רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

תעודות הוקרה למתנדבים בביתר




מאת ביתריסט

הערב התכנסו עשרות מתנדבי איחוד הצלה ביתר, להפקת לקחים מהשלג האחרון.  המתנדבים העלו את הבעיות שהיו בזמן השלג וביחד העלו מגוון פתרונות והנחיות לשלג הבא
לסיכום אומר ר שימשי גרוסברגר. יו״ר איחוד הצלה ביתר. אנחנו מקווה בעזרת ה' שהשלג הבא נוכל כתמיד לתת לתושבי העיר את השירות הרפואי הטוב ביותר
בסיום הערב העניק חבר מועצת העיר ר יעקי הרשקופ תעודת הוקרה למתנדבים.

תגובה 1:

  1. מאד לא מובן מה קורה פה??.
    לכאורה היה מובן שהעירייה תחלק את מכתבי התודה ואיפה ראש העיר בתמונה,
    אומנם בילה את השבת בנעימים מחוץ לביתר עם הרכבים של העיריה, יש לי הרגשה שראש העיר עוד יתנקם בכל החברה שהצילו פשוט את העיר מקסטרופה אמתי,ובפרט בגיבור האמתי יעקי שהוא חבר במועצת העיר שי"ח,
    כמובן שהחברה האלה לא עשוים מפלסטיק ורק לפני שלשה חודשים היה בחירות,
    וכפי שאני מבין שהפעם הוא נכנס בזכות כמה נפשות טובות,
    ע"כ אני חושב שראש העיר עושה טעות כבודו במקומו מונח, אין ספק שהפעם הוא פישל בעצם לא להיות המקום אבל לזכותו שמעתי שהוא אישר דרך הטליפון ליעקי כל מה שביקש, ואני מקוה שבסערה הבא ידע לנצל את הכישרון של יעקי בתור הנציג של השלג ופיקוד העורף.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.