רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביולי 2015

השכינה ויתרה על הבית למען החיים

אתה לא רוצה לצום בתשעה באב? לא מרגיש חיבור ליום הזה?.. ...... סיפור יפה עם מסר מאוד גדול! היה זוג אחד...שהיה קשה להם להביא ילדים לעולם ניסו וניסו והנה יום אחד אישה גילתה שהיא בהריון איזה שמחה היה לבעלה ולה... והנה מגיע הזמן של הלידה.... והלידה מסתבכת... הרופאים אומרים לה או את חיה.. או העובר... היא התחילה לבכות ואמרה אל תהרגו את העובר.. אני מעדיפה למות! עיקר שהילד שלי יחיה! 
הרי חיכיתי לו המון שנים ...התחילה לבכות.. והאב בוכה יחד איתה.. אמרה לו בקשתי האחרונה לפני שאני נפרדת מהעולם הזה שתשמור על הילד.. ובבקשה תספר לו איך הקרבתי את חיי למענו.. ותבקש ממנו בשמי רק דבר אחד.. שבחיים לא ישכח אותי וידע שאני האמא שלו שנתתי לו את החיים.. ושיגיע לגיל 13 יגיד עלי קדיש...... התינוק נולד... והאמא נפטרה........
והנה הילד הזה גדל וגדל.. האבא המשפחה כולם אמרו לו אמא שלך וותרה על החיים שלה למענך! והיא בקשה מימך להגיד קדיש עליה בגיל 13 וכ'ו..... והנה מגיע היום של הבר מצווה והילד? מתחיל לצעוק בקור רוח "ייאלה כבר.. אני לא מכיר את אמא הזאת.. בעיה שלה שהיא מתה.. את מי זה מעניין..."
ככה... זה בתשעה באב....... עם ישראל הוא היה צריך ליהרג ביום תשעה באב! אבל מה? השכינה הקדושה בכתה לה' יתברך.. שיחריב את בית המקדש.. השכינה הקדושה וותרה על הבית שלה.. על בית המקדש.. וכל זה למה? כדי שעם ישראל ימשיך להתקיים......
והשכינה הקדושה מה מבקשת מאיתנו? שביום הזה.. יום תשעה באב.. נ-ז-כ-ו-ר אותה.. נצטער בצער שלה.. נזכור איך ביום הזה השכינה הקדושה ויתרה על בית המקדש.. למה? כדי שעם ישראל ימשיך להתקיים...
אז אל תשכחו את השכינה הקדושה.. אל תזלזלו ביום הזה... תקפידו תשמור.. תראו לשכינה הקדושה הינה אנחנו משתתפים בצערך...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.