רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

אריה ארליך: המסע: ביום ו' נמצא מתחם בגודל 56 אלף מ"ר באדיסון, ניו-ג'רזי, 50 דק' נסיעה מברוקלין. המתחם, המיועד לסופרמרקט מקומי, נטול כסאות או טריבונות.
---------------
הכתב משה ליכטיג חושף: עיתונו של נתי גרוסמן בקשיים, עובדים לא קיבלו משכורות מס' חודשים ומס' עסקני נצח יצאו לסאטמר בחו"ל בכדי לגייס כסף. וכך, גרוסמן ציטט בעיתונו מאמר מ'המודיע' תוך השמטת מילים והכל מתוך רצון לעורר מלחמה בין אגודת ישראל לדגל התורה.
---------------
הצלם שלומי כהן כיכר השבת מסקר את כל פרשית הבחירות החוזרות בבית שמש "לפי המצב כיום בהיתיחסות השופטים לציבור החרדי הערעור לעליון ידחה ונכנס לסיבוב נוסף של מלחמת בחירות בעיר בית שמש"
---------------
הכתב יוסי הכט בסיקור נרחב על מסע המועצת: "השבוע הזה נדע בדיוק את לוח הזמנים של המסע והיכן יתקיים האירוע" ומוסיף "שום דבר עדיין לא סגור יש המון קשיים"
---------------
והקלטה של חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד  יוסף שתוקף הערב את נתניהו: "הוא כרת ברית עם אויבי התורה ולכן אין לו סייעתא דשמיא. אבא זצ"ל  פסק שלפי ההלכה אסור לשחרר רוצחים כמחווה"
---------------
רעידת אדמה שפקדה את קפריסין הורגשה גם בישראל
רעידת אדמה בעצמה של 5.8 דרגות פקדה סמוך לשעה 17:30 את אזור קפריסין והורגשה קלות גם בישראל. לא ידוע על נפגעים או על נזק.
---------------
ערוץ 10: שר החוץ האמריקני ג'ון קרי יגיע השבוע לישראל ויציע את שחרורו של ג'ונתן פולארד, בתמורה לשחרור מחבלים ערבים ישראלים.
---------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע ושוחרר הלילה מביה"ח הלל יפה שבחדרה לאחר שנבדק ע"י רופאים, לפי לשכתו, נתניהו סבל מכאבי ראש בגלל הצטננות מלווה בדלקת בסינוסים. מצבו טוב
.---------------
שינויים ללא הפסקה; מוישי רובין, עורך המהדורה המרכזית ברדיו 'קול חי', עוזב את תפקידו. טרם נמצא מחליף.
---------------
אבוטבול יעצר ויחקר במשטרה בימים הקרובים.
מידע חדש הגיע ליחידה המרכזית של משטרת ישראל בנוגע לבחירות בבית שמש מראה מעבר לכל ספק כי הבחירות זויפו כחלק מהסכם בין מפלגת כח ואבוטבול לבין החסידים שאינם מצביעים.לפי ההסכם בתמורה לתעודות זהות של תושבים חרדים שאינם מתכוונים להצביע,ינתנו היתרים לתוספות בניה ויעלימו עין מחריגות קימות.
לפי מקור בכיר ביחידה החוקרת ישנם מגעים לחתימת הסכם של עד מדינה עם בכיר בעירייה מקורב לאבוטבול.
---------------
בנתב"ג נעצר בן 39 שהוכרז כדרוש מעצר לפני 12 שנים בחשד לביצוע עבירות פליליות במודיעין עילית וברח לחו"ל. מעצרו הוארך ביומיים.
---------------
יעקב וידר יו"ר המטה החרדי בליכוד ל'סופהשבוע': אנחנו אחת הקבוצות הדומיננטיות בסיעה, אני שואף שקבוצות חרדיות נוספות ייכנסו לליכוד, יש לי צפייה ותקווה שבכנסת הבאה יהיה ח"כ חרדי בליכוד.
---------------
שר החוץ האמריקאי ג'ון קרי שוחח בטלפון הערב עם הנשיא הפלסטיני מחמוד עבאס
---------------
הרב דוד יוסף בשיעור המקדים ביזדים: יש לנו ראש הממשלה שהוא נגד עולם התורה כרת ברית עם אוייבי התורה וכעת הוא גם משחרר מחבלים נגד ההלכה.
---------------
הגר"ר ערוסי רבה של קרית אונו קורא הערב להקים גוף לפיקוח על הכנסת: "מציעים חוקים חסרי אחריות שהופכים אותנו לארה"ב, הכנסת הופכת אותנו למדינה לא יהודית".
---------------
נדב פרי בערוץ 10: חוק השוויון בנטל יעבור תוך חודש במליאה, חובת הגיוס על בני הישיבות תגובה בסנקציות פליליות.
---------------
בני רבינוביץ בתוכנית 'המטה' בערוץ 10: איש השנה שלי הוא הגראי"ל שטיינמן, שלקח על עצמו את הנהגת כל הציבור החרדי.
---------------
היום מתקיים בבורו פארק הדינר המרכזי של ישיבת סלודקא בהשתתפות מאות בוגרי הישיבה ונגידים במקום בהשתתפות מרן ראש הישיבה הגאון הגדול ר משה הלל הירש ועוד
---------------
השר יעקב פרי מיש עתיד אומר כי ישראל מבינה שהיא לקראת התכנסות, "לא תהיה ברירה ונצטרך לפנות בין 15 ל20 אחוז משטחי יו"ש
---------------
חשיפה: שנים מבניו של רובינשטין שנפטר הערב נכנסו לפני יומיים לבית מרן רה"י וביקשו מחילה בשביל אביהם ע"כ שעמד בחוד החנית של קבוצת נצח ופער פיו בכנסיהם נגד ההנהגה. מרן השיב להם בחיוך שהוא מעולם לא הקפיד על אף אדם, ואומר כל ערב רבש"ע ליתר בטחון.
---------------
יוצרת השיר "פאר הדור" תובעת מש"ס פיצויים בסך 2.5 מיליון שקלים בגין הפרת זכויות יוצרים
רות קוליאן, טוענת כי תנועת ש"ס הפרה זכויות יוצרים בשיר "פאר הדור" שחיברה על מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, ודורשת פיצויים בסך 2,250,000 שקלים. ש"ס בתגובה: "מדובר בעותרת סדרתית כנגד התנועה, פעלנו כחוק" (ככר).
---------------
הדלפה נוספת בשבוע הקרוב גל מעצרים נוסף כמו"כ תעצר אישיות בכירה כדי שלא יכלו להריץ לראשות. עד כאן הדיווח .
---------------"דרעי לא סייע לאבוטבול ועכשיו לוקח קרדיט"
אנשיו של ראש עיריית בית שמש זועמים על יו"ר ש"ס, שהכריז על הכוונה לערער על החלטת בית המשפט לביטול הבחירות בעיר. "הוא מנסה לצייר עצמו כאילו הוא צד בעניין, זה מקומם"
---------------חצות בסקופים:מסע גדולי התורה יוצא לדרך בעוד שבוע! ישראל כהן חושף:מחכים לאישור המשטרה לאחר שבער"ש נמצא האנגר ענק שבו מקום לעשרות אלפים,הגר"מ קוטלר אישר השתתפותו, מתנהלים מגעים עם 2 חצרות סאטמר. משה הלר-ידיעות ירושלים חושף:באגו"י ישנה החלטה עקרונית להריץ את יוסי דייטש לראשות העיר בבחירות הבאות, זאת למרות המחלוקת הקשה בתוככי יהדוה"ת-חודש אחר הבחירות עוד לא חלקו תפקידים בגלל חילוקי דעות קשים.
---------------
12 בחשיפות: גירא: הסיקריקים שבמעשיהם הפכו את בית שמש לסמל מאבק חילונים - חרדים ובכך הביאו למצב הנוכחי, יכריעו האם אבוטבול ינצח בבחירות חוזרות. האם היחס של אבוטבול אליהם יסייע או שיפנו אליו עורף? עורך 'קרן אור' בבי"ש ציון סולטן חושף: גורמים בש"ס המקומית מנהלים מגעים עם אלי כהן לאחר שלטענתם אבוטבול מכר את העיר לאשכנזים. סילברסטין מ'דגל' בראיון: אין סיכוי שארוץ בנפרד מ'דגל'. נרוץ יחד ונגדיל את הכח, נשקלת האפשרות לפתיחת מטה משותף לכלל המפלגות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.