רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 במאי 2018

ווארטים


פגשתי בחור אחד ואחרי כמה דקות של שיחה שאלתי אותו מאיפה אתה אמר לי שהוא מפלסטין המשכנו לדבר ואז שאל אותי מאיפה אתה אמרתי לו מארץ  עוץ מאיפה שהאריה הפחדן והדחליל אמר אתה צוחק עליי אין דבר כזה אמרתי לו אתה התחלת

אנשי המכס  אומרים,  שכשהברעסלעבערס יעברו בגבול, הם יחפשו אפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, כי בוודאי גם שם נמצא..........

אברך כולל בא לכולל בסדר של אחר הצהריים הראש כולל שואלו איפוא היית בסדר לפני צהריים הוא עונה שהיה בברית מילה אז שואל אותו הראש כולל באיזו שעה היה הברית וענה בשבע, המשיך ושאל אם כן למה לא באתה לכולל לפני הצהריים ענה האברך כי בברית הגישו בשר

האשה: היי מתוקי תכתוב לי איזה בדיחה מצחיקה...
הבעל: אין לי זמן עכשיו! אני בכולל...
האשה: חחחח טובב!
תן עוד משהו חזק...

חומר למחשבה
אדם אחד הניח פרחים על קבר אשתו כשפתאום הוא רואה סיני שם צלחת מלאת אורז על הקבר הסמוך.
שאל את הסיני: "אתה באמת חושב שהמת ייצא מהקבר לאכול את האורז?"
ענה לו הסיני: "כן, כשאשתך תצא להריח את הפרחים."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.