רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 בדצמבר 2013

'המבשר' חוגג בשבוע הבא חמש שנים להיווסדו - בגור תאניה ועניה ליצמן מבטיח עד פסח 'המבשר' סגור ושאולזון ייעלם תוך שבועיים

הייתם מאמינים, אני האמנתי, אספר לכם על וויכוח ישן נושן שלי עם ר' מנחם פרוש ז"ל, במשך שנים הזהרתי אותו מהשותפות ב'המודיע', אמרתי לו כי אין שני מלכים מושלים בכתר אחד ויבא יום שתסבול במיוחד לאחר שהליטאים פרשו והירושלמים נשארו לבדם מול גור - בעבר החלוקה היתה של שלשה - אבל הוא לא רצה להאמין שיגיע יום כזה שגור יכתבו ולא יאפשרו לו להשיב כפי שקרה בסופו של דבר ולא היתה לו עוד ברירה והקים את 'המבשר'

בגור לא האמינו כי מי יעיז לפתוח עיתון יומי חשבו כי מדובר במשימה בלתי אפשרית ולמדו לדעת כי זה אפשרי ועוד איך. ויענקל ליצמן כשראה כי הנה העיתון מופיע הצהיר כי עד פסח זה מחוק ולא קיים היו לו תכניות על גבי תכניות איך לסגור את העיתון הוא הפעיל טרור וכל מה שרק יכל, לחץ על המפרסמים שלא יפרסמו הפך עולמות, אבל נכשל בגדול, ולא סתם נכשל חטף מכה שכזו, בכל יום כשהוא רואה עוד גליון ועוד גליון של 'המבשר' מופיעים זה בשבילו שחיטה פשוטו כמשמעו

כל הכבוד למי שעומדים מאחורי העיתון הזה, לא רק מפני שהציבור זקוק לעיתון נוסף בשביל למנוע את שליטת 'המודיע' בתקשורת הפנים חרדית ובמיוחד החסידית, אלא הרבה יותר בשביל לחנך את מי שצריך שיש הרבה שותפים בעולם וכי אינה רק של גור כפי שהם מנסים לרמות את עצמם

כל יום ש'המבשר' מופיע זה סכין נוסף בליצמן וחבריו, ועל כך כל הכבוד

על אותו משקל הבלוג שלנו, האמינו לי לעיתים אני רוצה חופש של יום אני בדרכים חוזר מאוד מאוחר מהרצאות שמחות ואירועים והייתי מעדיף לישון כמה שעות, אני מוותר על השינה למען הבלוג, בשביל שלא ינסו להשלות את עצמם אפילו יום אחד שאני מרים ידיים ולא מופיע עוד. כמו ש'המבשר' לא פספס יום אנחנו בבלוג שלנו לא מפספסים יום וככה נמשיך עד אשר ילמדו בגור ובמיוחד ליצמן והרבי שלו, שהעולם אינו רק שלהם, עליהם להתחלק עם כולם, ואם אינם מבינים זאת אז יבינו בדרך הקשה

2 תגובות:

  1. תפסיק לעוף על עצמך כל פעם מחדש, הפנטזיות והשקרים שלך לא מעניינים אף אחד,
    אנחנו יודעים שזה מוציא אותך מדעתך השתיקה הרועמת הזאת, איפוק זה כוח!!!

    השבמחק
  2. ר' חיים שלום
    אני מאוד אוהב את ההתקפות שלך על גור. תענוג לקרוא את זה. אבל, בלי עקיצות ובלי ציניות, האם יש לך הוכחה שהרבי מגור קורא את הבלוג.
    אני מבין שתענה לי, וודאי, איך יתכן אחרת. אבל אולי מעלימים ממנו את כל הבלוג הזה?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.