רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 במאי 2018

מבזקים

יעקב ריבלין בטורו השבוע: פה ושם יצא לדרעי לומר בכנסים סגורים שטוב לו שבעה מנדטים ואלי ישי בחוץ מאשר 12 מנדטים ו4 לישי.

ריבלין ובלום חושפים ב׳קול חי׳: ״אחרי בית שמש - בש"ס מקדמים דיל עם 'דגל' באלעד ובביתר״.

ר״ע ביתר מאיר רובינשטיין לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - אני וחברי המועצה מתכוונים להמשיך בעשיה גם בשנים הבאות. מי שמעוניין להתמודד מולי, מוזמן, אבל אני לא רואה שינויים הצפויים בעיר.

עוד ממאיר רובינשטיין לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - נראה לי שאני יודע מה קורה בשלומי אמונים, ואני לא מכיר הסכם כללי עם דגל התורה. נכון שבבית שמש יש דיל בין דגה״ת לשלומי אמונים, אבל אין לכך שום קשר לערים נוספות.

פריי ב'קו עיתונות': רגע לפני החתימה על הקמת רשימה דתית מאוחדת לש"ס, 'דגל' ו'הבית היהודי' בחדרה - סניף 'הבית היהודי' הצביע נגד המהלך והוא ירד מהפרק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.