רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

מכתב הרבי כי החלטות בענין זה היא של המרא דאתרא


4 תגובות:

  1. הרבי לא לקח לרב אשכנזי את היצר הרע. מאז תנש"א שחיתותו גדלה פי כמה וכמה, הכניס גויים לעם ישראל, התערב בדיני תורה שאינם שייכים אליו, קיבל שוחד בגלוי ופסק שלא כדין תורה. יהודים חסידיים יראי שמים בכפר חב"ד אינם אוכלים את הבשר שבהשגחתו, הוא ידוע כמיקל ומזלזל מאד בחומרות הכי מקובלות בנושאי כשרות, כשהשאלה היחידה בכל נושא כשרות היא כמה בסופו של דבר הוא ירויח לכיסו מהענין. הוא מזלזל גם בשאר שאלות אנשי הכפר בכל עניני ההלכה, ומשאיר את כל השאלות לרב טברדוביץ. כל כתביו בהלכה תמוהים ומשונים, והוא ממציא בהם הלכות ומנהגי חב"ד מחודשים מעולם הדמיון. הם לא מעניינים אף אחד, ולכן לא מדובר על כך, אבל אלו שמנסים לקרוא אותם פשוט משתוממים. נוהג לתקוף על סמך שמועות בלבד רבנים אחרים ולקלל ולגדף אותם ברבים בזעקות מוגזמות ובבכיות כמיטב ההצגות והדרמות שלו, כמו מה שעשה בעבר לבערל לאזאר ועוד רבים וטובים. אין ספק שהרבי לא היה מרוצה ממה שקורה כיום בכפר, 15 אחוז נשירה וחוסר צניעות משווע, הכל כתוצאה מהנהגתו הקלוקלת של הרב רודף הבצע.

    השבמחק
    תשובות
    1. משך שנים רבות עשרות וכנראה מאות אברכים שואלים אצל הרב טברדוביץ שגם הרבה שנים מוסר שיעורים לצעירים. הוא זמין ותמיד בארץ לא עסוק בדברים העומדים ברומו של עולם וטס כ"כ הרבה.הוא אפילו מחזיר טלפון ואין לו לשכה.

      מחק
  2. לא הבנתי החידוש במכתב זה? ברור כשמש שעל פי שולחן ערוך צריך לציית לרב, וברור כשמש שאם הרב פועל לא על פי שולחן ערוך לא צריך לציית לו.
    האם חב"ד שונה מהיהדות בכך?

    השבמחק
  3. חיים מה קורה בכפר חב"ד כמה כסף שילמו בכדי להוריד מועמדים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.