רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 בדצמבר 2013

מנחם אליעזר מוזס: אני גאה בבתי היא הנחת שלי ר' ישראל הבטיח לי הרבה נחת ממנה והכל מתקיים כפי שהבטיח ובירך

בניגוד לרושם כאילו הוא מתבייש ממנה אין זה כך, כשהיא מגיעה לכנסת או בכל מקום שהוא נמצא איתה הוא גאה בה מציג אותה מתחנף לחילונים מראה להם אתם רואים יש לי בת שהיא ממש הנחת שלי

ייאמר לשבחה של הבת שהיא מכבדת את אביה ובכל מקום שהיא באה ויודעת כי האבא יהיה שם היא מתלבשת בדרך שלא תבזה את האבא, ואף מאמינה כי היא זו ההולכת בדרך הישרה, ואיזו היא, שנשים יחיו עם נשים וגברים עם גברים

למי שאינו יודע הבת של מנחם אליעזר 'התחתנה' עם בחורה 'חרדית' ויחד הם חיים כזוג, ועכשיו היא תובעת להגן את זה בחוק

כאן נספר לכם כי מנחם אליעזר מוזס כמה פעמים ביקש מרבו ר' ישראל מויזניץ שיברך את הבת שלו וכי יזכה לנחת ממנה, והוא אכן בירך אותה והבטיח לו הרבה נחת ממנה, והנה אתם רואים יש לו ממנה את הנחת הכי הכי שרק אפשר ברחוב החרדי

2 תגובות:

  1. מה העניין להעלות את זה לכאן מלבד רשעות. אני לא תומך של אגודה ואם אי פעם אצביע לה זה רק בגלל מוזס. האצילות שלו שבתה את ליבי

    השבמחק
  2. מסכימה עם המגיב הקודם, למה לרקוד על הדם???

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.