רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 בדצמבר 2013

גור תפגין מול ביתו של שאולזון שכרה חברת חקירות שתעקוב אחרי סדר יומו יבדקו היכן אין מצלמות - הם התייאשו מן המדליפים החליטו לפגוע בראשו של שאולזון וככה להפטר ממנו

מדובר בתהליך שנמשך כבר תקופה ועכשיו הדבר קורם עור וגידים, לאחר שהתייאשו למצוא מי הם המדליפים החליטו כי הדרך היחידה לעצור את הבלוג שלנו הוא על ידי להוריד לי את הראש. הם ניסו במשך של שנתיים לבזות אותי בכל דרך אפשרי בכמה אתרים בפורומים דרך קבע וראו כי זה לא מזיז לי, הבינו כי עליהם לחפש דרך אחרת

לפני כמה שבועות ניתנה הוראה להתחיל להשתולל בניו יורק מול ביתי להפגין להפעיל ככה לחץ, כששמעתי החלטתי שלא אדווח על כך שיחשבו שאני לא יודע ואדרבה שרק יבואו, ליד הבית אין לי כל צורך בצלמים הכל מצולם במרחק אדיר של כמעט כל הרחוב לשני צידיו במשך של 24 שעות יורד לתוך מחשב, אבל משום מה הגיעה הוראה שלא לעשות כלום, לא לפגוע בי

ומדוע? הם החליטו על צעד אחר, הם השקיעו כסף בחברת חקירות שתעקוב אחרי בכל פסיעה לדעת את סדר היום שלי את השעות מתי אני יוצא מכל מקום, ובעיקר היכן אין מצלמות, הם מתעניינים אצל שכנים ואחרים מי שרק יודע מה הסדר שלי והיכן אני מסתובב, בתקוה כי ימצאו את המקום שיוכלו לבצע את הפעולה שהם מבקשים

הסתפקתי אם בכלל לספר לכם על כך ושיחשבו שאני לא יודע, אבל בשל לחץ של כל כך הרבה בגור הדואגים, אני בא כאן להרגיע אותם, אין לכם ממה לפחד, גדולים וחזקים מהם ניסו ולא הצליחו, והם יאכלו אותה בגדול, 36 שנה רודפים אותי בדרך הזו, סאטמאר השקיעה הון של כסף, בסכומים של אז זה הסתכם ביותר מחצי מיליון דולר ואכלו אותה לאורך ולרוחב, וגור תצא מן הענין הזה בבזיון, תנו להם לשחק את המשחק ונראה מי ישחק אותה יותר טוב

אין פינה היכן שאני נמצא דרך קבע שאין מצלמות בכל מקום ובכל כיוון אפשרי, ואלו אשר צלצלו וביקשו שאבדוק אם האקדח שלי עובד, תרגעו בתחומים האלו אני משוכלל יותר מהם

ולאלו אשר טענו כי גור שילמו סכום גדול למישהו שירה בי מרחוק אספר לכם כי כבר בשעתו ירו בי וזה פגע במישהו אחר, לכל כדור יש כתובת, ואם אני הכתובת לא יעזור לי כלום ואחטוף אותו, ואם אני לא הכתובת הם יכולים לשלם מיליון דולר למי שיעשה את המלאכה ולא יצליח

מן היום הראשון שלי בעבודה הזו אני חי תחת מטר של התקפות מן הסוג הזה וערוך להם, ברור לי כי בכל מטר אני צפוי להתקפה כזו, ומעולם בחיי לא ברחתי מהתקפה כלשהי כשהתנפלו עלי סאטמארים ואחרים התייצבתי מולם והנה אתם רואים מי ניצח, האם אני חי כל כך הרבה שנים אחרי זה?

מה שטוב בבלוג, שאני יושב וכותב כל פעם ממקום אחר, אני מסתובב במדינות ארצות הברית, ולא תאמינו ישנם ימים שבכל לילה הבלוג עולה ממדינה אחרת, בעבר היו מתנפלים על המשרד שלי ועושים שם חורבן במטרה למנוע את הופעת העיתון, היום זה לא שייך יותר, אגלה לכם סוד שאפילו מן המכונית אני יכול להעלות בלוג, הלאפטאפ שלי מחובר לקו מצויין שתופס בכל מקום את האינטרנט ואין כל בעיה

עד ליומי האחרון אי"ה אמשיך בעבודתי הקדושה, אלחם במושחתים באלימים בטרוריסטים, שיניתי כבר את היהדות החרדית, היום אין עוד את הפחד שהיה בעבר מאותם יצורים, ומבטיח לכם כי אמשיך במלאכת קודש זו עד אשר כל יהודי חרדי יוכל לחיות בחופש מלא מבלי שייאלץ לפחד מטרור אלימות וכוחניות, אני רואה בשחרורה של היהדות החרדית מרודנות דיקטטורה ושלטון עריצים תפקיד ראשון במעלה וקודם לפני כל דבר אחר, זה כואב לאותם ששלטו שנים על הציבור, אבל צר לי להודיע להם כי מה שהיה לא יהיה עוד, יש לכם ברירה להיות בני אדם ולהתנהג כבני אדם, אם תמשיכו לחיות כחיות טרף תגמרו בגן החיות לא בין בני אדם, אעשה כל מה שרק אוכל להוריד את אלו מן המפה הציבורית בתקוה כי יבואו במקומם אנשים ישרים טובים ומי שמבינים כי כולם צריכים לחיות וכי לא הכל רק שלהם

20 תגובות:

  1. ר' חיים שאולזון ! חזק ואמץ, אל תירא ואת תיחת, מנעת הרבה הרבה שפיכת דמים בציבור החרדי ע"י רתיעתם של טרוריסטים ורשעים שפלים, ובפרט מחצר גור הנוכחית, שאינם בוחלים בשום אמצעי.
    שכרך הרבה מאוד.

    השבמחק
  2. הציבור החרדי גאה בך ומחזק את ידיך.
    המשך לחשוף שחיתויות ואת פרצופם האמיתי של האדמורים והפוליטיקאים למיניהם.

    עלה והצלח!!

    השבמחק
  3. הרב חיים, רק הישמר לבל ישכרו האקרים שיפרצו את הבלוג וימחקו כל תכולתו ח"ו
    וכבר היו דברים מעולם (ולכן צריך לגבות הכל בענן ובהארד דיסק כידוע)

    השבמחק
  4. שאולזון, על כל צרה שלא תבוא כדאי שיהיה לך ביטוח חיים. לך תדע.

    השבמחק
  5. חיים תודה מצוין !!!!!!!!!!!!!!!

    מי בדיוק היגיעו להפגין בכלא 6 ? כל אלו שהם נגד הצניעות הירושלמי הגיעו היום להפגין!!! כל אלו שהפגינו/ולא מחו נגד מפגיני הצניעות בירושלים, אז כשהבריונים והסיקריקים של הבד"ץ היפגינו נגד נשי הצנועות הלובשול "שאל" ע"פ מנהגי ירושלים, הם הפגינו היום... המפגינים אז באו להפגין ולחלל שם שמים, בשם ובשליחות הרבנים מה"עדה" לחלל שם שמים ברבים, להפגין נגד הצניעות של הנשים המקרבות הגאולה, מאז התחיל כל הצרות של בחורי ישיבה לצה"ל הציוני.

    תתבישו לכם חברת ה"עדה הרעה" אתם גרמתם כל הצרות לבחורים אלו, עכשיו העת לכם לעשות תשובה לאבינו שבשמים ולתקן הצניעות בפרט הצניעות של ה"שאל", והגזירה תתבטל, הפגנות לא יעזרו לכם כלום.

    רק קדושת ושיפור הצניעות שאתם בכלל לא רוצים יכול לעזור, נראה שאתם אוהבים נשי הפרוצות, והראיה שאתם לו מפגינים נגד הפריצות של הרחוב. אי אפשר לעבור ברחוב בירושלים ובבית שמש, משום הפריצות ואתם לא מפגינים שם!!!! לא משה לכם שיש כ"כ הרבה פריצות.

    עד היכן היגענו: חברת ה"עדה", חסידי תולדות אהרן, חסידי דושינסקי, חסידי פינסק, חסידי תולדות אברהם יצחק, חסידי סטמאר, ליטאים, וגם ספרדים, וכו' לא לשכח הפריינק מבני ברק א.סופר וחזן וחתניו... וכו' בקיצור כל הרשעים שהם נגד הצניעות הנכונה, ע"פ תורתינו הק'. לא לדעוג יבוא יומכם בקרוב.

    השבמחק
  6. מסתבר שחרדי יכול לשרת בצבא מבלי שהקב"ה ישלח בו אש מהשמיים

    השבמחק
  7. מצא את ההבדלים9 בדצמבר 2013 בשעה 8:35

    כמה מצחיק ומעורר רחמים כאחד לראות את שאולזון צוחק על שניידר, מצד שני - כל מגלומן שונא את בני אומנותו...

    השבמחק
  8. שאולזון המשך בדרכך. ציבור שלם עומד מאחריך גם מבלי שהוא יודע זאת...

    השבמחק
  9. אין לשאולזון ממה לפחד הלא יש לו את ברכת הגרי"ל שבשמו הוא פועל וברכותיו שוות יותר מכל המצלמות ששמת מסביב לבית שלך אלא אם אתה לא מאמין באמת בקוןדש הקודשים של עם ישראל

    השבמחק
  10. מכיר אני את שאולזון עשרות שנים, ואף פעם לא הבנתי לשם מה הביא אותו הקב"ה לעולם, חשבתי שהוא מיותר, הוא גורם שיעסקו בכל כך הרבה לשון הרע ורכילות, לחם בגדולי ישראל, עשרים שנה לפחות היה לי לב מלא עליו, אבל התבגרתי ולמדתי את המציאות, והיום אני מבין למה ולשם מה הוא נשלח לעולמנו זה, להיות האיש שיציל את כלל היהדות החרדית מרודנים ושתלטנים, רודפים שופכי דמים תרתי משמע, אין מי בציבור החרדי שמסוגל היה לעשות את מה ששאולזון עושה, נתנו לו מן השמיים כח מיוחד, ככל הנראה לשם מילוי שליחות זו, הוא היה צריך לעבור את כל השנים בשביל שיהיה בנוי למצב הזה. מי היה מאמין שימצא מי שמסוגל יהיה להלחם בגור, ולהעמיד אותה במקומה, מי האמין שימצא מי אשר יעיז ויכתוב ברחל בתך הקטנה במה שקורה באמת, ולא בשפת רמזים המסתירים יותר מאשר מגלים, בזכות שאולזון היום חושבים פעמיים לפני שעושים משהו יודעים כי הוא יטפל בהם
    זה גם מסביר לי משהו אחר שלא הבנתי קודם, חשבתי בכל השנים שהוא נגד גדולי ישראל כולם, ופתאום אני מגלה אדם שנאבק ונלחם למען גדולי ישראל. התבגרתי ואני הולך אחורנית וחוזר בי מדבריי שהוא היה נגד גדולי ישראל הוא לחם למען הגדול שלו שאז היה הרבי מחב"ד וגם אם אין זה הרבי שלי ואני רחוק מחב"ד כרחוק מזרח ממערב אבל לומר עליו כי הוא לא לחם למען גדולי ישראל, אז אמרתי כך, היום בגילי לא אומר כך, טעיתי בכל השנים, הוא לחם למען מישהו והמישהו הזה תמדי היה איזה גדול שבעיני ליטוואק אותם גדולים אינם נחשבים לגדולים אבל הם גדולים, כי אם נמחק אותם הם ימחקו את גדולנו אז או או, או שאין גדולים בכלל או שיש גדולים לכולם ולכל אחד הגדול שלו כפי שזה קיים גם היום
    לקח לי שלשים שנה להגיע להכרה ששאולזון האמיתי זה איש האמת הלוחם למען אידיאל, וגם אם השקפתי אינה השקפתו, הוא מאמין באמת שלו. בהרבה עניינים אתווכח עמו ואני לא מסכים עמו, אבל כשם שאני לא יכול לשכנע חסיד כי מעלת המוסר גבוהה יותר ולא אשכנע ליטאי המכונה אצל חסידים מתנגד כי שיטת החסידות עליונה יותר, אין מנוס אלא לחיות עם הנהרא נהרא ופשטיה. גם כאן אני מודה כי טעיתי כשהתקפתי בשעתו את שאולזון שתמיד חזר על הנהרא נהרא ופשטי' שלא רציתי לקבל זאת, הוא צדק, אין דרך אחרת לחיות יחד, אחרת אנחנו עמים אחרים
    אני קורא בפוסט הזה כי חסידי גור מבקשים לפגוע בשאולזון אז אומר לך שאולזון בזה הלשון אם יקרה לך משהו אתה תיפול על קדושת השם, והלוואי ואוכל להתחלף איתך לזכות למעמד ומעלה גדולה זו אתה נכנס ישר לגן עדן

    השבמחק
  11. ולמה אינך מודיע למשטרה שאתה מאויים? אולי כדאי שידעו על כך, על כל צרה שלא תבוא? אתה אמנם אדון על עצמך ומה עם אחריות לבני המשפחה?

    השבמחק
  12. רוב חסיד גור וגם אני ומשפחתי בתוכם מאוד מרוצים מההגנה ששמה בעולמם של חרדים, חיים המשך לעמוד על המשמר, לא יאונה לך שום רע...., כת הטרוריסטים בגור חזקים על חלשים, אני לא רואה אף אחד מהם שמוכן לשבת בבית סוהר באמריקה עשרות שנים, בגין הטרדה ואלימות. אמריקה זה לא ישראל, אין מונקי ביזנס, חוק זה חוק.
    חזק ואמץ !!!!

    השבמחק
  13. למי שלא יודע, החייל השני מימין, שמכוון אלינו את הרובה, הוא בעל הבלוג הזה, טוראי במילואים ר' חיים שאולזון

    השבמחק
  14. רב' חיים אשריך שזכית למה שאף אחד עד היום לא זכה, שליח ציבור מסור בלב ונפש ובמסירות נפש אמתית, אתה לא יודע כמה אתה מחייה ומשמח נפשות רבות, רבבות כלל לא יודעים שישועתם היא בזכותך, תמשיך לך מחייל אל חייל והשם יהיה בעזרך .

    השבמחק
  15. כלל ישראל מצדיע לך ומחזק אותך בכל הדרך. זה התגובה כשסובלים מציבור שלם הנקרא גור בכל מקום שכף רגלם דורך כולם סובלים מהם, בדרך כלל יהודי אינו שמח במפלתו של אחיו אבל כשכאלו הם האחים זה טבעי ששונאים אותם ואת מנהיגם.

    השבמחק
  16. בשונה ממדינת ישראל בארצות הברית של אמריקא כל אדם שמאיים הוא עלול להעיצר ולהסתבך קשות עם החוק ככה שלא כדאי ולא מומלץ לשום אחד לנסות ולעבור על החוק ולא יעזרו כל השתלדנים למינהם :
    ולגבי אותם חוכמולגים אשר רוצים לקחת את החוק לידיהם ולנסות לפגוע ברבי חיים שליט"א ידעו שהוא לא ילד וכל מהלך שלהם הוא נמצא עשרה מהלכים קדימה וחבל שאותם פורעי חוק יצטרכו לשבת בכלא האמריקאי שהוא קשה פי מונים מהכלא הישראלי.
    חומר למחשבה הערבים והחרדים פוחדים פחד מוות מכלבים .....

    השבמחק
  17. חיים, אל תכלול את גור כמקשה אחת, מדובר בעשרות בודדות של שאהידים טרוריסטים שלפי מעשיהם השם ההולם אותם ואת מנהיגם הוא "גורונאצים", כן כן, "ג-ו-ר-ו-נ-א-צ-י-ם.
    אך צריך להבחין היטב שרוב רובו של חסידי גור בארץ ובעולם סולדים מהם, ומחכים ליום שהחלום הרע הזה שפקד את חסידות גור יחלוף, ואז נזכה לראות שוב את חסידות גור בתפארתה ובפריחתה.

    השבמחק
  18. חזק ואמץ אל תירא ואל תחת !!!

    השבמחק
  19. חסידות גור = דיר חזירים

    השבמחק
  20. תיקון.
    לא חסידות גור
    אלא חסידי יענקוגורונאצים = דיר חזירים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.