רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

הבן שלי שאל אותי למה אני מרבה בנסיעות לרבי מגור שליט''א, השבתי לו: שאם יזכה יבחין‎

מאת גערער

הבן שלי בן ה15 שאל אותי: למה אתה נוסע כ"כ הרבה פעמים נסיעות בשבתות וימים טובים להיות אצל הרבי מגור שליט"א, הרי לא מצינו ענין הנסיעה אלא אצל צדיקים מופלגים גדולים בדורם, ועוד שאתה עצמך אינך אוחז ממנו?!
השבתי לו: אמת אמרת, אך כבר אמרו חז"ל (ברכות נח ע"א): "אמר רבי יוחנן: לעולם ישתדל אדם לרוץ לקראת מלכי ישראל, ולא לקראת מלכי ישראל בלבד אלא אפילו לקראת מלכי אומות העולם, שאם יזכה - יבחין בין מלכי ישראל למלכי אומות העולם".    אף אני שרגיל הייתי אצל רבינו הפני מנחם שליט"א ענק קומה שהחדיר הרהורי תשובה בלבותיהן של ישראל וגער בהן לעבודת ה' צרופה מתוך יגיעת התורה ושיפור המידות בין אדם לחבירו, ועתה נגזר עלינו בעוונותינו להיות בגלות הדעת אצל הרבי שליט"א (וכידוע מספרים הקדושים גלות אצל ישראל גרועה מגלות אצל עכו"ם), לא נותר לנו אלא ללכת אצל הרבי שליט"א שאם יזכה יבחין בין קדוש עליון לראש הקהל בינוני.
אף שמתי את דברי קהלת נר לרגלי "וְרָאִיתִי אָנִי שֶׁיֵּשׁ יִתְרוֹן לַחָכְמָה מִן הַסִּכְלוּת כִּיתְרוֹן הָאוֹר מִן הַחֹשֶׁךְ". וד"ל.
והמבדיל בין אור לחושך, בין ישראל לעמים יגאלנו מגלות הדעת וקטנות המוחין, וישיב ימינו כקדם בהנהגה טמירה ועילאית לקרב כנסת ישראל לבעלה ולב ישראל לאביהם שבשמים.

4 תגובות:

  1. הפני מנחם שליט"א ?? מה חסידי גור גם נהפכו למשיחיסטיים ?? הפני מנחם זצוק"ל

    השבמחק
  2. חסיד שוטה - רפה שכל זו מחמאה בשבילך. ממשיך ללכת ולחפש שיירים מפירורי הכדורים הפסיכוטיים של רבו שאינו מבחין בין ימינו לשמאלו - ומחסיר שהחיינו בנר ראשון כאחרון עמי הארצות ...גור גור קטן לאן אתה רץ ....? השכל ברח מזמן מכל הגורים !

    השבמחק
  3. חיים באמת,
    אחת ולתמיד,
    תכתוב לנו מה עשה לך האדמו"ר מגור,
    למה אתה כ"כ שונא אותו?
    זכות הציבור לדעת לא?

    תכתוב לנו מה היה לך איתו בזמן הלב שמחה.

    השבמחק
  4. לא צריך לכתוב. זה ברור כשמש! מדובר בסוטה מין מהסוג המגעיל ביותר, אני זוכר אותו לפני 30 שנה . הוא אהב מכל המינים והסוגים ואני שומר נפשי ומקלדתי. כל דבר שבקדושה מרגיז את החומץ בן יין הזה.
    הוא לא יפרסם את מה שאני כותב, אבל שמתם לב שנשים לא כותבות בבלוג שלו? כנראה הוא מפחד מכמה שהתעסק איתן בעבר אז נותן במה רק לגברים , כדי שלא תשמצנה אותו.
    מיום עומדי על דעתי, בישיבה קטנה פוניבז' בראשות מרן שליט"א ועד היום בהיותי בן 47 , ידעתי שגור הכי צדיקים והם קהילה מגובשת, בא חיים שאולזון וכותב שהם היום כלום... אז למה אנשים שלהם שילמו לי - אני גר ברחוב הטורים בירושלים- 3500 ש"ח לראש השנה וכבר הזמינו את הדירה לשבועות....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.