזא אינו צודק, כל יום חיים שאולזון מסית ומדיח נגד אדמו"ר מגור, אבל כשמשתלם לו להדיח נגד מישהו אחר, הוא מביא דוגמא מהנהגת אדמו"ר מגור להוכיח שאדמו"ר השני לא צודק
השבמחקצד השווה של כל הבלוגים להרוס כל קצה של אמונה שנשאר בין היהודים, ושלא להאמין באף יהודי, (כמובן רק בחיים שאולזון), אם להאמין באדמו"ר מגור מועיל כדי לנגוף נגד אדמו"ר מבעלזא, אז עכשיו נאמין לרגע באדמו"ר מגור.
אין דרכי להגיב כאן בשל הרחק מן וכו', אבל בענין הזה לא אוכל להבליג. הרבי מבעלזא גרם לכל הצרות אצל החרדים, בגללו נכנסו 'דגל התורה' לכנסת וזה גרם לפירוד והפילוג הגדול והנורא בכלל ישראל ובגללו משיח לא בא, השמים בוכים בגללו, אם הם לא היו נכנסים לכנסת לא היתה ברירה אלא לישב לצד שולחן המשא ומתן כל הרבנים ולמצוא דרך לשלום ולהסדר פשרה ולא היינו היום במצב של כל כך הרבה מחלוקת. בגלל הרבי מבעלזא יש היום שונאים ומחבלים ה' ישמרנו ויצילנו, אם לא היה דגל התורה לא היה מצב כזה, ולמרות שאיני חסיד של דיעותיו של חיים שאולזאהן ויש לי הרבה טענות אליו במיוחד ליחסו לכמה ענינים חשובים שלדעתי הם ברומו של עולם, בענין הזה הוא צודק ולא אותו בעלזער שמגיב המגין על כבוד רבו
השבמחקראיתי את התגובה הראשונה של הבעלזער ואשאל אותו במה הוא יותר טוב מחיים שאולזאהן אתה נוגע והוא נוגע
הרבי מבעלזא חייב כפרה גדולה מפני שישב באותו מקום שאותו האיש חירף וגידף מנהיג מכלל ישראל והוא לא יצא במחאה אלא קם ונאם וחשב כי אם יאמר כולם אהובים כולם ברורים זה פותר אותו מחובת מחאה. אם לא היה יושב באותו מקום ובאותה שעה היה טוען כי לא היה שם אבל כשישב במקום ההוא ושמע כל מילה ולא קם במחאה ויצא, אין כפרה על מעשה שכזה
שטויות במיץ... לך תלמד קצת היסטוריה
השבמחק