רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בדצמבר 2013

מי הבעלים על השם 'צבאות ה'?

מאת חב"דניק

בשנת תשמ״א הוקם ע״י הרבי ארגון ״צבאות ה״, הרבי קרא לכל הילדים והילדות בתואר ״צבאות ה׳״ ומעולם לא מינה יו״ר לפעילות אך כמו כל פעילות בהפצת היהדות והמעיינות מינה הרבי כסמכות העל בארה״ק את ״צעירי אגודת חב״ד״. בשנת תשמ״ח - שנת הקהל החליטו בצא״ח לפתוח מחלקה ארצית מיוחדת שתעסוק בפעילות עם הילדים ״צבאות ה׳״ ומינו ע״כ את הרב נפתלי הכהן רוט (כפי שמופיע בריבוי פרסומים בעיתונות דשנות הממ׳ס והנונ׳ס בריבוי) בדו״ח שכתבו ע״כ לרבי קיבלו מענה קודש שיזכו להשתתפות 50 אחוזים מהמזכירות (המענה מופיע בספר ״צעירי אגודת חב״ד״ בפרק ״צבאות ה׳״). 
והעיקר והעולה על כולנה: בשנת תשמ״ט לאחר יחידות להרב ירוסלבסקי והרב אהרונוב הוציאו בי״ד רבני חב״ד מכתב בו הם מודיעים שכל המוסדות וכל הפעילות בארה״ק כולל צבאות ה׳ הם מעוגנים תחת צעירי אגודת חב״ד. כיון שמתקרבים לביאת המשיח אזי ״יתבררו ויתלבנו״ ורואים שכל אלו הלוחמים במוסדותיו בק׳ של הרבי נוחלים מפלה אחר מפלה ואילו עניני הרבי חיים וקיימים ועולים בעילוי אחר עילוי.
(לסיום: אם כ״כ כואב להרב נחשון ה׳הסגת גבול׳ שימהר לסגור את כל הארגונים הקיקיוניים שהקים הוא וחבריו לאחר ג׳ תמוז כמו ״מרכז חב״ד לקבלת פני משיח״, התאחדות החסידים, בתי משיח הלוחמים בבתי חב״ד, שבועון בית משיח הלוחם בכפר חב״ד (שבמסגרתו יוצא ה׳קינדערלאך׳) וכו׳ ומסיימים בטוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.