רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

נאמנם של גדולי ישראל יעקב וירזביסנקי חבר בוועדה שהקים שר האוצר שכל מטרתה היא פגיעה בעמותות באמצעות שורה של הגבלות על מתן סעיף 46
-------------
מהדורת 12 בחשיפות: גירא חושף: בראשון הקרוב כינוס ראשי ישיבות בבית מרן הגראי"ל שטיינמן. על הפרק: הכרעות דרמטיות בעניין גיוס, ציות ותמיכה במאבק חדרה. הקשר בין השלושה שמביא גם להפגנה הערב בה משת"פ שערי חסד והעדה. |
-------------
 ישיבה במשבר - אשר פרייס מקורבו של הרב ארנברג חושף על פגישה משולשת בין הרבנים ארנברג הירש וויסבקר בניסיון למנוע את הפיצול דקות לפני הקמת הישיבה החדשה, המכתב שנוסח למרן הגראי"ל שטיינמן ונגנז. ומתחנן שגם מי שעוזב יעבור לחדק"ס ולא לישיבה החדשה.
-------------
מודיעין עילית: גוטרמן הקים קואליציה וזרק את 'זך' לאופוזיציה. העסקן עקיבא ולנשטיין בראיון: הקואליציה רחבה, אבל אף חבר לא מקבל סמכויות גוטרמן השליט היחיד מנהל את העיר לבד.
-------------
פרשת בית שמש בבית המשפט: השופט חשין משבח את כל הצדדים על התצהירים המעולים שהגישו. מבקש לא לחזור על מה שכבר כתבו בתצהירים. משתתפים: אבוטבול, מונטג, גרינברג, ארנרייך, גולדברג, יעקב ריבלין ואבי מימרן.
-------------
כיכר; עו"ד וינרוט: "מביאים ציטוט מקבוצת וואטסאפ שיש בה 60 חברים. בוואטספ במקסימום זה 50 איש". השופט: "בוא נרד מההודעת וואטסאפ הזו היא בדיחה". וינרוט: "אבל זה חומר הראיות! מה אעשה? התביעה בחרה בהודעת וואטסאפ כראיה מרכזית לפסול בחירות בעיר גדולה".
-------------
ריבלין: שמועה עקשנית במסדרונות ביהמ"ש שההחלטה בענין הבחירות בבי"ש צפויה להיות עוד היום אם זה נכון המשחק מכור
-------------
ראשוני: אנשי נטורי קרתא קיימו אמש  שיחה טלפונית עם אבו מאזן, בו הם ניסו לשכנע אותו שיעביר מסר לנציגי המו"מ שיורידו את חוק הגיוס! ולא, לא תהיה התקדמות במו"מ!
-------------
ליצמן אצל גואל ועקנין: אני שוב אומר לא אתמוך באלי כהן באם תהיה בחירות חוזרות
-------------
 ווינט: הסתיים מעצר הבית של הרב יונה מצגר, יחידת להב 433 לא ביקשה להאריך את מעצר הבית של מצגר, שנמשך 15 ימים והיה בתנאים מגבילים. החקירה בעניינו ממשיכה.
-------------
סערת החורף! הערכות חסרת תקדים בקרב גורמי הרפואה ההצלה והסיוע לקראת הימים הקרובים, דובר המשטרה למגזר החרדי שבתאי גרברצ'יק בראיון ל'חדשות 24'; איזה כבישים יחסמו וכיצד נערכים לקראת הסערה," אנו נערכים לתגבור מיוחד של מוקדי מאה וכן הערכות מיוחדת של שוטרים בכבישים המועדים להצפה".
-------------
ראש העיר משה אבוטבול בקול ברמה: למרות העוינות של צוות התביעה אני מעודד ומקווה שהשופטים יוציאו את הצדק לאור..
-------------
ר"ע מודיעין עילית יעקב גוטרמן ביקר אצל הגראי"ל הגר"ח והגרי"ג לקראת כינון המועצה הראשונה הערב.
-------------
בברית לבן השר גדעון סער: הרב שמואל רבינוביץ רב הכותל סנדק. ויקרא שמו בישראל: 'דוד'.
-------------
סגן השר אופיר אקוניס ביומן הצהרים של קול עם גואל ועקנין: נמאס כבר מההתנהלות הפוליטית של יש עתיד. מדובר במפלגה חדשה שאין לה שום ריספקט לחברי כנסת ותיקים ומנוסים והדרישה למנות את עופר שלח ליו"ר ועדת חו"ב לפני צחי הנגבי הינה ילדותית.
-------------
בצל המתח בביהמ"ש, משה מונטג חושף ב'קול חי': ההתנגדות החילונית לבניית 6,500 יח"ד בעיר נדחו הבוקר. רמת בית שמש ד' יוצאת לדרך!.
-------------
ליצמן בקול חי: דורשים מה שמגיע לנו בבי"ש אנחנו המפלגה היחידה שמועצגה"ת הורו להצביע לנו, לא אמרתי מעולם שאתמוך באלי כהן, הלוואי שלכולם היה שיתוף פעולה כמו שיש לי עם דרעי.
-------------
ריבלין בקול ברמה: באם הפסק יינתן עוד היום יש סיכוי שנלך לבחירות חוזרות בבית שמש, ובאם הפסק יידחה אז שוב אנחנו אופטימיים.
-------------
פרוייקט "דוסים" הגיש תלונה במשטרה נגד נועם פנחסי תושב קרית יובל שתועד בתוכנית "המערכת" מדביק מודעות תועבה במקומות אסורים וכן תולש את חוטי העירוב בשכונה
-------------
זלזול בציבור הבוחרים: בוטלה ישיבה שנקבעה לשעה 5, בין שר השיכון אורי אריאל לח"כים החרדים בנושא 'מצוקת הדיור החרדית', לאחר שכולם ביטלו ברגע האחרון את השתתפותם.
-------------
הסיבה לביטול הפגישה עם אורי אריאל: זעם הח"כים החרדים על מפלגת 'הבית היהודי' בשל התנהלותה בנושאי התקציב והדיור.
-------------
מודיעין עילית: מליאת מועצת העירייה אישרה את הקואליציה בראשות יעקב גוטרמן. 15 חברים בקואליציה. אבנר עמר נציג ש"ס מונה לסגר"ע. הדיון בין דגל לאגו"י על הסגן השני יוכרע בשלב מאוחר. 2 נציגי זך באופוזיציה.
-------------
מעריב: יהודית יוסף פוצחת בקריירה חדשה בחו"ל, בעוד כשבועיים תעלה על במה מול אלפי נשים בלוס אנג'לס ותנאם, יוסף ממצבת את עצמה כמנהיגה נשית רוחנית.
-------------
ישי כהן בחשיפות: 800 מפגינים בכיכר השבת, מהומות החלו במקום פחים בוערים, המשטרה נערכת לערב סוער בכיכר.
-------------
מהומות במאה שערים, 2 עצורים. כוחות יס"מ ומג"ב פרצו כעת לתוך מתחם תולדות אהרן.
-------------
כיכר: גורם בכיר בש"ס: מתגעגעים לימי היו"ר לשעבר הרב אליהו ישי, אז חשבו על טובת הציבור החרדי, אז לא קברו פתרונות למצוקת דיור בגלל מלחמות אגו, דרעי הפקיר היום אלפים מבני עדות המזרח שאין ביכולתם לרכוש דירה.
-------------
ההפגנה הסוערת במא"ש. ישי כהן בחשיפות: כוחות של פרשים הגיעו למקום, הכוחות קיבלו אישור להשתמש באלות ומפלים מכות רצח במפגינים שבאו בשביל להיעצר.

תגובה 1:

  1. חיים היקר!
    בבקשה אל תטעה,
    הסנדק בבריתו של הבן של שר הפנים גדעון סער, היה אבי הבן בעצמו ולא שום אחר.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.