רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בדצמבר 2013

מסורת רבותינו בדרכי המלחמה - חלק ב'

מאת אחד ממרביצי התורה שליט"א

בעקבות המאמר שפורסם ביום ג´ בעיתון, הגיעו תגובות רבות ומגוונות, שביקשו להוסיף נופך לדברים, בהשקפת רבותינו גדולי הדורות זצוק"ל ויבלחט"א, במטרה להסיר את טשטוש המוחות שנוצר על ידי גורמים מסויימים שחרב פיפיות בידם, ומבלבלים את הציבור בדברים שונים, ומטשטשים את ההשקפה הצרופה שקיבלנו במסורת.

בשל חומרת השעה מולה אנו ניצבים בימים אלו, אל מול חרב גזירת הגיוס המונפת בחלל האויר, שמטרתה מוצהרת להכרית את קיומו המופלא של עולם התורה בארצינו הקדושה, ולאור המאבק הנחרץ שמתנהל בכל המישורים לאורם של רבותינו עיני העדה שליט"א, במטרה להציל את רבבות בני הישיבות ולומדי התורה מגזירה נוראה זו, ואין איתנו יודע מה יילד יום, והיהדות החרדית מצויה בחרדה עמוקה מול הגזירות העומדות לפתחה, מן הצורך להבהיר דברים אחדים.

ההוראה והוקרת תודה
ההוראה לכלל הציבור למעשה איך לנהוג בימים אלו, כבר ניתנה ע"י מרנן ורבנן שליט"א בפנייתם לכלל בני הישיבות ולומדי התורה בפרט, ולכל יראי ד´ בכלל, להרבות בחיזוק בלימוד התורה ברציפות, ולהוסיף בתפילה ותחנונים לפני בורא עולם שיחוס וירחם עלינו לקרוע את רוע הגזירה מעלינו.
לצד זה, עדיין לא פסה התקווה, ונציגי הציבור שלוחי דרבנן, המודרכים בכל עת על ידי מרנן ורבנן שליט"א, עושים ימים ולילות בכל המאמצים האפשריים, כדי שכל לומדי התורה יוכלו להמשיך ולשקוד על תלמודם ללא כל הפרעה.
וכאן המקום להוקיר ולהעריך את פעילותם של שלוחי הציבור הנאמנים, שהודות למאמציהם הבלתי פוסקים, גם בעידן זה, כאשר כבר מזה למעלה משנתיים פסל הבג"ץ את ההסדר החוקי שאיפשר את לימודם של רבבות בני הישיבות ללא כל מורא, וחרף העובדה שעדיין אין שום הסדר המניח את הדעת כדי שבני הישיבות לא יאויימו באופן מיידי בגזירת גיוס, עדיין לא הופרעה תלמודו של אף אחד מרבבות בני התורה שפעלו לפי הנחיות מועצת גדולי התורה שליט"א והדרכות ראשי הישיבות שליט"א.

תגובה 1:

  1. ארורים הסודאנים החייתיים של עיריית בני ברק של הרב שטיינמן ואמר כל העם - ארורים!!
    ארורים הסודאנים התוקפים של ישיבת פוניבז' של הרב גרשון אידלשטיין, ואמר כל העם ארורים!!
    ארורים הסודאנים האנסים של עיריית בני ברק ושל הישיבות של הרב חיים קנייבסקי, ואמר כל העם - ארורים!!

    ארורים!!

    ארורים!!

    ארורים!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.