רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

רבני צהר: דודי לאו שותף לדרכנו

צילום: קוקר
מאת איש הרבנות הראשית

הערב (2.12) התראיין בשעה 19:50  דודי לאו ברדיו קול ברמה. לאחר שהרב פוירשטיין מראשי רבני צהר התראיין קודם והכתיר אותו בתואר שותפם לעשיה. במענה לשאלה זו השיב דוד לאו בפסוק מתהילים "חבר אני לכל אשר יראוך", כל אחד שעושה פעולה טובה אני חבר שלו. מה לא עושים בשביל לשלם מס שפתיים לרבני צהר הרי דוד לאו יודע שאת כל החקיקה שיש עכשיו הם מובילים והוא מוכן לשלם בכמה מילים טובות לארגון שמוכן להרוס את הרבנות, רק שלא יתקפו אותו אישית. מדוע לא לתקוף אותם ולהעמיד דברים על דיוקם.
המראיין ביקש לגלגל את תפוח אדמה הלוהט של רישום נישואין והוא אומר להרה"ר לאו שרישום נישואין היה בעצם בעצה אחת עם עמיתך הראשון לציון והרה"ר לישראל הגאון הרב יצחק יוסף. הזדעק לאו ואמר מה פתאום זו החלטת מועצת הרה"ר לישראל זאת אומרת גם לי יש חלק בהריסת הרבנות.ובשעת הראיון כאשר עקרות בית רבות משאירים את הרדיו פתוח על תחנה חרדית אומר דודי את הדברים הבאים. ראשית הוא מספר על "הידע" שיש לעמיתו הראשל"צ והרה"ר לישראל ברישום נישואין.
  הבאתי דוגמאות למועצת הרבנות הוא מספר בעוד שעמיתי שהוא חסר נסיון בתחום זה אמר לי שאני צודק. לדוגמא מתרברב לאו עם הכלה בהריון אז צריך לקבל הצהרת אבהות. מדוע לא היה אפשר לדלג ישר כשצריך לקבל הצהרת אבהות למה אנחנו שמקפידים להאזין רק לתחנה חרדית כששומעים את הרה"ר לישראל דודי לאו צריכים לחשוש שהוא יפלוט דברים בשידור שילדים אינם צריכים לשמוע. מיד כשהוא אמר זאת שאלו אותי ילדי אבא נכון שזה טעות ממתי יש אשה בהריון כשהיא לא נשואה ולא ידעתי מה להשיב. 

תגובה 1:

  1. כשהילדים שלך יגדלו ויחשפו לעולם אז הם יבינו איך אישה לא נשואה היא בהריון אבל כנראה שאס כם תאבד אותם. חבל. אפשר (ואפילו רצוי) להסביר שיש מי שאינו מקיים מצוות גם לילדים בגיל צעיר.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.