רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

למי להאמין? לרב זורגר או לרב שמידל

מאת עדה'ניק

בדרשה שנשא הרב משה זאב זורגר מרבני סאטמאר בירושלים, בהפגנה שהתקיימה ביום חמישי האחרון בביהכנ"ס סאטמאר ראדני בוויליאמסבורג נגד הבנייה במתחם גולובנציץ בבית שמש, הודה הרב זורגר כי בעת בניית השיכון של סאטמאר בירושלים נמצאו מערות קבורה, ולמרות זאת המשיכו לבנות בהיתר של הרב שמידל יו"ר אתרא קדישא.

ואילו הרב שמידל עצמו מכחיש מכל וכל שכאילו נמצאו קברים בשיכון סאטמאר בעזרת תורה.

מצורף בזה הכתבה מאתר 'לדעת' והמכתב של הרב דוד שמידל.


הדומ"ץ גילה: בסאטמר המשיכו לבנות למרות שהתגלו קברים

פליטת פה? בהפגנה שהתקיימה בבית מדרש ראדני בווילאמסבורג נגד חילולי קברים במתחם גולובנציץ בבית שמש, גילה דומ"ץ הפלג של רז"ל בירושלים, כי גם בשיכון סאטמר בשכונת עזרת תורה בירושלים התגלו קברים בעת הבניה, ולמרות זאת המשיכו לבנות.

האם מה שמותר לסאטמר אסור לאחרים? בהפגנה שהתקיימה בבית המדרש ראדני בווילאמסבורג נגד חילולי קברים במתחם גולובנציץ בבית שמש, גילה דומ"ץ העדה החרדית שנאם במקום כי בעת בניית שיכון סאטמר בשכונת עזרת תורה בירושלים התגלו קברים ולמרות זאת המשיכו לבנות.

הרב משה זאב זורגר דומ"ץ של הפלג הסאטמרי רז"ל בירושלים ומו"ץ העדה החרדית שנאם בהפגנה, סיפר בין היתר שבעת בניית שיכון ויואל משה בשכונת עזרת תורה בירושלים, גם היה חשש לקברים כפי שיש במתחם גולובנציץ, אולם המשיכו לבנות בהיתר של יו"ר אתרא קדישא הרב דוד שמידל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.