רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

ההקלטה נחשפת! משגיח ישיבת חדרה הישנה הרב טוביה נוביק משוחח בהקלטה עם אחד מבוגרי חדרה ואומר: "הרב שטיינמן הוא לא רבו" ומדריך את האברך: "תשכנע את אחיך להתעקש מול ההורים" ומתווכח עם מרן הרב שטיינמן ואומר, יש לחשוש מהקפידות"!
---------------
העיתונאי בני רבינוביץ-יתד נאמן מסיר את הכפפות ותוקף בחריפות: גדולי ישראל מעולם לא דגלו בהפגנות, מרן הרב שך לא השתתף בהפגנות למעט פעם אחת! יש כאן חבירה מסוכנת של צבי רוט, דוד זיכרמן ונתי גרוסמן וכל אנשי 'שערי חסד' עם הסיקריקים שרדפו והשפילו את מרן הרב שך, השליכו אבנים על מרן הרב אלישיב ותקפו את מרן הרב שטיינמן! קבוצת 'שערי חסד' לא ממשיכה דרך של אף אחד מגדולי ישראל!
---------------
יוסי הכט חושף: גורמים בהנהלת ישיבת חדרה הישנה מפעילים מטה מיוחד בניסיון לעצור את הסחף לישיבת 'תורה בתפארתה'. 
---------------
משה ליכטיג-חושף: מכתב של הגאון רבי יהושע אייכנשטיין המבהיר את דעת מרן ראש הישיבה ומזים את שמועות השווא אותם הפיצו גורמים מישיבת חדרה הישנה.
---------------
החזאי אורי בץ מביא את התחזית לקראת השלג בירושלים והסערה הצפויה.
---------------
הגאון רבי אפרים רוטשילד בהקלטה מפתיחת הישיבה באשדוד לפני יומיים אומר: בישיבה שלנו לא יבזו את גדולי ישראל, לא נאפשר מצב שיקראו לרבנים ללא תואר הרב, ובחורים לא יתעסקו עם נייעס. בחורים צריכים להתעסק רק בלימוד התורה".
---------------
הארץ:פרקליט המדינה ממליץ לערער על זיכוי ליברמן.עד סופ"ש הבא יחליט בנושא היועה"מ וינשטיין
---------------
מעריב:הרבנים הראשיים יוציאו פסק הלכה שיקל על חרשים להירשם לנישואין כמו אדם רגיל.עד כה נתקלו בקשיים מפאת ההלכה שחרש שוטה וקטן אינם אחראים למעשיהם
---------------
בניגוד לספינים, 'המודיע' מדווח כי המפגש הוחרם "לאור התנהגות מפלגת 'הבית היהודי' ומלחמתם ביהדות החרדית". הנציגים הבהירו לשר כי לא ניתן לקיים "פגישות ראווה במסווה של 'דאגה לדיור החרדי'".
---------------
אייס: צלמת סטילס של ווינט נפגעה מאבן שהושלכה לעברה בהפגנה 'העדה' מול כלא 6. לטענתה המפגינים גם קיללו אותה, המשטרה סיפקה לה הגנה.
---------------
לבני לח"כים החרדים: החרדים לא נמצאים בשוק העבודה בגלל שאינם רוצים בכך. זו צביעות להציג את עצמכם כמופלים לרעה כשאינכם ממלאים את כל חובות החברה בישראל.
---------------
ניצחון על פרויליך וחביריו שמסתובבים כבר יומיים עם שמחה של נקמה ברבי של תו״א שיזם את ההסדר טיעון
כיכר: הראשל"צ הגר"י יוסף בפני מאות נבחנים לרבנות על גזירת הגיוס: "הם אומרים פן ירבו, אנחנו אומרים כן ירבו, אל תתרגשו מהגזירות, המשיכו בדרכיכם עד שתהיו מורי הוראות בישראל".
---------------
ח"כ מאיר פרוש בהצעת חוק לייצוג הולם של הציבור החרדי במגזר הציבורי: מחקרים מראים שחרדים אקדמאים מופלים לרעה, ואין סיבה שלא יקבלו העדפה מתקנת, כפי שמקבלים אוכלוסיות אחרות.
---------------
סיפור שהתרחש בשעה האחרונה בבית מרן הגראי"ל: הגיע משוגע שניסה להתפרץ, חסמו אותו והוא החל לצעוק צעקות נוראיות, וניסה בכל דרך להיכנס. אנשי הבית חסמו בעדו עד לבוא המשטרה לאחר כרבע שעה. כעת נחקר ע"י השוטרים
---------------
וינרוט לגלסנר ביומן צהרים בקול חי: הציבור החרדי שכח שהוא תולעת יעקב, מתנהג כמו הרקולס אדיר מימדים, שכח איפה הוא חי, בטוח שכולם יהיו כמוהו עוד מעט. החרדי ברחוב מתנהג באופן מוחצן, לא כמו שאני הייתי כילד. אנחנו באופוזיציה ועוד מעט נחטוף כאלו מכות שיחזירו אותנו לפרופורציות. הכתובת כבר על הקיר ורק אנחנו לא יודעים לקרוא...
---------------
9 מתוך 21 העצורים אמש בהפגנות במא"ש על מעצרם של בחורי הישיבות, הגיעו להתברך כעת אצל גאב"ד י-ם הגרי"ט וייס.
---------------
משלחת של 'מכבי שירותי בריאות' והנהלת ביה"ח מעייני הישועה ביקרו בבית הגר"ח קניבסקי. במשלחת השתתפו: ד"ר רוטשילד בנו שלמה והרב לידר מביה"ח, מר אולי ציון ומשה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי במכבי.
---------------
אתר 'בחדרי חרדים' - הכתבת הפוליטית שרי רוט סיימה היום את תפקידה באתר.
---------------
ניר ברקת למימרן בקול ברמה; על חילולי השבת בירושלים, ׳כל המפלגות חתומות על הסטטוס קוו, יעשו שינויים בשבתות במתחם הרכבת כך שהמתחם יעבוד על פי כללי הסטטוס קוו בעיר׳,
׳השתדלתי לא להכנס למחלוקת בין בני תורה לדגל התורה אפשטיין קיבל סגן בגלל שמפלגתו תמכה בי בבחירות׳
---------------
בח"ח:ביה"מ חייב את מאייר קמפיין החרדקי"ם א.חן להתנצל בפני חיילים חרדים
---------------
כ"ק מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א הגיע הערב למעמד קביעת מזוזה באגף החדש בבנין עזר מציון שם נשא שיחה מיוחדת בעברית כמו"כ השתתפו במעמד כ"ק מרן האדמורי"ם מטשרנוביל פרמישלאן שליט"א הרב בעדני שליט"א הרב אברהם רובינשטיין ראשי ומנהלי הארגון.
---------------
ר"ע אלעד פרוש ב'קול ברמה': ברק צברי מהתימנים לא יהיה סגן בשכר! יש הבטחה לדגה"ת ולגדו"י ואני יעמוד במילתי. הגיע הזמן שש"ס תפנים שהיא לא הרוב בעיר, יש רוב ספרדי אבל לא לש"ס.
---------------
אבי רוזן 'יום ליום' בחשיפות: בן דהן רוצה למנות את הרצל יחזקאל ליו"ר המועה"ד בי-ם בלשכת בן דהן מכחישים. קרב הנשיאות: נתניהו פנה לשרים לשעבר משה ניסים ומשה ארנס שיקבלו את התפקיד ניסים סירב.
---------------
מבזקי נייעס: הלוגו הרשמי של חגיגות 5 שנים לעיתון המבשר, מוסף מיוחד ייצא לאור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.