רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

לדמותו של ארכי טרוריסט גוראי

מאת גערער

בקשר למה שפרסמתם אתמול מדובר בארכי ארכי טרוריסט שיש לו דם רב על הידיים. הוא זה שירד [בעילום שם] בשעתו לחייהם של יעקב ריבלין ואבי בלום עד שהראשון מכר את נשמתו לשטן תמורת כסף, הוא זה ששפך מיכל צבע על יודל מנדל' בחוה"מ לפני 3 שנים במדרגות ביהמ"ד, הוא ששפך כוסות קפה על מי שהעז לדבר עם מרן ראש הישיבה רבי שאול, הוא זה שבמו ידיו "טיפל" באלימות במאות בגור בשליחות מרן שליט"א, והוא זה שאירגן ממשרד ביהמ"ד את המכות והטרור בכל הזמנים, הוא זה שאירגן את הטרור הגדול נגד מטה פרוש בבחירות "ברקת" ודאג לחבל פיזית ובמחשבים ובאנשים ובהפלת מערכת הטלפוניה ובהשמדת פתקיות הצבעה ע"י משקיפים גורים מתחזים במערכת הבחירות "ברקת-גור" ובמו ידיו הוביל אלפי קולות לטמיון וממילא לברקת
הוא אדם רע מושחת ואכזר(נתפס יותר מפעם במעשי ניאוף) שמתאים ככפפה ליד לשולחיו "הצדיקים" עלומי השם שכאילו לא יודעים מכלום ..., שקיבל את מחיר האתנן שלו על כל פעילותו והוא התפקיד מליצמן נקי הכפיים...

6 תגובות:

  1. כמו שאני מבין אתה עדיין על יד המחשב.

    אז תעלה את התגובה שלי כמה שיותר מהר.

    ולמה?

    כי אני אין לי מחשב פתוח לאינטרנט, יש לי מחשב עם נתיב כרצון גדולי ישראל,וכולם מבינים שאת האתר שלך צריך לחסום, אני מניח שגם רימון חוסמים אותך כי המידה ולא יש כאן בעיה.

    ולענייננו:
    סיפר לי אתמול חבר בטל' שאתה "כאילו" נלחם בשחיתו שיש בעולם, כאילו אתה הכי משולם וכל מה שאתה עושה אתה בודק את עצמך לפני כן,מה מותר ומה אסור על פי ההלכה, וכך אתה נלחם במוחתים.

    שמעתי עליך כבר מזמן וממש לא מצאתי סיבה ללכת ולקרוא מה שאתה כותב, עד אתמול, כי אתמול אתה שוב "כאילו" נלחם בשחיתות ועל מנת לשרת את האינטרסים שלך החלטת לעשות שבשעת שמירת התמונה יופיע שם של מישהו מסויים, ואתה כמו תמיד ממש רחמן, וחס על כבודם של ישראל והבריות ולא מפרסם.

    אז זה הקטע שאתה רשע ושקרן, מנוול ואווילי. עשית נזק לבן אדם שכלל לא קשור לבן אדם שכתבת, ועוד כעת כתבת שזה לא אח שלו אלא הוא עצמו.

    מימיי לא ראיתי מה שראיתי אתמול ואני מתחרט כל ומקווה שייסלח לי העוון החמור הנ"ל, אני לא וותרתי ישבתי שוב ושוב והבטתי בזה וראיתי כמה שקר אתה יכול להוציא לעולם על מנת שלרת את האינטרס של לחימה בשחיתות, זה לא הוא!!! יש דמיון קטן, אני מכיר באופן איש את ההוא שרואים שם וזה לא מי שאתה חושב ומשמיץ.

    אבל ישבתי כאן ועברתי על כמה וכמה עמודים שלך, ואני בהלם כמה הזוי ושקרן אתה. ממש רשע.

    נראה אותך מפרס את מה שכתבתי לך כאן וננסה ללחשוב אולי אתה באמת "כאילו" רודף שחיתות.

    ואסיים בקריאה לקוראיך התמימים!
    לפני שאתה קוראים את הנכתב כאן תחשבו 100 פעמים, ואחרי תחשבו 10,000 פעמים על אמינות הדברים.

    הכי יפה שתפתחי כאן כמה סרטונים מטומטמים שהוא העלה, ובהם אין טינפות כלל.... ממש גועל נפש של בן אדם, ואח"כ עוד יבוא לתת מוסר לאחרים.

    איכס של בן אדם.

    אני מקוה שתפרסם מילה במילה מה שכתבתי כאן וכמה שיותר מהר, כי במידה ולא - אפרסם זאת בכל האתרים החרדיים, כן כי אני מכיר את המשפחה של האברך וכואב לי הסיפור, יש לי מקום בו אני אוכל לשבת היום ולפרסם בכל האתרים בלי נדר.

    רד מעט מסולם הרוע, השחיתות ומעל הכל הדמיון.

    אני בטוח שאתה כבר יודע מי אני, ויש לך מקור נאמר ביותר מה אני עושה כעת כמו שאתה יודע הכל.

    נו נו

    העתקתי מה שכתוב כאן ואעשה השוואות באתרים

    השבמחק
  2. כן, שטול, כן. גם אם זה לא אתה, זה מגיע לך!
    זה מגיע לך, כי גם אתה שיקרת על אנשים גם כשזה לא הם!
    זה מגיע לך, כי אתה לא נהנה מחזקת חפות!
    זה מגיע לך, בגלל שגם אם זה לא אתה יש לך יותר מחבר אחד שזה כן הוא! לא בתמונה הזו, בתמונות אחרות!
    זה מגיע לך, מגלל שעבודה זרה, גילוי עריות ושפיכות דמים הם באותו רמה ביהדות.
    אז זה מגיע לך

    השבמחק
  3. נראה שכל העולם ראה את הסרטון ואני לא, אפשר לינק?

    השבמחק
  4. איפה אפשר לראות את הסרטון המלא?

    השבמחק
  5. בבקשה לינק יותר מפורט

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.