רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

שערוריה בביתר: במקוה ויזניץ ברח' קדושת לוי התגלו מצלמות וידאו סמוך לבורות ולמקלחות
-------------
חלק מהתוצעות של מחדלי ברקת: בשערי צדק ממתינים יותר מ300 איש בתור לניתוחים לשברים שנגרמו עקב השלג שלא טופל כראוי ברחבי ירושלים
-------------
אמש אירס ר' חצקל מאירזון ר"י שערי תורה הגדולה אתבנו עם נכדת ר"ב ליפל חתן הפנ"מ
-------------
למרות קולות המשבר בקואליציה, שר החוץ אביגדור ליברמן מתנגד לכניסת החרדים לקואליציה, בבחירות הבאות ישראל ביתנו תרוץ לבדה כך אומרים גורמים במפלגה
-------------
בית משפט העליון הוציא צו ביניים המקפיא צו של בית הדין הרבני המחייב אם לערוך ברית מילה לבנה, בכך מבטל בג"ץ את החלטת בית הדין הרבני בנתניה,  שאושר ע"י בית הדין הרבני העליון
-------------
לאחר שהשלג פגע בחוטים העירוב, ועד העירובין של העדה פירסם כי העירוב תקין לחלוטין חוץ מאזור אחד
-------------
היסטוריה: לראשונה מאז הקמתו, גדוד הנח"ל החרדי זכה בפרס הרמטכ"ל, אחד הפרסים היוקרתיים ביותר בצה"ל, על הישגים יוצאי דופן בתחום המבצעי
-------------
הרב אהרן זאב פישר מרבני הפרוייקט " מקום תורה" בנצרת עלית מספר בהרחבה על הפרוייקט הגדול של הציבור החרדי "בנצרת עילית מחכים שנגיע" יש פה המון אפשרויות עבודה" .
-------------
הרב גרשון פרלמן - אברך מהעיר אשדוד בראיון מיוחד "אברכים עולים לרגל ומשתתפים בשיעורים ובשיחות של הרמי"ם בישיבה"
-------------
ח"כ מנחם ליזער מוזס בראיון על הסיור היום עם שר השיכון בעפולה "מתפתחת כאן קהילה חרדית יפה, יש פה כבר ת"ת לציבור הליטאי"
-------------
השר נפתלי בנט מאיים בפירוק הברית עם לפיד, הכתב משה ליכטיג מביא את כל הפרטים.
-------------
ריבלין: היחיד שלא הצטרף למתקפה הוא ליצמן, או שרצה לשמור לויאליות לידידו הוותיק ניר ברקת או שהיה עסוק במועצת, העובדה שגפני התמקד בהתקפות בברקת מחזקת יותר את האפשרות הראשונה.
-------------
שלג לאלעדים: ראש העיר הרב ישראל פרוש נענה לפנייתו של חבר העירייה אבי דיין והורה למחלקת שפ"ע להביא לילדי העיר משאיות שלג מהכבישים המפונים בגוש עציון.
-------------
ישי כהן בכיכר; בניגוד לדיווחים מגמתיים, מתברר כי ח"כ אריאל אטיאס שהה בכנסת ביום חמישי שעבר בעת סופת השלג, עד השעה 16:00, והיה היחיד מבין הח"כים שם. כשיצא, עובדי המשכן לא נכחו ולא היה מי שיעדכן על יציאתו בלוח הנוכחות.‬
-------------
ארליך בטורו ב'משפחה' במכתב לברקת: כשהצטלמת במוקד השלג העירוני הסמוך להר המנוחות, מי ידע אז שברגע האמת יתגלו המפלסות כמפלצות, ובמקום לזרות מלח על השלג, תזרה לכולנו חול בעיניים.
-------------
משפחה: מהצד האמריקני אחראים על מסע המועצת ראשי אגו'"י בארה"ב: שלמה ורדיגר ואברהם ניסן פרל, ייתכן שיצטרפו למסע מספר ראשי ישיבות בולטים מהציבור הליטאי, יש רצון להפוך את המסע לחוצה מפלגות וקהילות.
-------------
משה ליאון דורש להקים ועדת בדיקה בלתי תלויה לבדיקת תפקוד העירייה והעומד בראשה ניר ברקת.
-------------
ריבלין בטורו ב'בקהילה': מאז הקמת הממשלה לא היו ימים טובים לחכ"י יהדוה"ת כמו ימי סופת השלג, הם רצו מוועדה לוועדה ושפכו אש וגופרית על מחדלי העירייה והממשלה, בראש המתקפה עמד גפני שדרש ועדת חקירה.
-------------
עירית ירושלים על דרישת ליאון: "צר לנו שבניגוד לשאר חברי המועצה מכלל הסיעות, שמסייעים מכל הלב, ימים כלילות, ליאון לא נצפה פעם אחת בעירייה במהלך הסופה, לא תרם מאומה וסביר שכלל לא היה בירושלים, אלא נשאר בדירתו שבגבעתיים".
-------------
כלכליסט; טלטלה במשרד עו"ד וינרוט - אבי וינרוט, מס' 2 במשרד שהקים אחיו עו"ד יעקב וינרוט, פורש לאחר 25 שנה. הרקע: סכסוך אישי עם אחיו. צפוי לפתוח משרד לבד.
-------------
ידיעות; בית החולים 'ברזילי' באשקלון נהפך מדי ערב למקום התכנסות של צמרת ארגון הפשע של דומרני שמגיעים לבקר את חבריהם הפצועים. יתר המטופלים בבית החולים רועדים.
-------------
משפחה: האד' מבעלזא עמד על כך שיצאו החלטות משותפות משני כינוסי המועצות, ושהם יערכו באותה שעה להוכיח שכל הציבור החרדי מגובש, מועצת ש"ס הייתה אמורה גם להתכנס אז ובוטלה כי הרב דוד יוסף בחו"ל.
-------------
בח"ח: לראשונה מאז גלה הרב ברלנד לצפון אפריקה, תבוא משלחת מישראל לבקרו, למשלחת הצטרפו בנותיו ובני משפחתו, לפי בקשתו תביא המשלחת מארה"ק מזוודה של ספרי קודש.
-------------
הבוקר, מרחב ירושלים בתנועת שס ריכז את נציגיו בירושלים וסביבתה לדיון  כחלק מהפקת לקחים והיערכות לבאות בכלל ההיבטים,עזרה חרום,חינוך ורווחה.
-------------
שר השיכון אורי אריאל נענה לבקשתו של ח"כ הרב מוזס והגיע כעת לסיור עם הרב מוזס בקרית ויז'ניץ הנבנית בימים אלו בעפולה, התלוו לסיור ראשי ועסקני החסידות. השר הבטיח לסייע לחסידות ויז'ניץ לזרז הליכים.
-------------
ישראל כהן בכיכר; גורמים באגו"י במסר חריף לנתניהו: "'מסע המועצת' יפגע אנושות בתדמיתו בארה"ב". ב'דגל' אומרים כי הכל נעשה בתיאום עמם וכי הגראי"ל מעודכן לפרטי פרטים.
-------------
משפ' הלפרין בעלי 'אופטיקה הלפרין' רכשה את בניין מרכז רימונים ברחוב השומר 10 בב"ב תמורת 55 מיליון שקל, העסקה כוללת את אולמי 'כתר הרימון' וכל קומות המשרדים עם 300 מקומות חנייה.
-------------
ח"כ חנא סוייד (חד"ש) פנה ליו"ר הכנסת בבקשה להציב עץ אשוח בכניסה לכנסת לקראת חג הנוצרים
הנייעס החרדי:
-------------
לקיים בנו חכמי ישראל!
הגאון הצדיק ר' יהושוע ממן זקן הרבנים הספרדים,  הובהל בימים האחרונים לבית החולים שערי צדק.
הרב אלחנן טולדינו עם פירוט מלא על מצבו הרפואי.
-------------
רב שמואל אויערבך בכותל
-------------
קרית ארבע:  אברך  חרדי מוכר מאד אב לשלושה ילדים, נעצר כעת ע"י המשטרה הצבאית בשל עריקות מעל 5 שנים.
-------------
אנשי אלי ישי מפיצים תיעוד וידאו: "מרן אהב את אלי" (כיכר השבת)
-------------
יקי רייסנר מסייר בבני ברק עם היחצן רני רהב . סיים ב׳ פונוביץ ונמצא כעת אצל הגרח קנייבסקי
היו בסיור דירות ומצוקת דיור וכן במלכות וקסברג
-------------
אברהם פרסטר חושף על יוזמה חדשה של פגישה של כל מועצות גדולי התורה ש"ס יהדות התורה ודגל התורה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו
-------------
הסקופים:לפי המסתמן הפגנת המחאה נגד גזירת הגיוס בראשות חברי מועצת גדולי התורה תתקיים ביום ראשון לסדר "עד מתי מאנת לענת מפני שלח עמי ויעבדוני" כ"ו טבת,חלק מגדולי ישראל עתידים לצאת את ארה"ק בחמישי כ"ג טבת
-------------
ותפתח האתון את פיה: סגר"ע י-ם אפשטיין תוקף את גפני ב'קול חי': למה גפני כל כך כועס על ברקת? הוא לא הצליח להגיע בזמן לועדת שקד בגלל השלג?... מומלץ לגפני שיבדוק למה בגבעתיים לא ירד שלג...
-------------
דרמה ברחובות בני ברק: נהג הרכב עם הכרוז על העצרת הערב באולמי ויז'ניץ קיבל דו"ח מפקחי העיריה והרמקול הוחרם, לטענת המארגנים חברי מועצה מדגל שלחו את הפקחים, חברי המועצה מבני תורה יעלו את הנושא בפני ראש העיר בישיבת המועצה הערב
-------------
סגר"ע י-ם יוסי דייטש בביקורת חריפה על ברקת בקול חי: התושבים החרדים אומרים שהם מקופחים בפינוי השלג ויש בזה מן האמת. עיריית ירושלים צריכה לתת תשובות על איך שנראות השכונות החרדיות.
-------------
מסיבת היומולדת לאלי ישי שנדחתה, תתקיים במוצ"ש במסעדה בת"א.
-------------
הפאנל הפוליטי של ליל שישי!
כפי שפורסם לראשונה במשדר הצהרים של הנייעס החרדי על האפליה של חברת סלקום ללקוחותיה החרדים.
איציק דדו עם פרטים נוספים, ותגובתם של חברת סלקום ומשרד התקשורת.
-------------
נושאים נוספים בפאנל: מחלוקת ברית המילה של בני הזוג, כינוסי מועצת גדולי התורה בארץ והמסע לחו'ל,
-------------
תולדות אהרן יוצאים להר יונה ועוד נושאים בוערים.
-------------
הרב אריה לורי מגיב לטענות לפיהן, בספר שיצא מתחת ידו בימים האחרונים, מתוך 1200 תמונות אין ולו תמונה אחת של הראשל"צ הרב שלמה עמאר שליט"א.
-------------
שמואל רוטשילד בסיקור נרחב על העצרת, ההפגנה וחסימת כביש גהה הערב באיזור בני ברק.
-------------
טוכפלד מישראל היום: ישי חזר לבלוט בצמתים מרכזיים מה שמותיר את דרכה של ש"ס פתוחה.
-------------
הקרע בין דגל לליצמן לא משפיע על המגעים שמנהלים יחד לכניסה לקואליציה, הציר החזק בין דרעי לליברמן עשוי להוביל לשינוי.
-------------
חצות בסקופים: המסע לארה"ב! פרסום ראשון: מלקולם הונליין יו"ר ועידת הנשיאים פנה לראשי אגו"י בארה"ב שיבקשו מגדולי הדור שלא יגיעו לארה"ב בטענה שהדבר יגרום חילול ה'.
-------------
חשיפה: יוזם המסע האד' מגור העלה את היוזמה לראשונה בעת ביקורו בבית הגרש"א לפני הבחירות לכנסת-ליצמן עומד בדיבורו לא משתתף בועדת שקד ומוביל המאבק על הגיוס.
-------------
סערת הסופה, סגר"ע י-ם אפשטיין בראיון "הייתי השבוע יום אחר יום בעיריה את ליאון לא ראיתי". התערבות בג"ץ בפסק הדין בנושא ברית המילה, הדיין הגר"א שרמן בראיון: "השופטים ביטלו פסק דין תורה ואפילו לא בדקו לפני הפסיקה"
-------------
הרב אהרן זאב פישר מרבני פרוייקט "מקום תורה" בנצרת עילית מספר בהרחבה על הפרוייקט הגדול של הציבור החרדי, לדבריו: "בנצרת עילית מחכים שנגיע, יש פה המון אפשרויות עבודה"
-------------
ישיבת "תורה בתפארתה", גרשון פרלמן אברך מהעיר אשדוד בראיון מיוחד: "אברכים עולים לרגל ומשתתפים בשיעורים ובשיחות של הרמים בישיבה"
-------------
ח"כ מנחם לייזר מוזס בראיון על הסיור היום עם שר השיכון אורי אריאל בעפולה "מתפתחת כאן קהילה חרדית יפה, יש פה כבר ת"ת לציבור הליטאי"
-------------
השר נפתלי בנט מאיים בפירוק הברית עם לפיד הכתב משה ליכטיג מביא את כל הפרטים.
-------------
וישראל כהן מכיכר השבת מסקר את הביקור ההיסטורי של זקן האדמו"רים אצל מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.
-------------
בירושלים טוענים שהבעיה המרכזית היא, שכשמבקשים מחיים אפשטיין לפלס את השלג הוא שולח גליונות של הפלס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.