רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

המחנך הרב מרדכי בלוי משיב מלחמה לקנאי נצח וחושף מכתב ממרן הרב שך למרן הרב פיינשטיין זצ"ל שם קובע הרב שך אין דרכנו בהפגנות! בשם איזו מסורת של השקפה הם מדברים?! שואל הרב בלוי.
-----------
ח"כ הרב יעקב ליצמן קובע: בגור מתייצבים לצו ראשון כמו בשאר חוגי היהדות החרדית בהתאם להחלטת מרנן ורבנן גדולי הדור. מאז ומעולם היו בדיקות רפואיות ומי שנהג כפי שהורתה מועצת גדולי התורה לא הסתבך עם הצבא".
-----------
והכתב יוסי הכט חושף: בעדה החרדית מתכוננים ליום צום ביום שני הבא  ומגעים עם בית הרב אוירבך שיורה לאנשיו להשתתף ביזמת הצום.
-----------
וכינוס חירום של רבני הציונות הדתית שנערך הערב: עורך אתר סרוגים אריה יואלי בראיון "מטרת הכינוס הערב היא להביע תמיכה בציבור החרדי" ומוסיף "לרבני הציונות הדתית יש השפעה על מפלגת הבית היהודי ובנט יהיה חיב להפסיק עם הגזרות על הציבור החרדי"
-----------
בושה וחרפה חסיד בעלזא אמר לי בזה הלשון הרבי מצפצף עלינו 15 שנה הוא לא בא ולא תיכנן להגיע. יש פה בארה״ב 1700 אברכים. 5 שטיבלך חדשים ניפתחו. בנין חדשים ניבנו רק לפיד הצליח להביא אותו לכאן
-----------
החברה הרציניים בציבור החרדי אומרים שהחוק החדש הוא הרבה יותר טוב לחרדים מחוק טל. רק מי שלא ילך לא יקבל תקציב וכסף. והנסיעה לחו״ל זה רק שנור ושנור
-----------
הגאון הגדול רבי שלום כהן תקף את הפילוג החרדי ואמר כי חייבים להתאחד אם רוצים באמת את רצונו יתברך, הבוקר עיתון "יתד נאמן" מפרסם כרוז של גדולי ישראל שבו נכתב "מעיקרי תורתנו הוא גם האחדות ואהבה של איש ורעהו ישכון ביננו" בכך מנסים לשדר מסר של פיוס
-----------
בכיר אמריקני תוקף: "ישראל חצופה וצבועה", הדברים באו לאחר הפירסומים לפיהם רה"מ ידרוש את שחרורו של פולארד בתמורה להתקדמות במו"מ.
-----------
ישראלי נפצע קשה מירי סמוך לרצועת עזה, ככל הנראה מדובר בירי צלף, מסוק צה"ל פעל לפנות את הפצוע לביה"ח
-----------
וועדת הכספים העבירה 5 מיליון ש"ח לטובת היערכות לשנת השמיטה, סגן שר הדתות אלי בן דאהן אמר "אנו פועלים לקיים השמיטה כהלכתה עם הפנים לחקלאי"
-----------
 שר הפנים הפלסטיני בעזה  מאיים: אנשי כוחות הביטחון שלא יתפללו תפילת השחר יפוטרו מהעבודה, זהו חלק מתהליך איסלאמיזציה שעוברת עזה.
-----------
מגזין 'פורבס': שלדון אדלסון היהודי העשיר בעולם ומקורבו של נתניהו, הגדיל השנה את הונו ב-15 מיליארד דולר, דורג במקום הראשון ברשימת המתעשרים הגדולים השנה, והוא שווה 37 מיליארד דולר
-----------
הרב קנייבסקי: עדות גירושין של משתמשי אייפון - פסולה
פסק הלכה שמיוחס למרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, קובע כי משתמשי מכשירי אייפון פסולים לעדות נישואין וגירושין. "אם היה עד, אפילו בדיעבד, צריך לקדש או לתת גט עוד פעם" כתב יו"ר הוועד לטוהר התקשורת ששמע את הפסק מפיו של הרב קנייבסקי. האם אלפי נישואין וגירושין לא תקפים הלכתית
-----------
בחדרי: הנואמים הצפויים בכנס הם ארבעה מה'מועצת': האדמו"רים: מגור, בעלזא, ויז'ניץ וצאנז, צפויים נואמים מרבני ואדמו"רי ארה"ב, נשקלות שתי אפשרויות של איצטדיונים: אחד המכיל 55 אלף מקומות והשני 60 אלף.
-----------
מסע המועצת: הפגישה הראשונה היום עם חברי המשלחת שיצאו מאר"י תתקיים במנהטן במשרדו של הנגיד שלמה ורדיגר. בניגוד לפרסומים גם ראשי חסידות ויז'ניץ מאנסי ישתתפו בישיבות הכנה.
-----------
ח״כ מוטי יוגב לאראל סגל בגלי ישראל: מבקש מראש הממשלה לצרף במיידית את המפלגות החרדיות לקואליציה
-----------
דיווח: הידיעה הלא נכונה אודות האד' מסטאמר המקצר את חופשתו לפגישה עם אגו"י שפרסם ישראל כהן ב'קול ברמה', הגיעה בתיבת המייל מבכיר בחסידות. מי שעומד מאוחרי המייל נמנה על הפלג השני שהתחזה ושיגר מיילים בשמו.
-----------
אדמקר בוואלה: סוכני נסיעות במגזר החרדי מספרים: על אף העובדה שטרם הוזמנו כרטיסים לאדמו"רים למסע ועדיין לא ברור על איזו טיסה יעלו, כבר נרשמה עלייה במחירי הכרטיסים לארה"ב בתאריך המיועד לאור הביקוש הגדול.
-----------
אבישי בן חיים קיים היום סיור עם צוות ערוץ 10 בבני ברק, היה בחזו"א 5 תחת בית הגראי"ל והגר"ח, ראיין אנשים לסדרת כתבות מי הם גדולי הרבנים בדור שאחרי הרב עובדיה והרב אלישיב.
-----------
פיצ'פקעס: ארי גלהר, הכתב לענייני חרדים של מעריב ומקור ראשון פורש מתפקידו לטובת עבודה בכלי תקשורת אחר ש'פיצ'פקעס' מנוע מלדבר. גלהר: "היה מענין ומאתגר בכלי תקשורת ייחודי, יוצא כעת לדרך חדשה ומרתקת לא פחות".
-----------
האד' מויזניץ יחזור לישראל ביום שני הבא,דוחה את נסיעתו לארה"ב לראשון בערב ולא בבוקר בשל חתונת יתום (ויזל מרחובות)
-----------
לדעת: ח"כ מוזס תוקף את וינשטיין: למה לא התערבת בבחירות בנצרת, שם הסתפקו בספירה חוזרת של מספר מעטפות ובבית שמש דרשת בחירות חוזרות "הדרישה שלך נובעת מרדיפת הציבור החרדי".
-----------
וועדת הכספים העבירה 5 מיליון ש"ח לטובת היערכות לשנת השמיטה, סגן שר הדתות אלי בן דאהן אמר "אנו פועלים לקיים השמיטה כהלכתה עם הפנים לחקלאי"
-----------
בלעדי : שערוריה ! נציג בני תורה בעיריית בני ברק משה מלאכי התנגד בועדה לתכנון ובניה למעלית של נכה בטענה שלא הוגש בזמן על אף שהנכה יפסיד את התקציב אם זה לא יעבור בשנה הזו 2013. חברי הועדה השפויים קיימו הצבעה כחוק ואישרו את המעלית לנכה המסכן.
-----------
לאסיפת הנגידים בארה"ב הגיעו כעת הנגיד חיים זילברמן בעל האכסניה של האד' מצאנז בוויליאמסבורג והנגיד חיים משה פלדמן מויז'ניץ שהגיע מלונדון בהפתעה.
-----------
תקדים: יו"ר בית המחוקקים של רוקלנד חסיד בלעזא, מדובר בהרב בן ציון וידר עסקן מקומי שכיהן בעבר כיו"ר ועדת החינוך, התמנה לתפקיד יו"ר בית המחוקקים במחוז היהודי.
-----------
גלהר שפרש מ'מעריב' ל'בחדרי': "מיציתי את תחום העיתונות, מעניין אותי לעשות דברים חדשים בתחום התקשורת, יעוץ תקשורת והנלווה לכך. אני בודק את עצמי אם אני טוב בזה או לא".
-----------
דרמה במערכת המשפט דין נצרת אינו כדין בית שמש- כי בנצרת אין חרדים ובבית שמש יש ,
-----------
ציוץ ירושלמי בטוויטר: הם מסבירים; מכתב האחדות ביתד קריצת אחדות לחכם שלום. האחרון, (ש"ס) כינס רבנים בענין הגיוס, תקף את משתמטי הכנס נאמני הגראי"ל, הספרדים קרצו ביתד?
משדר חצות בנייעס החרדי:

אלי כהן בפרסום ראשון: מי האנשים שמנעו מראשי ישיבות לבוא לכנס ראשי הישיבות הספרדיים. האם יתכן איחוד עם 'מרביצי תורה'
-----------
וגם פאנל מיוחד עם אלי כהן, שי בן מאיר ומנחם דביר על כינוס המועצת בחו'ל, הדברים שאמר היום חה"כ מוזס, והאם הפרסומים בתקשורת אתמול על תיקונים בגדר המערכת בגבול רצועת עזה גרם לארגוני הטרור להתעורר.
-----------
העיתונאי יהודה רובינשטיין בפרטים מלאים על כינוס המועצת בחו"ל. ישיבת ההיגוי שהתקיימה היום. מי העסקנים מהארץ ומחו"ל המעורבים בארגון.
-----------
חצות בסקופים: מבוי סתום! קושי באיתור אולם מתאים עבור כינוס המחאה בארה"ב בגלל הצפי למאה אלף משתתפים והצורך באולם סגור בגלל מזג האויר רוב משתתפי ועדת ההיגוי נוטים להחליט על דחיית הכינוס.
-----------
ח"כ מוזס בראיון "כל גדולי התורה יוצאים זהו מסע שיזכר לדורות,בשעת גיוס בנות האמרי חיים וגדולי הדור ג"כ יצאו למסע כזה אבל הפעם כולם יוצאים מה שלא היה מעולם".העסקן בנימין בן ברבר בראיון "הצפי ליותר ממאה אלף משתתפים,זהו לא כנס הסברה אלא הפגנה נגד הרצון לפגוע בחפצים ללמוד תורה"
-----------
דריכות בבית שמש. יאיר אלטמן מ'וואלה' בחשיפות: ביום חמישי הכרעת הבחירות בביהמ"ש. הנחקרים כולם קיבלו הוראה מהפרקליט לשמור על "קוד השתיקה" דבר שעלול לגרום לשיבוש חקירה.
-----------
מהדורת 12 בחשיפות: מסע המועצת - גירא חושף: ישיבת הנגידים התארכה - למרות המליארדרים שישבו שם אין מימון סגור למסע, קולות בארה"ב לדחייה נוספת ובנתיים מטוס אל על נחכר
-----------
ישראל כהן בסקופים:הגראי”ל התבטא השבוע על ישיבת חדרה "סהאט מיר קעקאסט אסאך געזונט די מעשה"-הרבה בריאות עלה לי הסיפור הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.