רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

קורא לגדולי הדור להתאחד בטרם בא המשיח בשביל שלא יתפוס אותם בקלקלתם

אני פונה בקריאה רועמת לכל אנשי המגזר החרדי והדתי וכל מי שיש לו קצת בורא עולם  בלב .
די , נמאס מכל השחיתויות ,והרדיפת כבוד .
מילת המפתח היא אחדות  וככל שתשכילו להבין את זה מהר יותר כך נוכל להפוך את שילטון מדינת ישראל לשילטון דתי ולעשות נחת רוח לבורא עולם .
אנו הדתיים עושים את העבודה עבור השילטון החילונים בזה שאנו מפולגים בתוכינו ורבים זה וזה ,
הרי בבחירות האחרונות עם כל המפלגות הדתיות היו מתאחדות הרי היה לנו שילטון דתי.
טיפשים , אתם לא מבינים שאי אפשר להיתחמק מידו של בורא עולם ,הקב"ה רואה
הכל.
 אי אפשר לעבוד על בורא עולם וכל המשחקים והתרגילים והמחלוקות והממון והרדיפת כבוד גורמים לעם ישראל להיענש ביד קשה ורואים זאת בחוש.
המשיח יבוא על אפכם וחמתכם בין אם אתם רוצים או לא רוצים זה יקרה אני מבקש וגם דורש שתיהיו  מוכנים לו ומבקש  מגדולי הדור הרבנים אנא עשו אחוד במגזר החרדי דתי כי זה יותר חשוב מהכל , בזמן שיש אחדות אף גורם חיצוני אינו יכול להזיק .אני מבקש מכל מי שקורא את האתר הזה יפסיק לחשוב רק על עצמו אלא יחשוב על כלל ישראל ,היתעוררו המשיח בפתח ותאמינו לי שלא כדי שיראה אתכם במצב שבו אתם נימצאים .
תיפתחו את העיניים ותתחילו להיתאחד כי רק כך אולי תיגאלו בגאולה הקרובה.
במקום לשבת ולחפש דברים רעים על כל אחת מהחסידויות למינהם אלא תבינו שכל אחד בדרך שלו בעבודת ה' עוזר ותורם לבניית הבניין שזה המשיח .
תודה רבה יצחק אוחנון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.