רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

ידיעות - בקצרה


כוכבי ומתוסכלי בית שמש מכונסים כעת במשרדי "מקורות" אצל המועמד המובס "אלי כהן" מחכים לשמיעת התוצאות על בית שמש
נוכחים: ח"כ ראביי ליפמן. העיתונאי ציון סולטן הפרובוקטור והפרא אדם: מוטי כהן
היחצ"ן של אלי כהן במגזר החרדי העיתונאי :מוטי לביא
איש נטורי קרתא ודובר העדה החרדית לשעבר שמואל :חיים פפנהים
סלמון :ממפלגת טוב המצפים לבחירות חוזרות בעיר כל הנ"ל יושבים עם הנבל השר"י אלי כהן ומצפים לפסיקה מהפקס

************************** השופט חשין החליט כי יהיו בחירות חוזרות בבית שמש.
מקורות בסביבת השופט חשין סיפרו כי הודיע על החלטתו לפסוק בחירות חוזרות בבית שמש
השופט לא מסר מה הנימוקים להחלטה אולם מקורביו אומרים כי הרושם הוא שההחלטה היא עקרונית מוסרית ולא קשורה לחומר הראיות הדל שהגיש הצד המערער והמשטרה שאין בו משום הטיית בחירות אלא שהתחושה היא שזה רצון הבוחר.
החלטה זו היא תקדימית ועלולה להשפיע על תוצאות הבחירות בערים נוספות בהם היו עבירות על טוהר הבחירות כמו נתיבות ונצרת.

**************************
חשיפה בלעדית: מי מתנכל ל"בני תורה"?
הערב התקיימה בבית דגל התורה בבני ברק, ישיבה חשובה של בכירי דגל התורה על נושא בית שמש, בהם ח"כ משה גפני, שמוליק גרינברג, מנחם שפירא,  מונטג, ועוד.
במהלך הפגישה עסקו הנוכחים גם בנושא בני ברק, גפני נזף במנחם שפירא על המקרה של החרמת הרמקולים של "בני תורה" בבני ברק ואמר לו "אין צורך לעשות דברים שיעוררו את התקשורת שאנחנו מתנכלים לבני תורה".
להפתעתם הגיב מנחם שפירא כי הוא לא נתן את ההוראה להחרים את הרמקולים ולא היה מודע לזה ואמר שנתי נחום מנהל אגף התברואה בבני ברק החליט על דעת עצמו "לגלות נאמנות" לעצור את הרכב להחרים את הרמקולים ולתת לו דוח. ואף התקשר לספר לו על כך לאחר מעשה. שפירא הוסיף. כששמעתי על זה נזפתי בו קשות.


**************************
בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב יצטרך להכריע מחר (ד') אם העיתונאית שרי רוט (רוטנברג), שעבדה עד לא מזמן באתר האינטרנט "בחדרי חרדים", פוטרה ממנו משום שהובילה את מהלך ההתאגדות של עובדי האתר בארגון העיתונאים.
ארגון העיתונאים, הפועל במסגרת ההסתדרות, הגיש בשבוע שעבר בקשה דחופה לצו מניעה נגד אתר "בחדרי חרדים", שנמצא בבעלות חברת גלובל נטוורקס. הארגון טוען כי רוט פוטרה משום שהובילה את ההתארגנות באתר, שמעסיק עשרה עיתונאים.
הוועד הוקם בחודש אוקטובר האחרון והפך במהירות ליציג. "העיתונאים התארגנו במטרה לשפר את תנאי העסקתם ובגלל בעיות לטענתם בתחום חופש העיתונאות", נמסר מארגון העיתונאים. רוט פוטרה ב-11 בדצמבר, ולדבריה, מעסיקיה טענו בפניה כי הסיבה לפיטורים היא השמצת מקום העבודה ומנהליה האישיים. "ההשמצות" נכתבו בתכתובת טלפונית שניהלה מול חברי הוועד ולא ברור כיצד הגיעו לידי ההנהלה.
"העיתונאים ביקשו להתארגן והמעסיק השתמש באופן פסול ונפסד בהתכתבות פנימית של ועד הפעולה, שכלל לא ברור כיצד הגיעה אליו, כדי לפטר את מובילת ההתארגנות בהליך שרירותי והכל כדי לסכל את ההתארגנות באיבה", נכתב בבקשה לצו המניעה.
רוט, ששימשה כתבת פוליטית באתר, התייחסה היום לפיטוריה. "הטענה שפיטוריי התרחשו בגלל השמצת המנהלים ומקום העבודה נראית כמו שליפה, תירוץ קלוש", היא אומרת. "הייתי הרוח החיה בהתארגנות ולכן כרגע הוועד מושבת. נראה שכוונת המנהלים היתה להציב תמרור אזהרה בפני העובדים".
העיתונאי בן זילכה, פעיל מרכזי בארגון, הוסיף: "נראה שהאתר מעוניין להיתלות במשהו, תירוץ כלשהו, כדי לפרק את ההתארגנות. זו לא פעם ראשונה שאנו רואים שימוש בשיטה שכזו - פיטורי מוביל ההתארגנות בתירוץ כלשהו - במטרה למוסס את ההתאגדות".
מאתר בחדרי חרדים נמסר: "אנחנו שמחים לבשר כי האמת הפוכה מכפי שנטען: הנהלת האתר בעד התאגדות העובדים ומברכת על כך. יתרה מזאת - הנהלת האתר הודיעה לעובדים מהרגע הראשון כי תשתף עמם פעולה, שכן על פי השקפתו עולמנו – טובת העובדים היא היא טובת החברה.  זו ההוכחה הברורה לכך שפיטוריה  של שרי רוט היו על רקע מקצועי בלבד, וכל טענה אחרת – אינה אמת ומהווה ניסיון נואל להיאחז בקרנות המזבח, תוך הוצאת דיבת האתר לריק".


**************************
 צרות באים בצרורות: קהילת גולדרס גרין באבל לאחר שבנו של שאולי בודנר נפטר היום כשהוא בן שנתיים בלבד - אמו נכנסה לחדרו אחה״צ וראתה כי בנה לא נושם וכוחות ההצלה שהגיעו מיד קבעו את מותו.
- גם בבית משפחת יוסי פוטש חסיד חב״ד קרה אסון לאחר שבנו לא הרגיש טוב וגם שם נפטר הבן זמן קצר לאחר מכן!
- זוג משכונת גולדרס גרין שנסעו לנפוש בעיר בורנמות׳ התהפכו עם רכבם כעת סמוך לעיר הנופש: כוחות ההצלה בדרכם למקום ולפי המידע שהגיע למערכת הזוג לא נפצע - עסקנים עושים כעת את דרכם למקום התאונה.

**************************
ח"כ אלי ישי: החלטת בגץ לדחות העתירה כנגד ההכרה באוניברסיטת אריאל - משקפת את דעת רוב העם.  ח"כ אלי ישי מגיב להחלטת בגץ לדחות עתירת ועד ראשי האוניברסיטאות כנגד ההכרה באוניברסיטת אריאל ואומר: "אריאל, ת"א, ירושלים, באר שבע וחיפה - חד הם: חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. החלטת בגץ לדחות העתירה כנגד ההכרה באוניברסיטת אריאל, משקפת את דעת העם כולו, הרואה באריאל חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.