רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

הפוליטיקאי המחבל שוקי ארנברג פותח קו נייעס נגד הרב שטיינמן

מאת בן תורה

מזעזע, מה שמוכיח את צדקותו של הרב שטיינמן, המנוול המחבל שוקי ארנברג פתח קו נייעס נגד הרב שטיינמן בו הוא מספר סיפורים ומנסה שוב בחלקות לשונו, לגולל בפוליטיקה את הדברים לאחר שנתיים של מלחמה נגד מנהיג הדור. ראיתם ישיבה שמקימה קו נייעס פוליטי להסביר את עצמה? אבל לשוקי ארנברג המחבל הפוליטיקאי הוא למד את השיטה מחברו נתי גרוסמן. להכניס פרש ופוליטיקה כפי שקורה בחדרה בשנים האחרונות.
 
הנה קו הנייעס של המחבל שוקי ארנברג 0548594595

תגובה 1:

  1. מרן הראב”ד ר’ משה שטרנבוך: אין לעזוב את ישיבת חדרה. הגאון רבי משה שטרנבוך שליט”א ראב”ד העדה החרדית ירושלים עיה"ק ת"ו, פרסם שלשום מכתב חריף נגד פילוג ישיבת חדרה, ובו הוראה לבחורים "שלא לעזוב" את הישיבת חדרה בשןם פנים.

    תוכן המכתב: בעניין שאלתו אודות הישיבה הקדושה בחדרה, עם כשש מאות בחורים לתפארת, כל המעיין ביושר ישפוט צדק, שחורבנה ח”ו כשריפת התורה, ועלול להביא ח”ו חרון אף. כל מי ששותק היום כבולע הקודש, ידע כי אחריותו רבה מאוד.

    מצווה גדולה לעשות בארץ וחו”ל, וכל מי שעוסק בזה יתברך בברכת ה’, ‘ברוך אשר יקום את דברי התורה הזאת’, אמן. ומכל זאת מבואר בנידון שאלתו, ק”ו שאסור לו לעזוב כעת הישיבה בשום אופן, ועליו לידע כי אפילו כוונתו טהורה, יירשם לנצח כשותף, ומי שנזהר יזכה לברכה והצלחה וסייעתא דשמיא בכל אשר יפנה”.


    אמן

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.