רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 בדצמבר 2013

ידיעות בקצרה


אי"ה, מחר בבוקר יום שישי י' בטבת, בסביבות השעה 8:00 – 9:00 בבוקר, ישוחרר מכלא 6 אסיר עולם התורה הראשון, מוסר הנפש הבה"ח משה אלשווילי שיחי', מבחירי ישיבת נחלת אשר בפתח תקווה.
לרגל צום עשרה בטבת, ולפי בקשת המשפחה, לא יהיה בכלא 6 כל אירוע בעת השחרור, בני המשפחה יקבלו את פניו ומיד לאחר השחרור יסע הבה"ח שליט"א לביתו.
ציבור בני התורה, המעריכים ומוקירים את מסירות נפשו למען הצלת כל עולם התורה בארץ ישראל מגזירת הגיוס, יתאסף במוצאי שבת בראשות רבנים וראשי ישיבות שליט"א, לחגיגת מלוה מלכה מרכזית עם הבה"ח שיחי', בשירה וריקודים, הודיות ותשבחות, יחד עם תפילה לשלומו ושחרורו המהיר של אסיר עולם התורה השני, הבה"ח יחיאל קניג שיחי' (המיועד כרגע להשתחרר בערך ביום ג', כ"א טבת).

**********************
זגזג. לאחר שנה של סדרת מאמרים הסכנות והנזק שנגרם ע”י הפגנות, יתד במאמר מערכת "יתכן שגדולי הדור יחליטו כן לקיים הפגנות נגד גזירת הגיוס"
הסקופים:המאמר הבוקר ביתד בעד קיום הפגנות הוא לאחר שאדמור"י אגו"י וגדולי ארה"ב הבהירו כי אין מנוס מקיום הפגנות, יתד מכין את הקרקע להפגנה לאחר שבבית הגראי"ל וגורמים ב'דגל' נלחמו בהפגנה שיזם הגר"ש באסרו חג שבועות והפגנת סאטמר והגרא"ב וואכטפוגל במנהטן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.