רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 בדצמבר 2013

מדוע סילקו את מושי שיק מישיבת בעלזא

מאת בעלזער

לא ייאמןמה שקורה בבעלזא,  הבחור משה שיק ניגש לאדמו״ר לפני חנוכה ושאל האם לבחורים מותר להגיע כל יום להדלקת הנרות לירושלים, והאדמו״ר אמר למה לא
הלך הבחור למשגיח ושאל באיזה יום יתנו לבחורים להגיע לירושלים להדלקת נרות, המשגיח ענה הרבי אמר לועד הרוחני שרק לשבת וזאת חנוכה מותר
הבחור אמר למשגיח אני שאלתי את הרבי והוא אמר לי שאפשר להגיע כל יום

למחרת, הגבאי מיכל פירר התקשר למשגיח ונתן לו הוראה שיזרקו את הבחור מהישיבה בגלל שחתר מתחת הועד הרוחני של שאלות את הרבי מבלי שלקח רשות, האבא התקשר למשגיח ושאל למה זרקו את בני, והמשגיח אמר לו, הבן שלך ב״ה יושב ולומד מתפלל ומתנהג כמו שצריך רק קיבלתי הוראה מגבוה מהגבאי מיכאל פירר לזרוק את בנך, מה לעשות כאן זה ממש כמו ברוסיה הצארית, הדיקטטורה מנצחת

האבא לא התייאש והתקשר לבן של הרבי ר אהרן מרדכי רוקח וסיפר לו את הסיפור, אהרן מרדכי אמר לאבא בזה הלשון, גם לי בקושי נותנים להכנס לאבא שלי, הגבאים רודפים אותי ועושים כל דבר שאני לא יספר לאבא מה הציבור חושב על כל הועד והמערכת המושחתת מסביב, אבל הבטיח כי הוא ינסה לעשות משהו 

3 תגובות:

  1. הבחור החצוף שיק ילמד שאנחנו המנהלים פה ואם הוא יחשוב באופן עצמאי אנחנו כבר נסרס אותו. שלטוננו הוא מוחלט ואנחנו נדרוש וגם נקבל כניעה מוחלטת וללא תנאים בכל מצב ובכל זמן.מי שלא יכוף ראשו, ראשו יקופד. ראו הוזהרתם!

    השבמחק
  2. מאת מכניבקער
    נמאס מכנופיית האינטרנט המכניבקעית שיש לה מיליוני טוקבקיסטים
    שמנסים להשמיץ את חצר בעלזא
    צאו טמאים

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מבין אם למכנופפקקא יש רק 5 חסידים אז איך לדבריך כאילו יושבים איזה צמרת של מאות מכנובקאים וכותבים טוקבקיסטים בכל העיתונים אנא תסביר לי שאני יבין מה פה הרגיז אותך

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.